متن خبر

گری تان می‌گوید، روز دمو بعدی Y Combinator شامل صندلی‌های حضوری برای VC‌های برتر خواهد بود.

گری تان می‌گوید، روز دمو بعدی Y Combinator شامل صندلی‌های حضوری برای VC‌های برتر خواهد بود.

شناسهٔ خبر: 763820 -




گری تان، مدیرعامل Y Combinator می‌خواهد تا پایان سال، ارائه‌های روز دمو این شتاب‌دهنده معروف را به صورت رویدادهای حضوری بازگرداند.

در طی سخنان افتتاحیه تان در روز چهارشنبه تابستانی YC، او بيان کرد که ارائه‌های روز دمو این هفته، «در چوب می‌زنند»، آخرین ارائه‌های کاملاً آنلاین خواهند بود. تان اضافه کرد که اولین روز همگروهی پاییزی شتاب دهنده، که در 4 دسامبر برگزار می شود، شامل یک عنصر حضوری است.

روز های نمایشی مانند رویدادهای فارغ التحصیلی برای استارتاپ هایی است که برنامه خود را تکمیل می کنند، جایی که آنها محصولات خود را در اختیار سرمایه گذاران و سایرین در اکوسیستم فناوری قرار می دهند. تان بيان کرد که صندلی‌های حضوری محدود و برای سرمایه‌گذاران تصمیم‌گیری که حداقل 50000 دلار در شرکت‌های YC در دو سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده‌اند، محفوظ خواهد بود.

تان در مورد رویداد حضوری برنامه ریزی شده گفت: "اینگونه فکر کنید، همه شما اکنون چهار رویداد ضروری در سال در سانفرانسیسکو دارید که می توانید با دوستان خود ملاقات کنید و آینده را هم زمان ببینید." به VCهایی که به صورت آنلاین تماشا می کنند.

بازگشت به روزهای نمایشی حضوری یک حرکت منطقی است. در حالی که هم برنامه شتاب دهنده و هم روزهای نمایشی آن در سال 2020 به دلیل همه‌گیری کووید-19 به یک قالب مجازی و آنلاین رفتند، خود برنامه به یک رویداد حضوری بازگشت و اکنون دو سال است که چنین بوده است. در همین حال، YC بخش مهمی در تشویق استارت‌آپ‌های بیشتر به استقرار خود در منطقه خلیج به طور کلی، و به طور خاص سانفرانسیسکو بوده است. علاوه بر برنامه شتاب دهنده خود، رویدادهای حضوری متعدد دیگری را برای فارغ التحصیلان خود و جامعه استارتاپی برگزار می کند.

Y Combinator اخیراً تعداد گروه‌های استارت‌آپ را هر سال از دو به چهار افزایش داده است و هر دو دسته پاییز و بهار را اضافه می‌کند. اولین گروه پاییزی در 29 سپتامبر آغاز می شود. اولین برنامه بهاره YC در سال 2025 راه اندازی می شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است