متن خبر

کاوش در سیارات استارفیلد قبل از اینکه بتسدا “جهنم را از بین ببرد” بسیار سخت تر بود.

کاوش در سیارات استارفیلد قبل از اینکه بتسدا “جهنم را از بین ببرد” بسیار سخت تر بود.

شناسهٔ خبر: 437783 -




تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد، فاش کرده است که کاوش در سیارات در ابتدا قبل از اینکه بتسدا "جهنم را از بین ببرد" بسیار دشوارتر بود.

هاوارد در مصاحبه اخیر با پادکست نوت بوک The AIAS Game Maker (از طریق GamesRadar+) به طور مفصل در مورد روند توسعه ساخت کهکشان باز عظیم استارفیلد و همچنین نحوه طراحی سیارات بازی در ابتدا به گونه ای طراحی شده بودند که قبل از عرضه بسیار سخت تر باشند. .

" پس نحوه عملکرد آسیب های محیطی در بازی، روی سیارات و لباس شما، شما در برابر انواع خاصی از اثرات جوی، اعم از تشعشع یا حرارت و غیره، مقاومت دارید. و این یک سیستم بسیار پیچیده بود، در واقع، هاوارد بیان کرد بسیار تنبیهی.

کارگردان ادامه داد که در طول اکتشاف، "شما این مصیبت ها را خواهید گرفت" و تیم به تلاش برای "کوک کردن" چیزها ادامه داد تا آنها را قابل کنترل تر کند، و پس مقدار زیادی از شفا در کار نبود. در پایان، بتسدا در نهایت سیستم را تغییر داد، که هوارد آن را "سیستم پیچیده ای برای درک بازیکنان" می نامد و "فقط جهنم را از بین برد".

او توضیح داد که این اجازه می‌دهد تا رنج‌ها اهمیت داشته باشند "اما فقط کمی"، به این معنی که این تغییر باعث می‌شود که آنها در گیم‌پلی کمتر اختلال ایجاد کنند.

"مثلاً، رنجی که می‌گیرید، آزاردهنده‌تر است که بدانید آن را دارید تا نتیجه بازی. معمولاً، من به طور کلی تعمیم می‌دهم. پس این بود که "بیایید آن را پایین بیاوریم، زیرا اگر آن را به عقب شماره‌گیری کنیم، طعم و مزه بیشتری به بازی می‌دهد. صفحه نمایش نسبت به یک سیستم گیم پلی که ما در ابتدا می خواستیم.

هاوارد اضافه کرد که یک سیستم گیم پلی اولیه باعث شد که بازیکن لباس های فضایی متعددی داشته باشد که برای مصائب خاصی که از سیارات خاص دریافت می کنید، مانند مواردی که تابش زیاد و محیط های سرد دارند، اختصاص داده شده است.

برای پایان دادن به بحث در مورد این موضوع خاص، هاوارد اضافه کرد که تیم عبارتی دارد "آن را در کانون توجه قرار دهید" و توضیح داد که در بازی های خود: "چیزهایی وجود دارد که می توانید در کانون توجه قرار دهید، می توانید آن را مهم تر کنید. فقط با سیستم های بازی، یا می توانید اهمیت آن را کم کنید."

او فاش کرد که Bethesda این کار را با اسب‌ها در Skyrim انجام داد و بیان کرد که آنها چندان مهم نیستند. "آنها سرگرم کننده هستند، شما آنها را می خواهید، اما همانطور که مردم می گویند "نه، آنها باید کیف های زین را بگذارند و همه وسایل شما را حمل می کنند"، اوه، اکنون آنها بسیار مهم تر از آنچه بودند [...]

در جای دیگر، به روز رسانی Starfield 1.7.33 اکنون روی رایانه شخصی و کنسول به صورت زنده ارائه می شود که عمدتاً برخی از مشکلات عملکرد را برطرف می کند و برخی اصلاحات کوچک اما معنی دار را اضافه می کند. با این حال، به نظر می‌رسد که این پچ بهره‌برداری اعتباری نامحدودی را که بازیکنان از زمان عرضه بازی از آن بهره می‌برند، حذف کرده است.

برای اطلاعات بیشتر، لیست ما از بهترین بازی‌های RPG و همچنین بهترین بازی‌های Xbox Series X در حال حاضر وجود دارد.

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است