متن خبر

چگونه TikTok را در دستگاه های خود به روز کنید

چگونه TikTok را در دستگاه های خود به روز کنید

شناسهٔ خبر: 445825 -




برنامه TikTok به‌روزرسانی‌های مکرر را تجربه می‌کند، آپشن های هیجان‌انگیز، عملکرد پیشرفته‌تر و تجربه‌های کاربر روان‌تر را معرفی می‌کند. چه در Android یا iPhone، تلفن شما به‌طور خودکار همه به‌روزرسانی‌های برنامه را کنترل می‌کند. با این حال، ممکن است مواقعی پیش بیاید که بخواهید به صورت دستی TikTok را به‌روزرسانی کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را به روز کنید، مهم نیست از کدام دستگاه استفاده می کنید.

لوگوی TikTok

چرا TikTok را در دستگاه های خود به روز کنید؟

رفع اشکال کار بزرگی است. به روز رسانی TikTok به معنای مقابله با اشکالات فنی مانند تصادفات است که ممکن است باعث تجربه ای کمتر از بهینه شود.

فهرست مطالب

TikTok به گفت ن آپشن های جدید مانند فیلترهای به‌روز، برچسب‌ها، افکت‌ها و سایر ابزارهای ویرایش ویدیوی TikTok ادامه می‌دهد. آخرین نسخه برنامه اغلب به عملکرد روان تر ترجمه می شود. اجازه دهید شما را در طول فرآیند راهنمایی کنیم.

چگونه اپلیکیشن TikTok را در اندروید به روز کنیم

اگر دستگاه Android شما به‌روزرسانی‌های خودکار را برای برنامه‌های تلفن همراه رسانه‌های اجتماعی شما مانند TikTok نصب نمی‌کند، باید از فروشگاه Google Play استفاده کنید. قبل از شروع، تحلیل کنید که تلفن شما به Wi-Fi وصل باشد و اتصال اینترنتی قوی داشته باشید.

    در تلفن هوشمند خود، برنامه Play Store را باز کنید.

برنامه های فروشگاه بازی

    در نوار جستجو در بالای صفحه، TikTok را تایپ کرده و TikTok را از گزینه‌های جستجو انتخاب کنید.

TikTok <a href= را در کادر جستجو جستجو کنید" class="wp-image-100117" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-3-compressed.jpeg 564w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-3-compressed-267x300.jpeg 267w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-3-compressed-44x50.jpeg 44w" sizes="(max-width: 564px) 100vw, 564px">

    اگر به‌روزرسانی‌هایی در دسترس باشد، گزینه به‌روزرسانی برنامه TikTok را در کنار آن خواهید دید.

دکمه‌های حذف یا به‌روزرسانی برنامه TikTok

    اگر به جای Update، Open را مشاهده کردید، در حال حاضر آخرین نسخه TikTok را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده اید و نیازی به انجام کاری ندارید.

دکمه باز TikTok

اکنون تلفن شما شروع به دانلود به‌روزرسانی جدید TikTok می‌کند. پس از اتمام آن، برای استفاده از آخرین نسخه برنامه، Open را انتخاب کنید.

چگونه TikTok را در iPhone و iPad به روز کنیم

در iOS، برای یافتن و نصب آخرین به‌روزرسانی‌های TikTok، باید از اپ استور اپل استفاده کنید. برای به‌روزرسانی TikTok در iPhone و iPad، مراحل زیر را دنبال کنید.

    در دستگاهتان، App Store را باز کنید.

    در اپ استور، عکس نمایه خود را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید و صفحه را به سمت پایین بکشید تا آن را بازخوانی کنید. TikTok را در فهرست Upcoming Automatic Updates پیدا کنید، گزینه Update را انتخاب کنید تا فوراً به‌روزرسانی نصب شود.

به روز رسانی های خودکار آینده در اپ استور

    از طرف دیگر، TikTok را در نوار جستجو روی صفحه تایپ کنید و در کنار نام برنامه، Update را انتخاب کنید.

TikTok و فهرست  <a href= به روز رسانی ها را جستجو کنید" class="wp-image-100120" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-7-compressed.jpg 921w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-7-compressed-188x300.jpg 188w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-7-compressed-641x1024.jpg 641w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-7-compressed-768x1227.jpg 768w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/how-to-update-tiktok-on-your-devices-7-compressed-31x50.jpg 31w" sizes="(max-width: 921px) 100vw, 921px">

    اگر TikTok را در فهرست برنامه‌ها نمی‌بینید یا در کنار آن به جای Update نوشته Open است، برنامه شما به‌روزرسانی شده است و نیازی به انجام کاری ندارید.

اکنون دستگاه شما آخرین به روز رسانی ها را دانلود و نصب می کند. وقتی کار تمام شد، TikTok را باز کنید تا از آخرین نسخه برنامه استفاده کنید.

اگر نتوانید TikTok را به روز کنید چه؟

اطمینان از به روز بودن TikTok برای باز کردن پتانسیل کامل آن با جدیدترین ویژگی ها و باگ های کمتر برنامه بسیار مهم است. اگر با مشکلات به‌روزرسانی مواجه هستید، این می‌تواند یک نقص جزئی، اختلال در اتصال به اینترنت یا بار بیش از حد فضای ذخیره‌سازی باشد.

گاهی اوقات، راه‌اندازی مجدد سریع، جابه‌جایی بین داده‌های تلفن همراه و Wi-Fi، راه‌اندازی مجدد روتر یا مودم و پاک کردن فضای ذخیره‌سازی دستگاه می‌تواند اکثر مشکلات به‌روزرسانی را برطرف کند.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است