متن خبر

کنجکاو هستید که در عکس‌های شما، کاربران ویندوز 11 چه چیزی وجود دارد؟ به زودی می توانید با جستجوی معکوس تصویر Bing مستقیماً از برنامه Photos تحقیق کنید

کنجکاو هستید که در عکس‌های شما، کاربران ویندوز 11 چه چیزی وجود دارد؟ به زودی می توانید با جستجوی معکوس تصویر Bing مستقیماً از برنامه Photos تحقیق کنید

شناسهٔ خبر: 742859 -




شخصی <a href= که از کامپیوتر استفاده می کند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-768-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-768-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-768-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod-768-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/BDviu6oy6EDdzNYqUSfdod.jpg" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
(اعتبار تصویر: Dell)

برنامه عکس‌های مایکروسافت در ویندوز 11 دارای ویژگی «جستجوی بصری با بینگ » است که به شما امکان می‌دهد تصاویری شبیه به هر تصویری را که مشاهده می‌کنید جستجو کنید.

نسخه به روز شده برنامه Photos همچنین ناوبری بهبود یافته ای را برای گالری عکس شما، دسترسی سریع به قابلیت های ویرایش تصویر، و برخی تغییرات را برای تبدیل Photos به یک تجربه کاربری بهتر به طور کلی به ارمغان می آورد.

Photos برنامه پیش‌فرض برای مشاهده و سازماندهی تصاویر در ویندوز است و این به‌روزرسانی آپشن های مورد انتظار را برای آن به ارمغان می‌آورد. در حالی که به یک عکس نگاه می کنید و در مورد چیزی در آن احساس کنجکاوی می کنید، می توانید از Visual Search با Bing برای انجام یک جستجوی عکس معکوس فوری استفاده کنید، که از Bing می خواهد برای یافتن تصاویر مشابه و هر اطلاعاتی که ممکن است در اینترنت جستجو کند. مرتبط با تصویری باشد که در جستجوی آن هستید (مشابه جستجوی عکس معکوس گوگل ).

یک ویژگی مشابه قبلاً در برنامه Snipping Tool وجود دارد که به شما امکان می دهد پس از گرفتن اسکرین شات این کار را انجام دهید.

مرد جوانی <a href= که در دفتر کار روی لپ تاپ کار می کند یادداشت می نویسد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/bj4zfckcxyvTfM6gpsQrRU.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock/insta_photos)

چه چیز دیگری برای برنامه Photos در راه است؟

علاوه بر قابلیت‌های جدید جستجوی عکس معکوس، ناوبری نرم‌تر در گالری، ورق زدن تصاویر را آسان‌تر می‌کند و می‌توانید مستقیماً به ابزارهای ویرایش تصویر از دسک‌تاپ یا File Explorer خود بپرید.

برنامه بهبودیافته Photos در حال حاضر از طریق برنامه Windows Insider در دسترس است، گروهی ویژه از کاربران ویندوز که زودتر به آپشن های ویندوز دسترسی دارند. امیدواریم کاربران معمولی نیازی به انتظار طولانی نداشته باشند، زیرا اکثر آپشن های ی که به این وضعیت پیش‌نمایش می‌رسند معمولاً بعداً در به‌روزرسانی‌های انباشته ویندوز 11 در آینده ارائه می‌شوند.

کاربران اپلیکیشن Photos در ویندوز 10 هم اکنون می‌توانند عکس‌های iCloud خود را همگام‌سازی کنند، فضای ذخیره‌سازی ابری اپل برای تصاویر، قابلیتی که مدتی است در ویندوز 11 وجود دارد. این بدان معناست که اگر رایانه شخصی ویندوزی و آیفون یا آیپد دارید، می‌توانید به راحتی به عکس‌های iCloud خود پس از همگام‌سازی در برنامه Photos در دستگاه ویندوز 10 خود دسترسی داشته باشید.

نمی‌دانم برای چند نفر این کار مفید خواهد بود زیرا جستجوی Google در حال حاضر همچنان بر بازار جستجو تسلط دارد و قابلیت‌های جستجوی تصویر خود را ارائه می‌دهد، اما خوب است که به کاربران ابزارها و امکانات بیشتری برای تعامل با رسانه‌های خودشان بدهیم. جستجوی عکس معکوس بینگ قانع‌کننده‌تر است، زیرا اکثر افرادی که حتی در مورد جستجوی عکس معکوس شنیده‌اند معمولاً به Google یا TinEye فکر می‌کنند - اگر اصلاً وجود داشته باشد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است