متن خبر

کیت هرینگتون می‌گوید سریال اسپین‌آف بازی تاج و تخت شبکه HBO «خارج از جدول» است

کیت هرینگتون می‌گوید سریال اسپین‌آف بازی تاج و تخت شبکه HBO «خارج از جدول» است

شناسهٔ خبر: 463545 -




کیت هرینگتون در بازی تاج و تخت
(اعتبار تصویر: HBO)

خبر بدی برای طرفداران جان اسنو وجود دارد. کیت هرینگتون اخیراً در مصاحبه‌ای فاش کرد ، مجموعه‌های اسپین‌آف «بازی تاج و تخت» که داستان‌های بیشتری از این شخصیت محبوب را به ارمغان می‌آورد، اکنون از روی میز خارج شده است. ScreenRant .

این نمایش پس از وقایع بازی تاج و تخت ، که در آن اسنو سوار بر جنگل خالی از سکنه شد تا زندگی جدیدی را آغاز کند، اتفاق می‌افتد. در حالی که تایید نشد، پیشنهاداتی مبنی بر حضور چهره های آشنای دیگری مانند آریا استارک و سانسا استارک نیز وجود داشت.

با این حال، با وجود دو نامزدی امی برای هرینگتون در نقش اسنو و طرفداران زیادی برای همه چیز تاج و تخت، به نظر می رسد که نمایش اکنون از روی میز خارج شده است، کیت هرینگتون اخیراً فاش کرد.

چرا نمایش جان اسنو برای HBO ممنوع است؟

هرینگتون در صحبت با Screen Rant توضیح داد که این نمایش اتفاق نمی‌افتد زیرا "همه ما نتوانستیم داستان مناسبی برای گفتن اینکه همه ما به اندازه کافی هیجان زده بودیم پیدا کنیم. پس ، تصمیم گرفتیم فعلاً ابزارهایی را با آن کنار بگذاریم. ممکن است زمانی در آینده باشد که به آن بازگردیم، اما در حال حاضر، نه. کاملاً روی قفسه است. " در حالی که هرینگتون امیدوار است که این پروژه در آینده احیا شود، اما دیگر در حال توسعه فعال نیست.

مایه شرمساری است، اما هنوز تعداد زیادی سریال Game of Thrones وجود دارد که برای مکس اتفاق می افتد و می آید. یکی از پروژه‌هایی که بیشتر در حال توسعه است ، A Knight of the Seven Kingdoms است که در سال 2025 روی تلویزیون شما پخش می‌شود. دیگر برنامه‌های بالقوه‌ای که جورج آر‌آر مارتین فاش کرده است عبارتند از: «پروژه‌های انیمیشنی که در دنیای A Song of Ice و A Song of Ice اتفاق می‌افتد. آتش".

همانطور که در زمان اعلام‌های مارتین گزارش دادیم، انیمیشن‌ها شانس ساخت سریال‌ها را بسیار افزایش می‌دهند، زیرا ساخت حماسه‌هایی مانند Game of Thrones به‌عنوان سریال‌های لایو اکشن به‌طور شگفت‌انگیزی گران است – چیزی که بدون شک در ذهن HBO هنگام تحلیل ساخت آن بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

کری مارشال (توئیتر) نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس ابزار آشپزخانه ( توئیتر ) از سال 1998 در مورد فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. کتاب خاطرات او، کری یک مرد را می کشد ، اکنون به فروش می رسد. او خواننده گروه راک گلاسوژی HAVR است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است