متن خبر

کریس دیکسون از a16z فکر می کند زمان آن رسیده است که روی موارد استفاده از بلاک چین تمرکز کنیم، نه بر حدس و گمان

کریس دیکسون از a16z فکر می کند زمان آن رسیده است که روی موارد استفاده از بلاک چین تمرکز کنیم، نه بر حدس و گمان

شناسهٔ خبر: 447580 -




دنیای کریپتو مملو از سر و صدا است. میم کوین‌ها، گمانه‌زنی‌ها، قالیبافی‌ها، کلاهبرداری‌ها، هیاهوها و محکوم‌کننده‌ها، ما را از همه چیزهای نوآورانه‌ای که مردم با بلاک چین می‌سازند، منحرف می‌کنند. و گاهی اوقات سر و صدا جریان اطلاعات را به قدری آلوده می کند که ادامه باور به این فناوری می تواند بسیار دشوار باشد.

با این حال، یک کهنه‌کار سرمایه‌گذاری خطرپذیر احساس می‌کند تنها راه برای قطع یک مسیر روشن، تمرکز بر فناوری بلاک چین و ایجاد استارت‌آپ‌ها در صنعت است.

کریپتو و بلاک چین ها در اخبار بسیار هستند، اما بسیاری از آن ها در مورد حدس و گمان و قیمت ها هستند. کریس دیکسون، شریک Andreessen Horowitz (a16z)، در پادکست Chain Reaction TechCrunch به من بيان کرد که من احساس می‌کنم طرف دیگری از داستان وجود دارد. این جنبه داستانی است که من در آن زندگی می‌کنم، کارآفرینانی که با آنها کار می‌کنیم، چیزی که من آن را جنبه سازنده بلاک چین می‌نامم.

دیکسون از سال 2012 در a16z بوده و حتی به تأسیس بخش رمزنگاری این شرکت که در حال حاضر رهبری آن را بر عهده دارد، کمک کرد. در حدود یک سال گذشته، او با سر به پایین مشغول نوشتن کتاب جدید خود با عنوان «بخوان بنویس» بوده است که اوایل این هفته منتشر شد.

در این کتاب، دیکسون زنجیره‌های بلوکی را با فولاد و اینترنت وب 2.0 را با چوب مقایسه می‌کند – زمانی که فولاد برای اولین بار به وجود آمد، اکثر مردم فکر می‌کردند که غیرضروری است زیرا چوب خوب کار می‌کند، اما پس از استفاده از فولاد در مقیاس، اوضاع به شدت تغییر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است