متن خبر

کاربران AWS خوشحال می شوند – همکاری Anthropic سرمایه گذاری عظیمی را در هوش مصنوعی و ابر انجام می دهد

کاربران AWS خوشحال می شوند – همکاری Anthropic سرمایه گذاری عظیمی را در هوش مصنوعی و ابر انجام می دهد

شناسهٔ خبر: 437391 -




همکاری بین آمازون و آنتروپیک قرار است توسعه ابزارهای هوش مصنوعی را در مسیرهای جدید و هیجان انگیز سرعت بخشد.

AWS Trainium (برای آموزش هوش مصنوعی) و تراشه‌های AWS Inferentia (برای استنباط هوش مصنوعی) برای آموزش نسل‌های آینده مدل بنیاد Anthropics، Claude، و آخرین مدل آنها، Claude 2 استفاده خواهند شد.

داریو آمودی، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آنتروپیک، گفت: «از زمان اعلام حمایت ما از آمازون بستر در ماه آوریل، کلود شاهد پذیرش ارگانیک قابل توجهی از سوی مشتریان AWS بوده است. با گسترش قابل توجه مشارکت خود، می‌توانیم فرصت‌های جدیدی را برای سازمان‌هایی در هر اندازه باز کنیم، زیرا آنها سیستم‌های هوش مصنوعی ایمن و پیشرفته Anthropic را همراه با فناوری ابری پیشرو AWS به کار می‌برند.»

ساخت بر پایه های سنگ بستر

Amazon Bedrock که در اوایل سال جاری منتشر شد، سرویسی است که مدل‌های پایه را به مشتریان ارائه می‌کند، که سپس می‌توان از آن برای توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی مولد مخصوص نیازهای آنها استفاده کرد.

با اضافه شدن Claude و Claude 2 که اکنون به Bedrock اضافه شده است، مشتریان می توانند از دسترسی به مدل های بسیار قابل تنظیم، استفاده آسان و پیشرفته که می توانند اصطلاحات خاص صنعت را درک کرده و به کار ببرند، لذت ببرند.

آمازون گفت: یکی از اصلی ترین مزایای کسب‌وکارهایی که از Bedrock استفاده می‌کنند، توانایی تولید برنامه‌های هوش مصنوعی است که وظایف پیچیده اما پیش پاافتاده را خودکار می‌کند، «مانند تولید پیش‌بینی‌های بازار، توسعه گزارش‌های تحقیقاتی، امکان کشف داروی جدید برای مراقبت‌های بهداشتی، و شخصی‌سازی برنامه‌های آموزشی». در اطلاعیه خود

تعدادی از مشتریان برجسته قابلیت‌های جدید ارائه شده از طریق این همکاری را ستایش کرده‌اند، مانند جف ریل، معاون اجرایی و مدیر ارشد فناوری LexisNexis Legal & Professional، که اظهار داشت: «فناوری جدید پلت‌فرم هوش مصنوعی Lexis+ ما دارای جستجوی مکالمه، خلاصه‌سازی روشن‌کننده است. و قابلیت‌های هوشمندانه تهیه پیش‌نویس قانونی، که وکلا را قادر می‌سازد تا کارایی، اثربخشی و بهره‌وری خود را افزایش دهند.»

هوش مصنوعی ایمن در خط مقدم این همکاری قرار دارد، با بارهای کاری حیاتی Anthropic مانند تحقیقات ایمنی که توسط زیرساخت ابری AWS میزبانی می شود. هر دو شرکت به تعدادی دستورالعمل در توسعه و استقرار فناوری هوش مصنوعی ایمن و ایمن متعهد شده اند.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است