متن خبر

چگونه یک سری A را در بازار امروز بالا ببریم

چگونه یک سری A را در بازار امروز بالا ببریم

شناسهٔ خبر: 439777 -




اگر شما یک بنیانگذار در مراحل اولیه هستید ، روزهای دیوانه سال 2021 یک خاطره دور هستند. پول تنگ است، و روند به دست آوردن بیشتر مثل همیشه نابسامان است.

چند سال پر فراز و نشیب گذشته نقاط عطفی را که معیارهای قبلی سری A را تعریف می کردند، کنار گذاشتند. اما این به معنای شکست بازی نیست. در TechCrunch Disrupt امسال، سه سرمایه‌گذار دیدگاه‌های خود را در مورد آنچه تغییر کرده است، آنچه امروز کار می‌کند و توصیه‌هایی که به بنیان‌گذارانی که به دنبال افزایش سری A هستند، به اشتراک گذاشتند.

زمانی که شرکت‌ها به زودی و سری A بالغ می‌شوند، یک سال و نیم پیش، اگر درآمد یک میلیونی یا حتی نزدیک به یک میلیونی داشتید، یک سری A در یک لحظه جمع می‌شد. Maren Bannon، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت ژانویه Ventures، به حضار گفت: این واقعاً به سرعت تغییر کرده است. اکنون احتمالاً بیش از 2 [میلیون] تا 3 میلیون درآمد است که این دورها در یک لحظه جمع می شوند."

برای بنیان‌گذاران، تیرهای دروازه متحرک می‌تواند فوق‌العاده ناامیدکننده باشد - به خصوص که دلایل آن خارج از کنترل آنها است. پس از یک دوره صعودی قابل توجه 13 ساله، عدم اطمینان در سال گذشته به بازار نفوذ کرد و اشتهای سرمایه گذاران برای ریسک را کاهش داد. افزایش نرخ بهره این مشکل را تشدید کرد.

در نتیجه، سرمایه گذاران سری A به طرز چشمگیری عقب نشینی کرده اند. آنچه ما در آمارها متوجه شدیم این است که استقرار سری A در طول یک سال و نیم گذشته 60 درصد کاهش یافته است. مبلغ مستقر در هر سری A 25 درصد از 10 میلیون دلار به 7.5 میلیون دلار کاهش یافته است. جیمز کوریر، شریک عمومی NFX بيان کرد و تعداد معاملات انجام شده بسیار کمتر است.

لورن استراوب، شریک عمومی Bowery Capital، در مورد شرایط بازار دو سال پیش گفت: «بسیاری از شرکت‌های مرحله اولیه [با موفقیت] داستان را بالا می‌بردند، نه کشش». "من فکر می کنم یک تغییر واقعی در تمرکز به سمت کشش، حرکت و تناسب قانونی محصول با بازار صورت گرفته است. "

او گفت : "بسیاری از سرمایه گذاران سری A به طور قابل درک به دنبال یک نوار بالاتر هستند."

کریر گفت، بازاری که مملو از سرمایه‌گذاران خطرپذیر است نیز کمکی نکرده است. او بيان کرد که در دهه 90، حدود 150 شریک عمومی در ایالات متحده وجود داشت. امروزه بیش از 31000 نفر در Signal فهرست شده اند، شبکه ای از سرمایه گذاران که شرکت او اداره می کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است