متن خبر

کتابخانه‌های Google Photos به برنامه‌های گالری اندروید می‌آیند – اما نه در تلفن‌های سامسونگ

کتابخانه‌های Google Photos به برنامه‌های گالری اندروید می‌آیند – اما نه در تلفن‌های سامسونگ

شناسهٔ خبر: 460112 -




کلاژهای جدید در Google Photos
(اعتبار تصویر: گوگل)

اسمارت‌فون‌های اندرویدی معمولاً دو برنامه گالری عکس متفاوت ارائه می‌دهند – آنها Google Photos و برنامه مخصوص به خود را به عنوان بخشی از مجموعه نرم‌افزار این برند خواهند داشت (مشابه با تعداد تلفن‌های اندرویدی که می‌توانند دو برنامه ایمیل و مرورگر داشته باشند). اما اگر بتوانید برنامه ها را در یک برنامه ترکیب کنید، برای مدیریت تصویر شما بسیار ساده تر خواهد بود – و این ممکن است به زودی برای چند برند گوشی اندرویدی اتفاق بیفتد.

همانطور که برای اولین بار توسط Android Police گزارش شد، با انتشار OxygenOS 14 و ColorOS 14 - هر دو مبتنی بر Android 14 - در گوشی های OnePlus، Oppo و Realme و برنامه Gallery نسخه 3.62.10-global در شیائومی، اکنون همه دستگاه ها Google Photos را ارائه می دهند. ادغام در برنامه گالری عکس خود.

برای روشن کردن آن، کافی است برنامه گالری را باز کنید، به منوی تنظیمات برنامه بروید، به دنبال گزینه «پشتیبان گیری در Google Photos» بگردید و روی دکمه پشتیبان گیری ضربه بزنید. این شما را به برنامه اصلی Google Photos می برد، که دوبار تحلیل می کند که می خواهید به برنامه گالری اجازه دسترسی به Google Photos را بدهید. اگر این فرآیند را تأیید و تکمیل کنید، نه تنها می‌توانید از طریق برنامه گالری از عکس‌ها و ویدیوهای خود در Google Photos نسخه پشتیبان تهیه کنید، بلکه می‌توانید کل کتابخانه Google Photos خود را نیز در برنامه مشاهده کنید.

تنها چیزی که همگام‌سازی نمی‌شود آلبوم‌هایی است که ایجاد می‌کنید – آلبوم‌های برنامه گالری شما در Google Photos ظاهر نمی‌شوند و آلبوم‌های Google Photos شما در برنامه گالری نشان داده نمی‌شوند.

برای خاموش کردن ادغام Google Photos در گوشی OnePlus، Oppo، Realme یا Xiaomi خود، فقط باید Google Photos را باز کنید، به تنظیمات خود بروید، منوی «برنامه‌ها و دستگاه‌ها» را باز کنید و سپس دسترسی Google Photos را انتخاب کنید. در اینجا می توانید تغییر دهید که کدام برنامه های شخص ثالث به کتابخانه شما دسترسی دارند.

پشتیبانی سامسونگ کجاست؟

Samsung Galaxy S24 در پس زمینه زرد

پشتیبانی از Google Photos سامسونگ کجاست؟ (اعتبار تصویر: آینده / سامسونگ)

متأسفانه، کاربران سامسونگ مانند دارندگان دستگاه‌هایی که از اندروید 14 پشتیبانی نمی‌کنند، ادغام Google Photos را از دست می‌دهند – اگرچه جالب است که Google Photos از برنامه‌های گالری که در اندروید 11 یا بالاتر اجرا می‌شوند پشتیبانی می‌کند، پس این احتمال وجود دارد که ما شاهد آن باشیم. آن را به دستگاه های قدیمی تر می آید.

در مورد سامسونگ، در حالی که با گوگل در دستگاه‌هایی مانند هدست XR آینده سامسونگ شریک شده است، سیستم عامل Wear OS گوگل را به ساعت‌های گلکسی خود آورده و Nearby Share بهبودیافته است ، نمی‌توان بيان کرد چه زمانی یا حتی پشتیبانی Google Photos را به آن اضافه خواهد کرد یا خیر. برنامه گالری در حالی که این دو برند ممکن است در بسیاری از زمینه ها همکاری کنند، آنها هنوز مستقل هستند، و برخی از تعاملات عجیب با برنامه - مانند عدم ادغام Google Photos - ممکن است برای مدت طولانی تر از آنچه که بیشتر انتظار دارند ادامه داشته باشد.

پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ادغام Google Photos در آینده به سامسونگ ارائه می‌شود یا خیر، اما اگر در مقطعی اینطور نباشد، شگفت‌زده می‌شویم، از آنجایی که چقدر این راه‌حل برای افرادی که از استفاده از دو مورد متنفر هستند مفید است. برنامه های مختلف کتابخانه تصویر

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد، اخبار

Hamish یکی از نویسندگان ارشد TechRadar است و شما خواهید دید که نام او در مقالات تقریباً در هر موضوعی در سایت از معاملات خانه هوشمند گرفته تا تحلیل سخنرانان گرفته تا اخبار کارت گرافیک و هر چیز دیگری ظاهر می شود. او از گستره وسیع دانش خود برای کمک به توضیح جدیدترین ابزارها و اینکه آیا آنها یک امر ضروری برای خرید هستند یا یک مد ناشی از هیاهو استفاده می کند. اگرچه تخصص او نوشتن در مورد همه چیز در دنیای واقعیت مجازی و واقعیت گفت ه است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است