بر اساس تحقیقات جدید Clarify Capital ، تقریباً از هر پنج (58%) کارگر، سه نفر احساس میکنند که موظف به پاسخگویی به پیامهای کاری خارج از ساعات کاری هستند، علیرغم اینکه تعداد مشابهی (59%) از مدیران و روسای کسبوکار میگویند که انتظار پاسخهایی از سوی آنها ندارند. کارمندان
مطالعه 800 کارمند و 200 مدیر اجرایی در پی قانون پیشنهادی در کالیفرنیا که برای احیای مجدد مرزهای کار و زندگی، معروف به لایحه «حق قطع ارتباط» طراحی شده است، داغ شد.
یک محل کار به طور فزاینده دیجیتالی شده همراه با نیروی کار گسترده تر، به لطف معرفی کار هیبریدی پس از همه گیری، مقصر شکست مرزها است.
کارگران با لایحه «حق قطع ارتباط» موافق هستند
این آمار روند امیدوار کننده ای را نشان می دهد، به طوری که بیش از چهار نفر از هر پنج (83٪) کارگر حمایت خود را از قانون پیشنهادی ابراز می کنند. در حالی که حمایت مدیران کسب و کار اندکی کمتر است (75%)، اجماع در مورد لزوم قطع ارتباط از کار خارج از ساعات قراردادی واضح است.
به طور متوسط، دو نفر از هر پنج کارگر برای حداقل 9 ساعت در روز در دسترس بودند و کارمندان شرکت های کوچکتر (که 10 تا 49 کارگر دارند) بیش از همه (67٪) خود را موظف می دانستند که به پیام های نابهنگام پاسخ دهند. .
علیرغم درخواست برای انعطافپذیری بیشتر توسط کارگران، مشخص شد که کارکنان ترکیبی و از راه دور آمادهترین افراد برای دریافت پیامها هستند، که نشان میدهد داشتن انعطافپذیری بیشتر، جوانب مثبت و منفی دارد.
علاوه بر این، از هر سه مدیر کسب و کار، یک نفر از کارکنان خود انتظار دارد که پیامها را خارج از ساعات کاری دریافت کنند، و تقریباً دو برابر (14٪ در مقابل 8٪) احتمالاً با این لایحه مخالفت میکنند.
همانطور که بحث پیرامون لایحه «حق قطع ارتباط» ادامه دارد، اختلاف بین کارگران و شرکتها به طور فزایندهای آشکار میشود و جهان همچنان به نظارت بر قوانین پیشنهادی که احتمالاً تأثیر زیادی بر سایر کشورها و ملتها خواهد داشت، ادامه میدهد.
ارسال نظر