متن خبر

کل سری پیکسل 9 گوگل ممکن است سه هفته زودتر به لطف نشت گسترده جدید فاش شده باشد

کل سری پیکسل 9 گوگل ممکن است سه هفته زودتر به لطف نشت گسترده جدید فاش شده باشد

شناسهٔ خبر: 654019 -




پشت Google Pixel 9 Pro
(اعتبار تصویر: گوگل)

سری پیکسل 9 گوگل قرار است به زودی در 13 آگوست 2024 رونمایی شود، اما این امر مانع از هجوم اطلاعات درز اینترنت نشده است. سایت خبری 91mobiles اخیراً مطالب بازاریابی خط تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته است که بسیاری از جزئیات مهم را فاش کرده است.

طراحی این سه مدل در اکثر موارد با توضیحات ذکر شده در گزارش های قبلی مطابقت دارد. طبق اسکرین شات ها، هر گوشی هوشمند دارای کناره های فلزی صیقلی با پنل پشتی مات است. Android Headlines بیان می کند که چهار رنگ در زمان عرضه در دسترس خواهند بود: صورتی رز، ابسیدین، چینی و فندقی.

در پشت، جزیره دوربین بیرون زده است. و در حالی که می دانیم آرایه لنزهای داخل گوشی برای مدتی متفاوت است، اکنون بهتر از آنچه باید انتظار داشته باشیم، داریم. فاش شده ادعا می کند که پیکسل 9 استاندارد فقط یک دوربین 50 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی دارد. Pixel 9 Pro و XL دارای یک جفت هستند و در عین حال یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی را اضافه می کنند.

Pixel 9 Pro Fold همچنین دارای سه لنز است، اما طبق گزارش‌ها با وضوح پایین‌تر. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 10.5 مگاپیکسلی و گزینه تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. علاوه بر این، دوربین سلفی جلو نیز بین این چهار دوربین متفاوت است. پیکسل 9 دارای دوربین 10.5 مگاپیکسلی است، مدل‌های 9 Pro و XL دارای لنز 42 مگاپیکسلی بالای نمایشگر خود هستند و 9 Pro Fold دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری

در زیر کاپوت، هر یک از گوشی‌های هوشمند پیکسل 9 بر روی چیپست تنسور G4 کار خواهند کرد. با این حال، مقدار حافظه متفاوت خواهد بود. گفته می شود پیکسل 9 استاندارد دارای 12 گیگابایت رم است، در حالی که هر چیز دیگری می تواند «تا 16 گیگابایت رم داشته باشد».

اینکه آیا این منجر به افزایش عملکرد قابل توجهی نسبت به Tensor G3 پیکسل 8 خواهد شد، باید دید. شایعات گذشته می‌گویند که «به‌روزرسانی کوچک‌تر از برنامه‌ریزی اولیه» خواهد بود، اما دیگران ادعا می‌کنند که «۱۵ درصد عملکرد بهتری ارائه می‌دهد». تست‌های معیاری که ماه گذشته کشف شد نشان می‌دهد که اولی درست است. نتایج مربوط به Tensor G4 بد نبود - آنها فقط پیشرفت های عمده ای را نسبت به نسل قبلی نشان نمی دهند.

اگرچه رزولوشن‌ها ذکر نشده است، اما این فاش نشان می‌دهد که هر چهار مدل ممکن است کمی بهتر از سری پیکسل 8 باشند.

گوگل به نمایشگرهای Actua پایبند است، اما این بار آنها بزرگتر هستند. هر دو گوشی پایه و پیکسل 9 پرو دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی هستند، در حالی که Pixel 9 Pro XL دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است و صفحه نمایش بیرونی Pixel 9 Pro Fold یک نمایشگر 6.3 اینچی Actua Front است. با باز کردن صفحه تاشو یک صفحه نمایش 8 اینچی Super Actua Flex نمایان می شود.

امکانات

با توجه به ویژگی‌ها، Circle to Search در حال بازگشت است و Gemini نیز همینطور. اسکرین شات ها نشان می دهد که خریداران یک اشتراک سالانه رایگان در Gemini Advanced دریافت خواهند کرد که ارزش خوبی است.

91mobiles دو ویژگی کلیدی جدید را نیز برجسته می کند. Emergency SOS شما را در برابر بدافزارها و تلاش‌های فیشینگ محافظت می‌کند و شما را از آتش‌سوزی‌ها، سیل‌ها و موارد دیگر در این نزدیکی آگاه می‌کند. سپس Pixel Screenshots را داریم که از آن به عنوان یک نسخه کاهش یافته از Microsoft Recall یاد می شود.

این به کاربران امکان می دهد اطلاعات مربوط به یک تصویر را ذخیره کنند که ممکن است بعداً بخواهند آن را به خاطر بسپارند. در یک نگاه، به نظر می رسد که می توانید توصیفگرهای متنی را به صورت دستی به تصاویر اضافه کنید، اما بدون جزئیات بیشتر، ما به طور قطع نمی دانیم.

فقط باید تا رویداد بعدی Pixel در 13 آگوست صبر کنیم. با این حال، ما در نقطه‌ای هستیم که جز دستیابی به این تلفن‌ها، چیزهای بسیار کمی وجود دارد که نمی‌دانیم. مثل همیشه، تمام اطلاعات این نشت را با یک دانه نمک در نظر بگیرید.

مطمئن شوید که TechRadar را از بهترین تلفن‌های پیکسل برای سال 2024 تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است