متن خبر

کنفرانس های فناوری برتر: راهنمای رویدادهای فناوری نهایی برای مارس 2024

کنفرانس های فناوری برتر: راهنمای رویدادهای فناوری نهایی برای مارس 2024

شناسهٔ خبر: 454766 -




یک رویداد نمایشگاه تجاری
(اعتبار تصویر: Pixabay)

سال جدید است و صدها کنفرانس فنی برتر برای شرکت در آن وجود دارد!

پس ، برای کمک به شما در یافتن رویدادهایی که در سال 2024 باید برگزار شود، TechRadar Pro فهرستی از اصلی ترین رویدادها و کنفرانس‌های فناوری بین‌المللی را که امسال برگزار می‌شوند، تنظیم کرده است، پس می‌توانید با نوآوری‌های هر صنعتی همراه باشید.


11 تا 13 اسفند | آستین، تگزاس

API Summit 2024 نام‌های پیشرو در API را در یک مکان گرد هم می‌آورد تا در کنار نوآوری‌هایی که توسط شرکت‌های برتر انجام می‌شود، بینش‌های مهمی درباره آینده صنعت ارائه کند.

چرا حضور؟ اعضای ارشد سازمان‌هایی مانند گوگل ، مایکروسافت و نتفلیکس در کنار نمایش‌های فنی کارشناسان، درباره امنیت API و gen-AI صحبت خواهند کرد.


11 تا 13 اسفند | اورلاندو، فلوریدا

در اجلاس گارتنر نگاهی به دنیای داده ها، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی بیندازید. از آنجایی که هوش مصنوعی نحوه تعامل و تجزیه و تحلیل داده‌ها را تغییر می‌دهد، این اجلاس اوج دزدکی به آینده داده‌ها و تجزیه و تحلیل است.

چرا حضور؟ کارشناسان گارتنر در تحقیقات پیشگامانه پیرامون رهبری، هوش مصنوعی، مدیریت داده و بسیاری موارد دیگر غوطه ور خواهند شد تا به شما کمک کنند بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.


14 اسفند | لندن، انگلستان

کنفرانس DEVOPS 2024 مکانی برای حرفه ای ها و مدیران نرم افزار است. این رویداد حضوری در لندن برگزار می‌شود و امکان حضور مجازی برای کسانی که نمی‌خواهند آن را از دست بدهند در دسترس است!

چرا حضور؟ صحبت‌های رهبران صنعت مانند ملیسا پری و متیو اسکلتون در کنار فرصت‌های شبکه‌سازی و صحبت‌های بیش از ۵۰ سخنران، قطعاً چیزی برای شما وجود دارد.


18 تا 22 اسفند | امستردام. هلند

SG Tech Week مکانی است برای همه شبکه‌های دیجیتال، از جمله امنیت سایبری، فشار نظارتی و پایداری. کارگاه‌های آموزشی، جلسات توجیهی، فرصت‌های شبکه‌سازی و موارد دیگر، این هفته را به هفته‌ای پر از نوآوری تبدیل کرده است.

چرا حضور؟ هفته فناوری SG چندین کارگاه در مورد اصول استانداردهای شبکه هوشمند خواهد داشت که پس از آن چندین گفتگو در مورد کلان داده و امنیت سایبری OT برگزار می شود.


25 تا 28 اسفند | اورلاندو، فلوریدا

Enterprise Connect بزرگترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها را از صنعت فناوری اطلاعات سازمانی جمع‌آوری می‌کند و آنها را در یک مکان قرار می‌دهد تا به متخصصان CX، IT و ارتباطات کمک کند تا بر بزرگترین چالش‌های پیش روی صنایع خود غلبه کنند.

چرا حضور؟ سخنرانانی از مایکروسافت، زوم، و سیسکو گفتگوهای جالبی را در مورد آینده فناوری اطلاعات سازمانی و اینکه چگونه جدیدترین فناوری می تواند به شما در آماده سازی کمک کند، ارائه خواهند داد.


28 اسفند | آتلانتا، جورجیا

اجلاس فناوری جورجیا جایی است که می‌توان پیشروی نوآوری‌ها و اختلالات فناوری را دید، با مدیران اجرایی و مجموعه‌های آموزشی درباره آینده نیروی کار، فناوری و وضعیت صنایع بحث و گفتگو می‌کنند.

چرا حضور؟ اجلاس فناوری جورجیا با حضور سخنرانانی مانند شایان حسین (بلک راک)، داریل پلامر، (گارتنر) و مونیکا کافمن پیرسون، جلساتی در مورد همه چیز از Gen-AI، تا Esports و تا امنیت داده دارد.

برای اطلاعات در مورد گفت ن رویداد خود به این فهرست ، لطفاً با benedict.collins@futurenet.com تماس بگیرید

کارمند نویسنده (امنیتی)

بندیکت کالینز یکی از نویسندگان کارکنان TechRadar Pro است که حریم خصوصی و امنیت را پوشش می دهد. قبل از اینکه وارد روزنامه‌نگاری شود، او به‌عنوان مدیر تولید Livestream کار می‌کرد و به مدت 5 سال بازی‌های لیگ ملی هاکی روی یخ را پوشش می‌داد و کمک زیادی به پیشرفت پخش زنده در لیگ داشت. بندیکت عمدتاً بر روی مسائل امنیتی مانند فیشینگ، بدافزار و فعالیت‌های مجرمانه سایبری متمرکز است، اما او همچنین دوست دارد از دانش خود در زمینه ژئوپلیتیک و روابط بین‌الملل برای درک انگیزه‌ها و پیامدهای حملات سایبری تحت حمایت دولت استفاده کند.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امنیت، اطلاعات و دیپلماسی، در کنار مدرک لیسانس در سیاست با روزنامه نگاری، هر دو از دانشگاه باکینگهام است. پایان نامه کارشناسی ارشد او با عنوان "فروش تسلیحات به عنوان ابزار سیاست خارجی" استدلال می کند که صادرات سیستم های تسلیحاتی بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار دیپلماتیک مورد استفاده ایالات متحده، روسیه و چین از سال 1945 بوده است. بندیکت همچنین در مورد نقش ناتو در دوران جنگ ترکیبی، تأثیر گروه‌های ذینفع بر سیاست خارجی ایالات متحده، و اینکه چگونه ناامنی شهرت می‌تواند به سوء استفاده از اطلاعات کمک کند.

خارج از کار، بن ورزش های زیادی را دنبال می کند. مهم ترین هاکی روی یخ و راگبی. هنگامی که نمی دوید یا کوهنوردی نمی کنید، بن را اغلب می توان در اعماق درختچه های یک باغ میخانه پیدا کرد.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است