متن خبر

چگونه کد خطای 41 دیزنی پلاس را رفع کنیم

چگونه کد خطای 41 دیزنی پلاس را رفع کنیم

شناسهٔ خبر: 467834 -




اگر می‌خواهید نمایش یا فیلمی را پخش کنید، کد خطای 41 دیزنی پلاس را مشاهده می‌کنید، به این معنی که محتوایی که می‌خواهید مشاهده کنید از سرورهای دیزنی در دسترس نیست. دلایل متعددی وجود دارد که چرا شما ممکن است این کد خطا را مشاهده کنید و چندین چیز وجود دارد که باید سعی کنید مشکل را برطرف کنید. نحوه رفع خطای کد 41 در دیزنی پلاس را در زیر به شما آموزش خواهیم داد.

چرا کد خطای 41 را در دیزنی پلاس می بینم؟

اگر سعی کنید محتوایی را استریم کنید که دیگر در دیزنی پلاس در دسترس نیست، ممکن است کد خطای 41 را مشاهده کنید. این یک کد مدیریت درست است و به این معنی است که یا دیزنی دیگر حق پخش جریانی فیلم یا نمایش را ندارد، یا اینکه از آن حذف شده است. خدمات. همچنین اگر با مشکلات اتصال به اینترنت مواجه هستید یا مشکلاتی در سرورهای دیزنی پلاس وجود دارد - یا گاهی اوقات اگر عنوان خاصی مانند یک نسخه جدید با افزایش ترافیک مواجه است، ممکن است آن را مشاهده کنید.

فهرست مطالب

کد خطای 41 دیزنی پلاس چه شکلی است؟

هنگامی که کد خطای 41 در دیزنی پلاس رخ می دهد، معمولاً پیام زیر یا موارد مشابه را مشاهده می کنید: «متأسفیم، اما نمی توانیم ویدیوی درخواستی شما را پخش کنیم. لطفا دوباره تلاش کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به مرکز راهنمایی +Disney (کد خطا 41) مراجعه کنید.

چگونه کد خطای 41 دیزنی پلاس را رفع کنیم

اگر هنگام تلاش برای مشاهده چیزی در دیزنی پلاس، مدام کد خطای 41 دریافت می‌کنید، وحشت نکنید، زیرا برای رفع مشکل باید چندین کار را امتحان کنید. تا زمانی که یکی از آن‌ها مشکل شما را برطرف کند، فهرست راه‌حل‌های زیر را دنبال کنید.

بررسی کنید که آیا دیزنی پلاس خراب است یا خیر

ابتدا تمرین خوبی است که تحلیل کنید آیا دیزنی پلاس واقعاً از کار افتاده است یا خیر. می‌توانید از سایتی مانند Downdetector استفاده کنید تا ببینید آیا سرویس از کار افتاده است یا اینکه شبکه‌های اجتماعی را تحلیل کنید تا ببینید آیا دیگران با مشکلات مشابهی مواجه هستند یا خیر. متأسفانه، اگر سرویس از کار افتاده باشد، کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید جز اینکه منتظر بمانید تا دوباره بالا بیاید.

اتصال شبکه خود را تحلیل کنید

با فرض اینکه سرورهای دیزنی فعال هستند، گام بعدی این است که اتصال اینترنت خود را تحلیل کنید. ممکن است اتصال شبکه شما باعث ایجاد کد خطای 41 شده باشد. با سرویس دیگری پخش جریانی را امتحان کنید یا برخی از صفحات وب دیگر را بارگیری کنید تا مطمئن شوید که متصل هستید. همچنین ارزش آزمایش سرعت اینترنت خود را دارد زیرا برای پخش محتوای HD در دیزنی پلاس به حداقل 5.0 مگابیت در ثانیه و برای پخش محتوای 4K UHD به حداقل سرعت 25.0 مگابیت در ثانیه نیاز دارید.

