متن خبر

گزارش: آیفون 16 پرو ممکن است در سایه منحصر به فرد “برنز” عرضه شود

گزارش: آیفون 16 پرو ممکن است در سایه منحصر به فرد “برنز” عرضه شود

شناسهٔ خبر: 700611 -




Apple iPhone 15 Pro <a href= که توسط Only_NewPhoto Shutterstock گرفته شده است، در پس زمینه مشکی، با قطرات آب در سراسر پشت دستگاه" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/Qhba3hJjd7eD2z5vEQQzJ4.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock، Only_NewPhoto)

به اندازه کافی خنده دار، یکی از موضوعات داغ پیرامون آیفون 16 پرو این است که چه رنگی خواهد آمد . در اواخر ژوئیه، افشاگر برجسته ، سانی دیکسون، تصویری را در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) منتشر کرد که واحدهای ساختگی گوشی هوشمند را در تیتانیوم طبیعی (عمداً نقره‌ای)، تیتانیوم سفید و تیتانیوم سیاه نشان می‌دهد. قرار است رنگ چهارمی نیز وجود داشته باشد، صورتی تیتانیوم رز، اگرچه برخی منابع آنلاین از آن به عنوان فقط رز یاد می کنند.

همانطور که اتفاق می افتد، سانی دیکسون اخیراً به X بازگشته و عکس دیگری از واحدهای ساختگی آیفون 16 پرو را به اشتراک گذاشته است که چهار رنگ مختلف را نشان می دهد. با این حال، در کمال تعجب، دستگاه چهارم صورتی نیست، بلکه قهوه ای است. مسلماً انتخاب رنگ عجیبی است به خصوص اگر به نشت های گذشته نگاه کنید.

9To5Mac چندین مورد از این گزارش ها را جمع آوری کرد و آنها را در یک گزارش ترکیب کرد، از جمله یکی که اشاره می کند آیفون 16 پرو به رنگ برنزی عرضه می شود. اکنون، وقتی بیشتر مردم به رنگ "برنز" فکر می کنند، معمولاً فلز قهوه ای براق را تصور می کنند، اما این چیزی نیست که در تصویر دیکسون می بینیم. قهوه ای مات است که یادآور کافه لاته است و با فلز صیقلی که در رندرها دیده می شود فاصله زیادی دارد.

واکنش های مختلط

واکنش های اولیه کاربران متفاوت است. به نظر می رسد برخی از نظر دهندگان زیر پست دیکسون از ظاهر جدید و جهت گیری بالقوه جسورانه اپل استقبال می کنند. دیگران، مانند آنهایی که در آی‌فون subreddit هستند، کمتر خیریه هستند. آنها از نبود "رنگ های سرگرم کننده" برای مدل Pro ابراز تاسف می کنند.

کاربران Reddit آرزو می کنند که غول فناوری آیفون XS براق رزگلد را بازگرداند. چند نفر اظهار داشتند که از آیفون های تیتانیوم آبی و آلپاین سبز خود استفاده خواهند کرد.

این سوال باقی می‌ماند: چقدر احتمال دارد که اپل از "برنز" به عنوان چهارمین رنگ آیفون 16 پرو استفاده کند؟ همان‌طور که 9to5Mac اشاره می‌کند، واحدهای ساختگی، "کار خود را به خوبی در ارائه گزینه‌های طراحی جدید آیفون انجام می‌دهند." با این حال، همیشه این شانس وجود دارد که غول فناوری بتواند چیزی را که از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر است انتخاب کند.

یا شاید کل این موضوع بیش از حد پر شده است. نورپردازی در عکس دیکسون نسبتاً خشن است، که تأثیر ناخواسته ای دارد که رنگ برنز را کسل کننده و چرمی نشان می دهد. شاید در شرایط مختلف، دستگاه تلفن همراه چشم نوازتر به نظر برسد.

در هر صورت، ما به شما یادآوری می کنیم که نسبت به این واحدهای ساختگی شک داشته باشید. اپل ممکن است تصمیم متفاوتی بگیرد.

در حالی که شما را در اختیار داریم، خلاصه ای از بهترین آیفون های 2024 توسط TechRadar را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است