متن خبر

کاهش قیمت HiFi ورودی Tidal آن را به جایگزین بهتری برای Spotify تبدیل می کند

کاهش قیمت HiFi ورودی Tidal آن را به جایگزین بهتری برای Spotify تبدیل می کند

شناسهٔ خبر: 456086 -




شنونده جزر و مد
کاربران Tidal قیمت های پایین تری دارند که منتظر آن هستند (اعتبار تصویر: Tidal)

در سراسر تجارت پخش جریانی، به نظر می‌رسد قیمت‌ها فقط در یک جهت پیش می‌روند، پس به Tidal افتخار می‌کنیم که فقط هزینه‌های ماهانه‌اش را کاهش داده است: طرح HiFi Plus پلتفرم موسیقی در طرح استاندارد HiFi قرار می‌گیرد، پس فقط یک ردیف Tidal وجود خواهد داشت. .

اگر در حال حاضر برای HiFi به قیمت 10.99 دلار / 10.99 پوند / 12.99 دلار استرالیا در ماه پرداخت می‌کنید، می‌توانید ارتقای صوتی را از 16 بیت، 44.1 کیلوهرتز به 24 بیت، 192 کیلوهرتز، رایگان دریافت کنید. اگر در حال حاضر برای HiFi Plus به قیمت 19.99 دلار / 19.99 پوند / 23.99 دلار استرالیا پرداخت می کنید، پس اشتراک Tidal شما کمی ارزان تر می شود.

سطح HiFi Plus با چند ویژگی اضافی دیگر مانند مجموعه گسترده‌تری از آهنگ‌های FLAC (Free Lossless Audio Codec) و پشتیبانی از فرمت‌هایی مانند Dolby Atmos و Sony 360 Reality Audio ارائه می‌شود. همه این امتیازات به سطح جدید و تکی اضافه می‌شوند.

طبق گفته Tidal (از طریق The Verge این تغییر در 10 آوریل 2024 اتفاق می‌افتد. Tidal همچنین سطح دسترسی آزاد و سطح تخفیف‌خورده‌ای را که قبلاً به اولین پاسخ‌دهندگان و افراد نظامی ارائه می‌شد، بازنشسته می‌کند.

خانواده ها و دانش آموزان

برنامه های خانواده و دانش آموز باقی می ماند (اعتبار تصویر: Tidal)

چند جزئیات بیشتر: طرح خانواده فعلی (16.99 دلار / 16.99 پوند / 19.99 دلار استرالیا) به‌روزرسانی HiFi Plus را نیز بدون هزینه اضافی دریافت می‌کند. طرح تخفیف دانشجویی - 4.99 دلار / 4.99 پوند / 5.99 دلار استرالیا - همانطور که هست باقی می ماند، بدون ارتقاء کیفیت.

Tidal همچنین ادغام های DJ را ارائه می دهد که اکنون به بسته DJ Extension تبدیل می شوند - این هزینه اضافی دارد، پس اگر از این ابزارها استفاده می کنید، همچنان هزینه HiFi Plus موجود را هر ماه پرداخت خواهید کرد.

این حرکت خوش‌آمدگویی، Tidal را با Apple Music و Amazon Music که کیفیت موسیقی بدون افت را با همان قیمت در ماه ارائه می‌کنند، یکنواخت می‌کند. Spotify عجیب است، زیرا حتی سطح Premium آن از فشرده سازی صدا با اتلاف استفاده می کند.

Spotify از سال 2021 وعده‌های صوتی بدون ضرر را داده است، اما هنوز نمایش داده نشده است - اگرچه اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که هنوز در راه است و ممکن است Spotify Supremium نامیده شود. اگر در نهایت نور روز را ببیند، Tidal اکنون برای آن آماده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است