روتر و مودم خود را مجددا راه اندازی کنید

در این مرحله، اگر با هر گونه مشکل اتصال به شبکه مواجه هستید، ایده خوبی است که روتر و مودم خود را مجددا راه اندازی کنید. آنها را از دیوار جدا کنید، چند دقیقه آنها را از برق جدا کنید، سپس آنها را دوباره وصل کنید تا دوباره راه اندازی شوند. ممکن است بخواهید همزمان دستگاه پخش خود را مجدداً راه اندازی کنید، چه در حال تماشای رایانه، تلفن، تلویزیون هوشمند یا دستگاه پخش تلویزیون هستید.

ویدیو را دوباره بارگیری یا بازخوانی کنید

گاهی اوقات کد خطای 41 را می توان به سادگی با بارگیری مجدد یا تازه کردن ویدیویی که می خواهید مشاهده کنید برطرف کرد. یک اشکال یا اشکال می تواند باعث از کار افتادن پخش کننده وب یا برنامه شود، و امیدواریم پس از بارگیری مجدد یا به روز رسانی محتوا، به طور معمول پخش شود.

پخش یک ویدیوی متفاوت را امتحان کنید

اگر همچنان کد خطای 41 را مشاهده می‌کنید، ویدیوی دیگری را در دیزنی پلاس پخش کنید. اگر متوجه شدید که می‌توانید نمایش‌ها و فیلم‌های دیگری را پخش کنید، این می‌تواند نشان‌دهنده مشکل مدیریت حقوق در ویدیوی اولیه‌ای باشد که می‌خواهید مشاهده کنید. اگر اینطور است، با پشتیبانی دیزنی پلاس تماس بگیرید تا متوجه شوید که آیا مشکلی پیش آمده است یا اینکه در آینده می‌توانید محتوا را تماشا کنید.

از یک دستگاه متفاوت استفاده کنید

فرقی نمی‌کند هنگام پخش جریانی روی تلفن، رایانه یا تلویزیون هوشمند، کد خطای 41 را در دیزنی پلاس مشاهده کنید، می‌توانید به دستگاه دیگری تغییر وضعیت دهید تا ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر. اگر کد خطای یکسانی را در چندین دستگاه مشاهده می کنید، این می تواند به این معنی باشد که دیزنی پلاس از کار افتاده است. یا ممکن است یک مشکل مدیریت حقوق مربوط به محتوای خاصی باشد که می‌خواهید پخش کنید.

برنامه Disney Plus را دوباره نصب کنید

اگر همه چیز شکست خورد، حذف و نصب مجدد برنامه دیزنی پلاس معمولاً حرکت خوبی است. اگرچه واضح است که اگر در رایانه خود از طریق پخش کننده وب تماشا می کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید، اگر از برنامه در رایانه، دستگاه پخش تلویزیون، تلویزیون هوشمند یا تلفن خود استفاده می کنید، می توانید برنامه را حذف کنید و سپس آن را دانلود و دوباره نصب کنید. رمز عبور خود را فراموش نکنید زیرا برای ورود مجدد به برنامه به آن نیاز دارید.

Uninstall and reinstall the Disney Plus app on Windows 11.

با پشتیبانی دیزنی پلاس تماس بگیرید

وقتی هیچ یک از راه حل های بالا مشکل را حل نکرد و مدام کد خطای 41 را مشاهده کردید، وقت آن رسیده است که برای کمک با پشتیبانی دیزنی پلاس تماس بگیرید. می توانید از طریق مرکز راهنمایی با پشتیبانی 24 ساعته در تماس باشید. فقط به پایین بروید و تماس با ما را در قسمت Need More Help انتخاب کنید؟

Contact Disney Plus help.

امیدواریم یکی از راه‌حل‌های بالا برای شما کارساز بوده باشد و به پخش جریانی نمایش یا فیلمی که در ابتدا می‌خواستید نگاه کنید، بازگشته‌اید. اگر نه، و دیزنی پلاس از کار افتاده است، ممکن است لازم باشد راه‌های دیگری برای سرگرم کردن خود بیابید، مانند تماشای بهترین نمایش‌ها و فیلم‌ها در HBO Max یا اجرای برترین بازی‌های بقا در Xbox. یا می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید، که معمولاً می‌توانند به شما در حل مشکل و بازگشت به مشاهده کمک کنند.

پست های مرتبط

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است