متن خبر

کوین هارتز A* دومین وجوه دارای بیش از حد اشتراک خود را در سه سال اخیر افزایش داد

کوین هارتز A* دومین وجوه دارای بیش از حد اشتراک خود را در سه سال اخیر افزایش داد

شناسهٔ خبر: 584294 -




طبق داده‌های PitchBook، شرکت‌های مخاطره‌آمیز در سه‌ماهه اول ۹.۳ میلیارد دلار جمع‌آوری کردند، که به این معنی است که امسال احتمالاً با مجموع ۸۱.۸ میلیارد دلاری سال ۲۰۲۳ مطابقت نخواهد داشت یا از آن فراتر نخواهد رفت. در حالی که مدیران نوظهور بیش از همه یخبندان بازار جذب سرمایه را احساس می کنند، برخی از VCهای نوظهور مانند A* به اندازه کافی به رسمیت شناختن نام و سوابق کافی خوب برای رسیدن به موفقیت دارند.

A*، به رهبری کوین هارتز، بنیانگذار سابق Eventbrite، شریک سابق Coatue، بنت سیگل و اپراتور سابق Opendoor و Uber، گوتام گوپتا، 315 میلیون دلار برای Fund II جمع آوری کرد. این شرکت قصد دارد به تمرکز خود در دورهای پیشرو و دوبرابر کردن شرکت های پرتفوی در سری A، علاوه بر سرمایه گذاری های جدید منتخب در مرحله سری B، ادامه دهد.

سیگل گفت: «ما متوجه شدیم که تناسب بازار محصول ما واقعاً در مرحله اولیه و اولیه است و با بنیان‌گذاران صفر به یک شریک می‌شویم و در عین حال به حمایت از پیشرفت‌ها در مجموعه خود ادامه می‌دهیم. "این جایی است که ما موفق ترین بوده ایم."

صفر تا یک اشاره ای به کتاب پیتر تیل به همین نام است. این اصطلاح VC است که به معنای تبدیل یک مفهوم جدید و اثبات نشده به شرکتی با محصول و مشتریان است، در مقابل استارتاپی که یک ایده موجود را تقلید یا گسترش می دهد.

این صندوق به عمومیت خود ادامه خواهد داد و در صنایع مختلف سرمایه گذاری خواهد کرد. گوپتا بيان کرد که آنها دوست دارند بنیانگذاران مناسب را بیابند و آنها را در هر صنعتی که در آن ایجاد می کنند دنبال کنند. در حال حاضر، این بدان معناست که شرکت زمان زیادی را صرف هوش مصنوعی و تجدید حیات فناوری مصرف کننده می کند.

گوپتا گفت: "وقتی از افراد مناسب حمایت می کنید، همه چیز به خودی خود رسیدگی می کند."

یکی از تغییرات قابل توجه بین Fund I و Fund II پایه LP خودرو است. Fund II به طور کامل از سرمایه گذاران نهادی جمع آوری شد در حالی که Fund I توسط بسیاری از VC های معروف و اپراتورهای سابق حمایت می شد. مکس لوچین، دیوید ساکس و پیتر تیل از شهرت سابق پی پال، همگی از حامیان صندوق I بودند، علاوه بر تونی زو، بنیانگذار و مدیر عامل DoorDash، و یکی از بنیانگذاران و رئیس Opendoor، اریک وو و دیگران.

تغییر به سرمایه گذاران نهادی در مرحله Fund II غیر معمول نیست، یکی دیگر از شرکت های VC همین هفته پس از انجام همین کار به من گفت. این به این دلیل است که شرکت‌ها سوابق کافی برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی دارند و این سرمایه‌گذاران با جیب عمیق ضروری می‌شوند، زیرا شرکت‌ها به دنبال افزایش اندازه صندوق خود هستند.

A* به دنبال جمع آوری پول آنچنان که می تواند نیست. این صندوق به طور عمدی صندوق دوم را در یک پله کوچک از صندوق اول شرکت نگه داشت - Fund I 300 میلیون دلار جمع آوری کرد، از هدف 250 میلیون دلاری خود فراتر رفت و در سال 2021 بسته شد.

سیگل گفت: "اندازه صندوق استراتژی است و استراتژی اندازه صندوق است. " ما می‌خواهیم شریک ارجح باشیم اما به اندازه‌ای کوچک که بتوانیم روی ایجاد بازدهی باورنکردنی برای سرمایه‌گذارانمان تمرکز کنیم. ما می‌خواستیم روی مربیگری تمرکز کنیم و لزوماً صرفاً سرمایه‌های کلان را به کار نگیریم.»

این شرکت از 35 استارت آپ در Fund I حمایت کرد، از جمله استارتاپ فین تک Ramp، ابزار گردش کار Notion و بازار عمده فروشی Faire، همه در سری B یا بالاتر. همچنین شرکت‌هایی مانند استارت‌آپ هوش مصنوعی EyeTell، استخدام بازار Paraform و استارت‌آپ مراقبت‌های اولیه Aligned Marketplace را رهبری کرد. این شرکت همچنین سه شرکت را که هنوز در مخفی کاری هستند، انکوبه کرد.

این شرکت فکر می‌کند به دلیل سه شریک موسس و مجموعه وسیعی از تجربیات آنها در صنایع و سه دهه مختلف، از بازار بسیار شلوغ بذر متمایز است.

تشخیص نام هارتز در فضای فناوری نیز احتمالاً به درد شما نمی خورد. هارتز هر دو Eventbrite و Xoom را راه‌اندازی کرد و قبل از حضور در Founders Fund و سرمایه‌گذاری فرشته‌ها در شرکت‌هایی از جمله Gusto، Pinterest و Reddit، از طریق خروجی‌های مربوطه خود را گسترش داد. گوپتا رئیس سابق امور مالی Uber و مدیر ارشد مالی و مدیر مالی در OpenDoor بود. سیگل به عنوان یک سرمایه گذار در Coatue، از Peloton، Instacart و DoorDash و دیگران حمایت کرد.

این گروه سال‌ها قبل از شروع صحبت در مورد راه‌اندازی یک صندوق در اواخر سال 2020، یکدیگر را می‌شناختند. اکنون آنها به دنبال استفاده از آخرین صندوق برای ادامه یافتن و حمایت از بنیان‌گذاران بزرگ در مراحل اولیه در بازاری بسیار متفاوت با شرکتی هستند که ابتدا در آن راه‌اندازی شد. .

هارتز گفت: "چالش عصر ما این است که شرکت ها از گرسنگی نمی میرند، بلکه از سوء هاضمه می میرند." ما واقعاً می‌توانیم به این شرکت‌هایی که تشنه‌ی بینش هستند و می‌خواهند این همه کمک از صفر به یک جایی که سرمایه‌شان زیاد است، کمک کنیم.»

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است