متن خبر

ژو یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital در فرودگاه سنگاپور دستگیر و به چهار ماه زندان محکوم شد.

ژو یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital در فرودگاه سنگاپور دستگیر و به چهار ماه زندان محکوم شد.

شناسهٔ خبر: 438745 -




کایل دیویس، یکی دیگر از بنیانگذاران صندوق تامینی نیز برای دستگیری و زندان فراخوانده شده است.

انحلال‌دهنده‌های شرکت Three Arrows Capital (3AC)، صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال منقرض شده، به اشتراک گذاشتند که سو ژو، بنیان‌گذار این شرکت، در سنگاپور در فرودگاه چانگی در حالی که می‌خواست کشور را ترک کند، دستگیر شد.

Teneo، یک شرکت مشاوره مالی که کنترل انحلال و مدیریت امور صندوق تامینی رمزارز منحل شده را کنترل می کند، بیان کرد که پس از اینکه زو نتوانست از دستورات دادگاه برای همکاری با تحقیقات انحلال پیروی کند، "حکم تعهدی" علیه ژو دریافت کرده است. بر اساس بیانیه ای، این دستور ژو را به چهار ماه زندان محکوم کرد.

این شرکت مشاوره اضافه کرد که حکم تعهدی مشابهی علیه کایل دیویس، یکی دیگر از بنیانگذاران ۳AC صادر شد که او نیز به چهار ماه حبس محکوم شده است. به گفته Teneo، محل اختفای دیویس ناشناخته است.

برای زمینه، این شرکت زمانی حدود ۱۰ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کرد و یک نهاد اصلی در میان بازیگران بازار کریپتو بود. در جولای ۲۰۲۲، ۳AC برای فصل ۱۵ ورشکستگی در نیویورک ثبت نام کرد.

ورشکستگی قبلی صندوق تامینی، بازیگران اصلی ارزهای دیجیتال را مجبور کرد تا عملیات خود را مجددا تنظیم کنند و برداشت مشتری را در بحبوحه فروش کریپتو محدود کنند که به نظر می‌رسید بسیاری از شرکت‌های بزرگ در آن زمان، پس از فروپاشی پروژه Terra/LUNA، غافلگیر شده بودند.

Teneo بلافاصله به درخواست نظر TechCrunch پاسخ نداد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است