متن خبر

کسب و کارها هر روز هزاران دلار را صرف نرم افزارهای غیر ضروری می کنند

کسب و کارها هر روز هزاران دلار را صرف نرم افزارهای غیر ضروری می کنند

شناسهٔ خبر: 439983 -




رقابت از راه‌اندازی‌های اولیه مدرسه قدیمی تا رویکرد فوق‌دیجیتال و چند ابری هرگز واقعی‌تر نبوده است، اما در میان هرج و مرج، Freshworks بر این باور است که کسب‌وکارها میلیون‌ها دلار را صرف نرم‌افزارهای غیرضروری می‌کنند.

آخرین گزارش «وضعیت فناوری محل کار: هوش مصنوعی در فناوری اطلاعات» نشان می‌دهد که شرکت‌های بریتانیایی به طور متوسط ​​سالانه ۲.۷ میلیون پوند برای قراردادهای نرم‌افزاری خرج می‌کنند.

این اتلاف پول بالقوه همراه با مدیریت اضافی مورد نیاز برای حفظ خدمات فناوری اطلاعات است. تقریباً سه چهارم (۷۱٪) از متخصصان فناوری اطلاعات گفتند که در مقایسه با سال قبل نرم افزار بیشتری برای مراقبت دارند.

آیا واقعا به این همه نرم افزار نیاز داریم؟

طبق گفته Freshworks، کسب‌وکارهای بریتانیایی می‌توانند با حذف نرم‌افزارهای غیرضروری، سالانه ۴۴۶۰۰۰ پوند صرفه‌جویی کنند.

در میان خارها این است که پیش‌بینی می‌شود بخش‌های فناوری اطلاعات امسال رشد کنند که نشان‌دهنده فرصت‌های شغلی در زمان عدم اطمینان جهانی است.

علیرغم نیاز آشکار به کاهش هزینه های بیهوده فناوری اطلاعات، بسیاری از شرکت ها هنوز از استقرار ابزارهای مناسب هوش مصنوعی در محل کار خود سود نبرده اند.

هوش مصنوعی با توجه به روشی که می تواند کارایی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و نیاز به انجام کارهای تکراری را از بین ببرد، اکنون توسط ۹ نفر (۹۱%) از مدیران IT یا بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد و ۷۰٪ به طور فعال تشویق می شوند.

رهبران و مدیران تیم کمتر، و حتی مشارکت‌کنندگان کمتر، و استفاده از هوش مصنوعی، که می‌تواند نشان دهد که برای ساده‌سازی شرکت‌ها می‌توان به ارتباطات واضح‌تری از بالا نیاز داشت.

به همین ترتیب، کارگران مسن‌تر کمتری از ابزارهای هوش مصنوعی در مقایسه با نسل هزاره و ژنرال Z استفاده می‌کنند، که ممکن است نیاز به آموزش مرتبط را نشان دهد.

با ظهور فناوری‌های جدید، پراساد راماکریشنان، مدیر شرکت Freshworks، توصیه‌هایی به آینده ارائه کرد: «فناوری هوشمند و ساده‌شده، همراه با قدرت هوش مصنوعی، بیشتر از نرم‌افزارهای قدیمی در دهه‌ها برای افزایش بهره‌وری و کارایی انجام می‌دهد.»

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است