متن خبر

کالبدشکافی iFixit از آیپد پرو جدید منتشر شد؛ تغییر بزرگ اپل برای تعمیر آسان‌تر [تماشا کنید]

کالبدشکافی iFixit از آیپد پرو جدید منتشر شد؛ تغییر بزرگ اپل برای تعمیر آسان‌تر [تماشا کنید]

شناسهٔ خبر: 472767 -




در روزهای گذشته، تست مقاومت و کالبدشکافی آیپد پر‌و M4 منتشر شده بود که درباره طراحی جدید این دستگاه فوق‌العاده نازک اطلاعات بیشتری ارائه می‌کردند. حالا iFixit نیز ویدیو کالبدشکافی خود از این دستگاه را منتشر کرد که یک تغییر داخلی بزرگ آن را نشان می‌دهد که می‌تواند باعث صرفه‌جویی «در زمان تعمیر» آیپد پرو جدید شود. همچنین در این ویدیو برای اولین‌بار اجزای داخلی اپل پنسل پرو نیز نمایش داده می‌شود.

iFixit با ویدیوی خود یکی از بهترین نگاه‌ها به بخش‌های داخلی آیپد پر‌و M4 را ارائه کرده است. در این ویدیو نمایشگر OLED جدید این دستگاه، دوربین جلویی آن در موقعیت جدید خود و شاید مهم‌تر از همه، باتری آن نمایش داده می‌شوند.

باتری استفاده‌شده در آیپد پرو M4 جدید 13 اینچی 38.99 وات‌ساعت است که با این وضعیت، کمی کوچکتر از باتری 40.33 وات‌ساعت نسل قبلی است. البته اپل او میگوید به‌لطف پیشرفت‌های مربوط به راندمان چیپ M4 و مدیریت اتلاف گرما، همچنان می‌توانید انتظار عمر باتری 10 ساعته را داشته باشید.

تغییر بزرگ آیپد پرو جدید

بااین‌حال، نکته مهمی که وجود دارد این است که اکنون می‌توانید باتری آیپد پرو را بدون نیاز به جداسازی «همه اجزای اصلی»، خارج کنید. در نسل‌های قبلی برای جداسازی باتری دستگاه نیاز بود تا تمام اجزای اصلی نیز خارج شوند.

کارشناس iFixit او میگوید :

«علی‌رغم دردسری که برای رسیدن به آن زبانه‌های کششی وجود دارد، این واقعیت که می‌توانید باتری را بدون نیاز به جداکردن تمام اجزای اصلی داخلی این دستگاه جدا کنید، یک پیروزی بزرگ برای قابلیت تعمیر آیپد پرو است. این موضوع یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل‌های قبلی است. »

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است