متن خبر

کفش‌های کتانی Shortcut جدید سامسونگ به شما امکان پخش موسیقی و برقراری تماس تلفنی را با رقص می‌دهند

کفش‌های کتانی Shortcut جدید سامسونگ به شما امکان پخش موسیقی و برقراری تماس تلفنی را با رقص می‌دهند

شناسهٔ خبر: 546121 -




کفش کتانی Samsung Shortcut در کنار گوشی تاشو
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

اگر از ایده شروع یک فهرست پخش در گوشی خود با یک پیاده روی خود به خود در ماه خوشتان می آید، سامسونگ به تازگی یک جفت کفش ورزشی با نسخه محدود برای شما ساخته است.

Shortcut Sneaker که متأسفانه تنها به شش جفت محدود می شود، توسط ترکیبی از سامسونگ، Elitac Wearables و طراح کفش ورزشی Roel van Hoff ساخته شده است. گروه بازاریابی Chiel Benelux که متعلق به سامسونگ است نیز دستی در این کار داشته است، پس قطعاً اشاره‌ای مرزی به نرم‌افزار بخار وجود دارد، اما ما این مفهوم را دوست داریم.

کفی Shortcut حاوی حسگرهای حرکتی است که موقعیت آنها را با پنج حرکت یا ژست انجام می دهد که باعث پنج عمل متمایز می شود. دقیقاً این میانبرها هنوز کاملاً مشخص نیست، اما برخی از مثال‌ها شامل برقراری تماس تلفنی یا پخش موسیقی با اجرای یک راهپیمایی ماه است.

همانطور که در ویدیوی زیر توضیح داده شده است، این کفش های کتانی را در فروشگاه ها نخواهید دید. در عوض، این شش جفت برای برندگان مسابقه خواهد بود که باید عضو سامسونگ باشند. شما می توانید تا 9 جولای در حساب کاربری Samsung Members خود در مسابقه شرکت کنید و ظاهراً برندگان در هفته 15 جولای اعلام خواهند شد.

با طراحی که شامل چندین نوبت به گوشی‌های گلکسی سامسونگ می‌شود، مطمئناً در میان طرفداران سخت‌کوش سامسونگ کمبودی وجود نخواهد داشت.

رقصیدن با آهنگی آشنا

در حالی که کفش‌های کتانی Shortcut بیشتر مفهومی هستند تا یک محصول نهایی یا نشانه‌ای مبنی بر اینکه سامسونگ در حال حرکت به سمت کفش‌های کتانی است، اما قطعاً ایده‌ای جذاب است که با موضوع رو به رشد کنترل‌های حرکتی هندزفری مطابقت دارد.

این هفته، اپل اعلام کرد که دارندگان AirPods Pro 2 به زودی می توانند از «ژست های سر» در iOS 18 برای پاسخ به تماس های تلفنی استفاده کنند. با فعال بودن این ویژگی، می‌توانید با تکان دادن سر (یا تکان دادن سر، اگر می‌خواهید تماس بگیرید) تماس را رد کنید.

در حالی که Shortcut قول می دهد "اولین کفش ورزشی در جهان باشد که با آن می توانید با دوستان خود تماس بگیرید"، به گفته سامسونگ، این اولین نمونه از کفش های پر از فناوری نیست که ما دیده ایم، با نایکی که خود بند را نشان می دهد. کفش‌های ورزشی بسکتبال کنترل‌شده با اپلیکیشن در سال 2019 و این کفش‌های رترو بازی نیز در سال 2021 توجه ما را به خود جلب کردند.

البته هیچ چیز نمی تواند بهترین مربی های نایک HyperAdapt الهام گرفته شده از Back to the Future باشد، اما ما همچنان احتمالاً در حالی که مخفیانه راهپیمایی ماه خود را کامل می کنیم، کلاه خود را برای کفش کتانی میانبر سامسونگ پرتاب خواهیم کرد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

سردبیر ارشد خبر

مارک سردبیر ارشد اخبار TechRadar است. مارک که به مدت 17 سال در روزنامه‌نگاری فناوری کار کرده است، اکنون در تلاش است تا رکورد جهانی تعداد کیف‌های دوربین احتکار شده توسط یک نفر را بشکند. او قبلاً ویرایشگر دوربین‌ها در TechRadar و Trusted Reviews، ویرایشگر بازیگری در Stuff.tv، و همچنین ویرایشگر ویژگی‌ها و ویرایشگر نظرات در مجله Stuff بود. او به عنوان یک فریلنسر در عناوینی از جمله The Sunday Times، FourFourTwo و Arena مشارکت داشته است. و در زندگی قبلی، او همچنین برنده جایزه ورزشی نویس جوان سال روزنامه دیلی تلگراف شد. اما این قبل از آن بود که او متوجه لذت های عجیب بیدار شدن در ساعت 4 صبح برای عکاسی در میدان مایل لندن شود.

جدیدترین در گوشی ها
آخرین اخبار

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است