متن خبر

کسب و کار اتوبوس های ماهواره ای خارج از قفسه Apex 95 میلیون دلار بودجه جدید جذب می کند

کسب و کار اتوبوس های ماهواره ای خارج از قفسه Apex 95 میلیون دلار بودجه جدید جذب می کند

شناسهٔ خبر: 545939 -




پس از موفقیت اولین ماموریت خود، سازنده ماهواره Apex 95 میلیون دلار سرمایه جدید برای گسترش عملیات خود بسته است.

این استارت آپ مستقر در لس آنجلس، اولین فضاپیمای خود را که مدلی به نام Aries نامیده می شود، در ماه مارس با موفقیت پرتاب کرد و راه اندازی کرد. این ماموریت ظاهراً بدون هیچ مشکلی انجام شده است - که در صنعت فضایی نادر است - و با به دست آوردن میراث پرواز، شرکت کاملاً روی رشد متمرکز شده است.

این شامل افزایش تولید وسیله نقلیه Aries و سرمایه گذاری در توسعه و تولید Nova است، فضاپیمایی که تقریباً دو برابر Aries جرم دارد. ایان سینامون، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران اپکس، به TechCrunch گفت: این شرکت تنها در مسیر تولید پنج برج حمل در سال جاری است.

Apex بر اساس این تز تأسیس شد که یکی از گلوگاه های اصلی که با رشد صنعت فضایی مواجه است، ساخت اتوبوس های ماهواره ای است. سینامون و بنیانگذارش، ماکسیمیلیان بناسی، در صدد هستند تا اساسا اتوبوس های ماهواره ای را تولید کنند (یعنی تولید و به فروش برسانند) - که در طول تاریخ تحت فرآیندهای مهندسی سفارشی و زمان های بسیار طولانی قرار داشته اند - و به سرعت توانایی شرکت ها برای ارسال خود را افزایش دهند. محموله به مدار

همان نوآوری‌هایی که تقاضا برای دسترسی به فضا را افزایش داده است - یعنی کاهش هزینه‌های پرتاب به لطف ماموریت‌های مشترک سواری SpaceX Falcon 9 - همچنین شرایط را برای یک فضاپیمای تولید شده برای برنده شدن در بازار فراهم کرده است. تا یک حجم مشخص، مشتریان همان هزینه را برای سفر به مدار می‌پردازند - پس سینامون و بناسی متوجه شدند که فضاپیما را می‌توان استاندارد کرد، و حتی کمی بیش از حد مهندسی کرد، بدون اینکه هزینه اضافی از طریق پرتاب برای مشتری وجود داشته باشد.

سینامون بيان کرد که تمرکز بر تولید، پایه ای قوی برای کسب و کار ایجاد کرده است. او گفت: «برای هر یک از اتوبوس‌های ماهواره‌ای که فروخته‌ایم یا در حال فروش هستیم، می‌توانیم به وضوح به این نکته اشاره کنیم که این قیمت فروش است، اینجا اقتصاد واحد ما است، این هم حاشیه‌ای که داریم». . "ما تمایل داریم با مشتریان خود بسیار شفاف عمل کنیم و سعی نمی کنیم پایین ترین قیمت را در بازار داشته باشیم ... گاهی اوقات می توانیم برای یک بازه زمانی تحویل بسیار سریع مبلغی را دریافت کنیم."

این تصویر اقتصادی روشن بدون شک برای سرمایه گذاران قانع کننده بود. در حالی که اخیراً سر و صدای زیادی در مورد فناوری سخت وجود داشته است، سینمون گفت: «سرمایه‌گذاران هنوز آنقدر تمایل دارند که پول خود را برای کار در مشاغلی که واقعاً می‌توانند اصول اولیه را ببینند، بگذارند.

به گفته Cinnamon، یکی از مشکلات این شرکت این است که اکثر مشتریان به خرید یک ماهواره علاقه مند نیستند، بلکه به خرید چندین ماهواره علاقه مند هستند، زیرا خریدها اغلب در طول زمان به عنوان یک صورت فلکی گسترش می یابد.

این شرکت به پنجاه نفر نزدیک می شود و احتمالاً این تعداد تا پایان سال جاری دو برابر خواهد شد.

دور تامین مالی توسط سرمایه‌گذاران اولیه Apex XYZ Venture Capital و با مشارکت CRV همراه با مشارکت سرمایه‌گذاران جدید Upfront، 8VC، Toyota Ventures، Point72 Ventures، Mirae Asset Capital، Outsiders Fund، GSBackers و سرمایه‌گذاران موجود Andreessen Horowitz هدایت شد. ، Shield Capital، J2 Ventures، Ravelin، بنیانگذار Robinhood، Baiju Bhatt و Avalon Capital Group.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است