متن خبر

کارمندان ارشد به طور فزاینده ای شرکت هایی را ترک می کنند که آنها را مجبور می کنند به دفتر بازگردند

کارمندان ارشد به طور فزاینده ای شرکت هایی را ترک می کنند که آنها را مجبور می کنند به دفتر بازگردند

شناسهٔ خبر: 471828 -




کنفرانس ویدیویی
آیا از هدست برای ویدیوموتن استفاده می کنید؟ Här är våra favoriter just nu. (اعتبار تصویر: Shutterstock / fizkes)

تحقیقات جدید تأثیرات منفی وظایف شرکت‌ها برای بازگشت به دفتر را روشن کرده است.

مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه میشیگان و دانشگاه شیکاگو انجام شد، نشان داد که کارکنان سطوح ارشد شرکت‌هایی مانند مایکروسافت ، اپل و اسپیس‌ایکس را به طور فعال ترک می‌کنند و به نفع شرکت‌هایی هستند که تنظیمات کاری انعطاف‌پذیرتر و ترکیبی‌تر را ترویج می‌کنند.

این مطالعه داده‌های رزومه کارکنان فناوری را که تحت تأثیر وظایف اداری قرار گرفته بودند، تجزیه و تحلیل کرد و شرکت‌های برجسته‌ای مانند شرکت‌های فوق را برای اجرای مجدد زودهنگام کار حضوری انتخاب کرد.

کارگران هنوز از کار اداری راضی نیستند

این تحقیق نشان داد که سیاست مایکروسافت که کارگران را ملزم می‌کرد نیمی از هفته خود را جلوی یک میز در محل کار رسمی خود بگذرانند، منجر به افزایش 4 درصدی مشاغل خالی زیر ارشد شد. سیاست اپل باعث شد تعداد مشابهی از افراد کنار گذاشته شوند، در حالی که اسپیس ایکس شاهد کاهش خیره کننده 15 درصدی استعدادهای ارشد بود.

جالب توجه است، این مطالعه همچنین توجه زیادی به مقاصد کارگران پس از خروج داشت و اشاره کرد که بسیاری از کارکنان مایکروسافت به شرکت‌هایی مانند اینتل ، آمازون ، دل و متا منتقل شده‌اند.

علاوه بر این، این مطالعه در مورد پیامدهای مرزی دستورات RTO هشدار می دهد و نیاز به تعادل بهتر بین سیاست های کاری از راه دور و در محل را برجسته می کند.

این مطالعه نتیجه‌گیری می‌کند: «یافته‌های ما حاکی از آن است که بازگشت به دفتر می‌تواند هزینه‌های سرمایه انسانی قابل توجهی را از نظر بازده، بهره‌وری، نوآوری و رقابت برای شرکت‌هایی که آنها را اجرا می‌کنند، به همراه داشته باشد.»

از آنجایی که شرکت‌های بیشتری سیاست‌های کاری حضوری مشابهی را اتخاذ می‌کنند که ناشی از این باور است که چنین محیط‌هایی باعث ایجاد محیط کار مولدتر می‌شوند، و سایرین اقدامات کاهش هزینه‌ها از جمله اخراج کارکنان را ادامه می‌دهند، تأثیر چنین دستوراتی بر حفظ استعدادها می‌تواند آشکارتر شود.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است