متن خبر

گزارش: ممکن است آمازون از شما بخواهد که برای بهترین الکسا هزینه کنید

گزارش: ممکن است آمازون از شما بخواهد که برای بهترین الکسا هزینه کنید

شناسهٔ خبر: 586774 -




عکسی <a href= از آمازون اکو در یک خانه" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kGMLH7oJpxcMoUPQsXJRUC.jpg">
(اعتبار تصویر: آمازون)

آمازون بخش خوبی از سال 2024 را صرف ارتقای الکسا کرده است. شایعات ماه گذشته حاکی از آن است که غول فناوری به دنبال پیاده سازی فناوری هوش مصنوعی در دستیار خود بوده و به آن اجازه می دهد تا با شرکت هایی مانند ChatGPT رقابت کند.

اکنون، به عنوان بخشی از یک گزارش جدید، رویترز اخیراً با «هشت کارمند فعلی و سابق که روی الکسا کار می‌کردند» صحبت کرد و دیدی در مورد آنچه که به‌روزرسانی آینده می‌تواند به همراه داشته باشد، ارائه کرد. این منابع ادعا می‌کنند که این پروژه که «در داخل با نام Banyan شناخته می‌شود» شامل از دو نسخه الکسا

اولین دستیار صوتی و تمرکز اصلی آمازون ، "Remarkable Alexa" نامیده می شود. این دستیار قرار است هوشمندتر از این دو با ویژگی های مولد هوش مصنوعی باشد. به گفته رویترز، می تواند چندین کار را از یک واحد انجام دهد. سریع، مانند نوشتن یک ایمیل کوتاه و سفارش تحویل.

خودی ها می گویند آمازون همچنین به دنبال بهبود مهارت های مکالمه دستیار هوشمند است. برای مثال، هنگام ارائه دستورالعمل، مجبور نخواهید بود نام "الکسا" را به طور مکرر تکرار کنید.

الکسای قابل توجه ظاهراً قادر خواهد بود به طور خودکار روال ها را بدون ورودی مستقیم کاربر ایجاد کند زیرا به روال روزانه شما توجه می کند. برای مثال، اگر دستیار صدای زنگ ساعت شما را در صبح بشنود، قهوه ساز شما را روشن می کند. طبق گزارش ها، آمازون همچنین قصد دارد تا اتوماسیون خانگی را شارژ کند.

منابع رویترز می‌گویند الکسا به «دستگاه‌های هوشمند» متصل می‌شود که می‌توانند از طریق فرمان‌های صوتی کنترل شوند. در مثالی دیگر، می‌توانید به هوش مصنوعی دستور دهید «چراغ‌های ایوان را هر روز ساعت 8 شب روشن کند». این گزارش او میگوید که مشتریان باید «دستگاه‌های فعال الکسا اضافی» را خریداری کنند تا کنترل در کل خانه را ممکن کنند.

قیمت گذاری بالقوه

توجه داشته باشید که الکسای جدید یک ارتقاء رایگان نخواهد بود. آمازون قصد دارد Remarkable Alexa را به عنوان یک افزونه ماهانه برای عضویت‌های Prime راه‌اندازی کند، اگرچه قیمت آن هنوز مشخص است زیرا ممکن است ۵ یا ۱۰ دلار قیمت داشته باشد. با اشتراک پرایم، افراد می توانند در مجموع 19.99 تا 24.99 دلار در ماه نگاه کنند.

شایان ذکر است که منابع از این هزینه اضافی انتقاد داشتند و نمی‌دانستند که آیا مردم مایلند برای چیزی که قبلا رایگان است پول بپردازند. علاوه بر این، ممکن است «ارتباط خاصی با عضویت سالانه 139 دلاری آمازون در Prime» وجود نداشته باشد.

اطلاعات بسیار کمی در مورد نسخه دوم الکسا وجود دارد. تنها چیزی که مشخص است این است که به عنوان جایگزینی برای «الکسای کلاسیک» که نسخه فعلی است، عمل می کند و همچنین از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

فشار

رویترز ادعا می کند که فشار داخلی زیادی در آمازون برای اصلاح درست الکسا وجود دارد. منابع آنها می گویند که این پروژه «نماینده یک «تلاش ناامیدکننده» برای احیای این سرویس است. » الکسا در تمام سال های خود هرگز سودی نداشته است و جایگاه آن در صنعت با ظهور هوش مصنوعی مولد به زانو در آمده است.

آمازون کارمندان خود را تحت فشار قرار می دهد تا Remarkable Alexa را در ماه آگوست راه اندازی کنند، اما زیاد به آن پنجره انتشار وابسته نشوید. پنجره راه اندازی و همچنین قیمت نهایی ممکن است تغییر کند یا پروژه در هر زمانی لغو شود. همه چیز به پیشرفت پیشرفت توسعه بستگی دارد.

مانند هر نشت، این اطلاعات را با مقداری نمک در نظر بگیرید. حتماً فهرست TechRadar از بهترین بلندگوهای الکسا برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است