متن خبر

کاربران ویندوز 11، خبر خوب – منوی استارت می تواند ظاهر جدیدی پیدا کند تا برنامه های شما را قابل مدیریت تر کند

کاربران ویندوز 11، خبر خوب – منوی استارت می تواند ظاهر جدیدی پیدا کند تا برنامه های شما را قابل مدیریت تر کند

شناسهٔ خبر: 691815 -




مردی در اتاقی تاریک روی میزی نشسته <a href= بود و فقط فهرست ش کنار لپ تاپش بود" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PyXKUZyBV5wZh3UwXGJHCZ.jpg">
(اعتبار تصویر: Shutterstock/Krakenimages.com)

بسیاری از تغییرات اخیر در منوی استارت ویندوز 11 که توسط مایکروسافت آزمایش شده بود، با واکنش‌های سرد و گرم مواجه شده‌اند، اما این امر غول نرم‌افزاری را از ادامه آزمایش با منو منصرف نکرده است و در حال حاضر در حال آزمایش است. طرح بندی جدید «دسته» که ماه گذشته در مورد آن یاد گرفتیم.

این طرح‌بندی جایگزینی برای ارائه استاندارد بخش «همه برنامه‌ها» در منوی استارت، در کنار یک طرح‌بندی جدید مبتنی بر شبکه است که مایکروسافت نیز در حال آزمایش آن بوده است. ما قبلاً اشاره‌ای به این نمای دسته‌بندی جدید دیده‌ایم ، و آن نگاه اجمالی، مربع‌های تک رنگی را نشان می‌داد که در بلوک‌های چهارتایی چیده شده‌اند (منعکس کننده این واقعیت است که این یک نسخه اولیه از طرح‌بندی بود).

با این حال، از آنجایی که یک بیلد جدید در کانال بتا ویندوز 11 وارد شد، طرح‌بندی Category اکنون کار می‌کند، یا حداقل تا حدودی کاربردی است، همانطور که Windows Latest گزارش می‌دهد . (اگرچه توجه داشته باشید که طرح بندی همچنان در ویندوز 11 پنهان می ماند - آزمایش کنندگان برای یافتن آن باید حفاری کنند).

منوی شروع همه برنامه ها در ویندوز 11

(اعتبار تصویر: آخرین ویندوز / مایکروسافت)

با برنامه‌ها مرتب‌تر و منظم‌تر می‌شوید

این نسخه با ظاهر کامل‌تر از طرح‌بندی دسته، اکنون برخی از نمادهای برنامه را به جای بلوک‌های رنگی مانند قبل نشان می‌دهد. هر دسته موضوعی - مانند سرگرمی، موسیقی، یا اخبار و آب و هوا - حداکثر چهار نماد از برنامه های نصب شده را در یک شبکه 2×2 نشان می دهد. با این حال، این شبکه می‌تواند بیش از چهار برنامه را با جمع‌آوری چهار برنامه با هم به‌عنوان آیکون کوچک نشان دهد - همانطور که در تصویر بالا، در دسته «دیگر» می‌بینید - در مجموع 16 برنامه را ارائه می‌دهد که می‌توانند در هر یک فهرست شوند. طبقه بندی (در تئوری، همانطور که در تست وجود دارد).

با این حال، هیچ یک از این موارد هنوز در نسخه بتا کاملاً کاربردی نیست - این مینی آیکون‌ها باید با کلیک بر روی آنها گسترش یابند، احتمالاً، اما هنوز نمی‌شود - و مایکروسافت می‌تواند با پیشرفت آزمایش، چیزها را تغییر دهد (یا حتی این ایده را کنار بگذارد).

هر دو چیدمان Category و Grid گزینه‌های بهتری نسبت به طرح‌بندی پیش‌فرض ویندوز 11 برای منوی استارت تا منوی فعلی خواهند بود، که فهرست طولانی از برنامه‌هایی را که باید به شیوه‌ای دردناک در میان آنها پیمایش کنید، نشان می‌دهد. نمای Grid برنامه‌ها را بر اساس حروف الفبا در یک شبکه دسته‌بندی می‌کند، به معنای پیمایش کمتر، و طرح‌بندی دسته‌بندی چیزها را حتی بیشتر با گروه‌های موضوعی اصلاح می‌کند تا غربال کردن برنامه‌های شما را آسان‌تر کند.

فقط خواندن این به‌روزرسانی‌ها در منوی استارت، من را نسبت به طراحی‌های قدیمی‌تر منوی استارت که در آن‌ها می‌توانید فوراً همه برنامه‌های خود را در دسته‌های انتخاب شده مشاهده کنید، نوستالژیک کرده است.

Windows Latest معتقد است که طرح بندی جدید به زودی کاربردی خواهد شد و شاید حتی در به روز رسانی اصلی بعدی ویندوز 11، نسخه 24H2 پیاده سازی شود - اگرچه از آنجایی که این ویژگی در حال حاضر چقدر زود آزمایش می شود، مطمئن نیستم که چقدر واقعی است. آن انتظار است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

کامپیوتر نویس

کریستینا یک نویسنده محاسباتی مقیم بریتانیا است و به همه چیزهای محاسباتی، نرم افزاری، فناوری، ریاضیات و علوم علاقه مند است. او قبلاً مقالاتی در مورد فرهنگ عامه، اقتصاد و موضوعات متفرقه دیگر نوشته است.

او علاقه شخصی به تاریخ ریاضیات، علم و فناوری دارد. به ویژه، او از نزدیک هوش مصنوعی و بحث های با انگیزه فلسفی را دنبال می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است