متن خبر

گوگل آزمایش خود را که اجازه بازی های پول واقعی را در Play Store می داد، متوقف می کند

گوگل آزمایش خود را که اجازه بازی های پول واقعی را در Play Store می داد، متوقف می کند

شناسهٔ خبر: 584291 -




گوگل امروز اعلام کرد که در سطح جهانی آزمایش خود را برای اجازه دادن به بازی‌های پول واقعی در فروشگاه Play متوقف می‌کند و فقدان یک مرجع مرکزی برای تأیید چنین برنامه‌هایی را به عنوان یک چالش عنوان کرد.

در ژانویه، این شرکت اعلام کرد که در ماه ژوئن به طور گسترده در هند، برزیل و مکزیک به اپلیکیشن‌های پول واقعی اجازه می‌دهد. قابل ذکر است، هند از سال 2022 برنامه آزمایشی برای ورزش های فانتزی و برنامه های رامی و از نوامبر 2023 در مکزیک داشته است.

این شرکت بيان کرد که همچنان به برنامه‌هایی که بخشی از برنامه آزمایشی بودند اجازه می‌دهد در فروشگاه Play در هند به فعالیت خود ادامه دهند.

«توسعه پشتیبانی ما از برنامه‌های بازی با پول واقعی در بازارهای بدون چارچوب مجوز مرکزی دشوارتر از حد انتظار بوده است و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا آن را برای شرکای توسعه‌دهنده‌مان و ایمنی کاربرانمان درست کنیم. یکی از سخنگویان گوگل در بیانیه‌ای گفت: Google Play عمیقاً متعهد به کمک به همه توسعه‌دهندگان است تا مسئولانه کسب‌وکارهای جدید بسازند و به مخاطبان گسترده‌تری در انواع محتوا و ژانرهای مختلف دست یابند.

این شرکت اضافه کرد که می‌خواهد از بازی‌های پول واقعی در پلی استور پشتیبانی کند، اما در تلاش است چارچوبی مناسب برای آن پیدا کند. گوگل همچنین بيان کرد که هنوز در حال کار بر روی ساختار هزینه خدمات جدید برای این نوع بازی ها است و برای نهایی کردن جزئیات به زمان بیشتری نیاز دارد.

گوگل به طور خاص بازار هند را مورد توجه قرار داد و بيان کرد بدون هیچ چارچوب مجوز مرکزی که مشخص کند چه نوع بازی هایی در این کشور مجاز هستند، این شرکت نمی خواهد آب های خائنانه مقررات را زیر پا بگذارد. به علاوه، سال گذشته، وزارت فناوری اطلاعات هند تشکیل یک نهاد خودتنظیم کننده برای صنعت بازی را متوقف کرد که ممکن است قوانینی را در مورد بازی های پول واقعی تعریف کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است