متن خبر

کاربران جیمیل در اندروید اکنون می توانند با Gemini درباره ایمیل های خود چت کنند

کاربران جیمیل در اندروید اکنون می توانند با Gemini درباره ایمیل های خود چت کنند

شناسهٔ خبر: 719371 -




کاربران جی‌میل در دستگاه‌های اندرویدی اکنون می‌توانند مستقیماً با دستیار هوش مصنوعی گوگل، جمینی، درباره ایمیل‌های خود در برنامه جی‌میل چت کنند. طبق یک پست وبلاگ، گوگل ویژگی جدید Gmail Q&A را روز پنجشنبه برای کاربرانی که برای Gemini پرداخت می‌کنند، عرضه کرد و اعلام کرد که این ویژگی برای دستگاه‌های iOS ارائه می‌شود.

با پرسش و پاسخ جیمیل، کاربران می توانند در برنامه جیمیل به Google Gemini به عنوان دستیار شخصی دسترسی داشته باشند که می تواند کل صندوق ورودی ایمیل شما را بخواند. گوگل او میگوید می‌توانید از Gemini بخواهید که ایمیل‌ها را با بیان مواردی مانند: «ایمیل‌های مربوط به برنامه‌ریزی سه ماهه را به من بپیوندید» خلاصه کند. همچنین می‌توانید از این ویژگی برای جستجوی جزئیات خاص استفاده کنید، مثلاً از Gemini بپرسید: «شرکت در آخرین رویداد بازاریابی چقدر هزینه کرده است؟»

البته، هنگام استفاده از این ویژگی، مجبور خواهید بود توهمات گاه و بیگاهی را تحمل کنید که حتی بهترین مدل های هوش مصنوعی را نیز آزار می دهد، پس شاید به هر چیزی که به شما می گوید اعتماد نکنید.

به طور سنتی، اگر می خواهید اطلاعاتی را در جیمیل خود پیدا کنید، می توانید از نوار جستجو در بالای گوگل استفاده کنید. این از بین نمی رود، اما دکمه Gemini در کنار نوار جستجو اضافه خواهد شد. همه اینها بخشی از تغییر پارادایم گوگل از جستجو و چت هوش مصنوعی است. جیمیل به جای یافتن ایمیل اصلی از طریق جستجو، کاربران را تحت فشار قرار می دهد تا یک چت بات هوش مصنوعی اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند خلاصه کند. با این حال، همچنان ایمیل منبع را در پاسخ خود ذکر می کند.

کاربرانی که پرداخت می‌کنند می‌توانند با کلیک کردن روی نشان‌واره ستاره سیاه، که نشان‌دهنده Gemini در مجموعه محصولات Google است، در گوشه سمت راست بالای برنامه، به این ویژگی دسترسی داشته باشند. در حال حاضر، ویژگی پرسش و پاسخ Gmail فقط به ایمیل های شما دسترسی دارد، اما در آینده، گوگل می گوید که به فایل های موجود در حساب Drive شما نیز متصل خواهد شد.

در ژوئن، Gmail Q&A برای کاربران وب جیمیل که برای Gemini یا Google One AI Premium پرداخت می‌کنند، عرضه شد. این کاربران تقریباً 20 دلار در ماه برای ویژگی های هوش مصنوعی مانند این، بخشی از لایه محصول و برنامه گوگل در اطراف Gemini، پرداخت می کنند.

بعید است به این زودی پرسش و پاسخ جیمیل به کاربران رایگان جیمیل برسد. در عوض، گوگل ویژگی هایی مانند پرسش و پاسخ جیمیل را به کار می گیرد تا کاربران را متقاعد کند که هزینه های اشتراک ماهانه گران قیمت Gemini ارزش آن را دارد. این شرکت همچنین Gemini را به تمام محصولات موجود خود، از جمله Google Docs، Gmail، Google Calendar و غیره اضافه می‌کند - اما همه اینها بهایی دارند. تا اینجای کار، این محصولات هوش مصنوعی بهترین گزینه گوگل برای کسب درآمد از جمینی هستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است