متن خبر

ژوئن 2024 است و پاناسونیک از شما می خواهد که یک لپ تاپ فوق قابل حمل با پد لمسی گرد بخرید — Let’s Note دارای پردازنده Core Ultra نسل چهاردهم اینتل، اتصال 5G و همچنین VGA از سال 1987 و پورت LAN است.

ژوئن 2024 است و پاناسونیک از شما می خواهد که یک لپ تاپ فوق قابل حمل با پد لمسی گرد بخرید — Let’s Note دارای پردازنده Core Ultra نسل چهاردهم اینتل، اتصال 5G و همچنین VGA از سال 1987 و پورت LAN است.

شناسهٔ خبر: 480632 -




Panasonic Let's Note
(اعتبار تصویر: پاناسونیک)

هر کسی که به دنبال بهترین لپ‌تاپ یا بهترین لپ‌تاپ تجاری باشد ، احتمالاً با برخی از مدل‌های طراحی شده برای متخصصان پاناسونیک ، از جمله سری Let's Note که در ژاپن بسیار محبوب است، مواجه شده است.

آخرین بار پاناسونیک Let's Note را در سال 2023 ملاقات کردیم، به ویژه Let's Note SR 12.4 ، که در اکتبر سال 2023 با بسیاری از ویژگی های بسیار جالب عرضه شد، که مهم ترین آنها یک ترک پد دایره ای است که بسیاری از قراردادهای طراحی لپ تاپ های غربی را زیر پا می گذارد.

و اکنون پاناسونیک با یک به‌روزرسانی کاملاً جدید (صفحه وب به زبان ژاپنی) به مجموعه نمادین Let's Note وارد شده است و آنها را کاملاً به سال 2024 می‌آورد.

(اعتبار تصویر: پاناسونیک)

کارت های جدید، رنگ های جدید، همان پد لمسی دایره ای

مدل های جدید با نام های Let's Note FV5، Let's Note SR4 و Let's Note QR4 از 14 ژوئن در ژاپن با قیمتی در حدود 1500 پوند (یا 1900 دلار) در دسترس خواهند بود.

در دسترس بودن خارج از ژاپن اغلب بسیار محدود است، به خصوص برای مدل های جدید. مدل‌های قدیمی‌تر در eBay و سایر فروشندگان شخص ثالث ظاهر می‌شوند، اگرچه نسخه پیش‌فرض ویندوز 11 به زبان ژاپنی است.

همه مدل‌های Let's Note به صورت استاندارد با ویندوز 11 پرو عرضه می‌شوند، چیزی که از یک دستگاه متمرکز بر تجارت انتظار دارید. از نظر طراحی، پاناسونیک شاسی جعبه ای و ترک پد دایره ای شکل را حفظ کرده است که لپ تاپ را بسیار نمادین کرده است.

در داخل دستگاه، همه چیز به روز شده است: همه مدل‌ها دارای پردازنده‌های Core Ultra 7 جدید اینتل هستند (به جز مدل پایین‌رده که Core Ultra 5 را دریافت می‌کند) و پردازنده گرافیکی Intel Arc همراه. کاربران می توانند بین 16 و 32 گیگابایت رم را انتخاب کنند و تنظیمات SSD با ظرفیت های 512، 1 و 2 ترابایتی وجود دارد.

پاناسونیک صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 2160 در 1440 را برای همه مدل ها حفظ کرده است و به همین دلیل وزن لپ تاپ ها در حدود 1.1 کیلوگرم نسبتاً پایین نگه داشته شده است. همچنین Wi-Fi 6E، یک اسلات سیم کارت نانو و اسلات کارت SD نیز وجود دارد که در زندگی تحت سلطه MacBook ما گفت ه های خوبی هستند. اتصال 5G نیز برای سفر وجود دارد.

این شرکت او میگوید که کاربران می‌توانند انتظار عمر باتری حدود 9 ساعت استفاده معمولی را داشته باشند، که نسبتا خوب است، و از آنجایی که اکثر کاربران احتمالاً از Let's Note در دفتر استفاده می‌کنند، و سپس گاهی اوقات در ماشین یا قطار، به احتمال زیاد کافی است عمر باتری در هر مدل و نسخه‌های CPU و GPU مربوطه متفاوت است.

به عنوان آخرین شکوفایی، پاناسونیک همچنین دو رنگ جدید - طلایی گلدار و بنفش مات - را برای تمجید از رنگ خاکستری بسیار تجاری قدیمی عرضه می کند.

در ژاپن، پاناسونیک در هنگام راه‌اندازی، تخفیف‌های متنوعی (صفحه وب به زبان ژاپنی) اجرا می‌کند و برای کسانی که یک مسابقه را کامل می‌کنند، پول تخفیف می‌دهد و قیمت Microsoft Office را کاهش می‌دهد.

بیشتر از TechRadar Pro

با عجیب‌ترین لپ‌تاپ ژاپن آشنا شوید - لپ‌تاپ فوق‌العاده 1 کیلوگرمی پاناسونیک، Let's Note، دو سیم‌کارت دارد، یک صفحه لمسی گرد دارد، و به یک فناوری 35 ساله متصل است تا بتوانید چهار مانیتور را اجرا کنید.

بررسی کامل Panasonic Toughbook 55 Mk3 ما را تحلیل کنید

اینها در مورد بهترین لپ تاپ های تجاری در حال حاضر هستند

Max Slater-Robins نزدیک به یک دهه است که در مورد فناوری در رسانه های مختلف می نویسد و ظهور غول های فناوری، روندها در شرکت های سازمانی و SaaS و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد. او که اصالتا اهل سافولک است، در حال حاضر در لندن زندگی می کند و دوست دارد یک شب خوب و پیاده روی در حومه شهر داشته باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است