متن خبر

چگونه پست‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌ایم را مشاهده کنیم؟

چگونه پست‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌ایم را مشاهده کنیم؟

شناسهٔ خبر: 449161 -




آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چندبار در اینستاگرام روی صفحه خود ضربه می‌زنید تا پست‌ها را لایک کنید؟ هر روز کاربران این شبکه اجتماعی میلیون‌ها بار این کار را انجام می‌دهند و شاید ندانید که تمام پست های لایک شده شما در یک بخش خاص اینستا ذخیره می‌شود.

در ادامه این مطلب به شما نحوه مشاهده پست های لایک شده در اینستاگرام را آموزش خواهیم داد و همچنین به چند ترفند برای حذف سریع آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

مشاهده پست های لایک شده اینستا در ایفون و اندروید

لایک‌ها یکی از عناصر اصلی اینستاگرام محسوب می‌شوند و هر چه تعداد لایک‌های یک پست بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران بیشتری آن را تماشا کنند. همچنین محتواهای این شبکه اجتماعی براساس لایک کاربران به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

پس برای اینکه به فیدهای اینستا را به سلیقه خودتان نزدیک‌تر کنید، نیاز است تا لایک‌های خود را مدیریت کنید.

برای مشاهده پست‌های لایک شده خود از طریق اپ موبایل اینستاگرام، ابتدا باید به پروفایل خود بروید و روی Your activity ضربه بزنید. پس از آن Likes را انتخاب کنید. با این کار، تمام پست‌هایی که توسط شما لایک شده‌اند نمایش داده خواهند شد.

اگر در این بخش به دنبال پست خاصی هستید، چند گزینه برای پیدا کردن آن وجود دارد:

  • از طریق گزینه‌ای که با عنوان Newest to oldest مشخص شده است، می‌توانید پست‌هایی که به تازگی لایک کرده‌اید را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید به اولین پست‌هایی که در اینستاگرام توسط شما لایک شده نیز دست پیدا کنید.
  • از طریق گزینه دوم نیز می‌توانید پست‌های مربوط به یک بازه زمانی مشخص (مانند یک ماه گذشته) را مشاهده کنید.
  • در نهایت گزینه‌ی تحت عنوان Author وجود دارد که از طریق آن می‌توانید پست‌هایی از یک حساب خاص را مشاهده کنید که توسط شما لایک شده‌اند.

برای مشاهده این پست‌ها از طریق مرورگر دسکتاپ نیز ابتدا باید روی More کلیک کنید و پس از آن Your Activity را انتخاب کنید.

نهایتا از صفحه باز شده (تصویر زیر) می‌توانید لایک‌ها، کامنت‌ها و برخی از فعالیت‌های دیگر خود را تماشا کنید.

چگونه تمام پست هایی که لایک کردیم را حذف کنیم

اگر به هر دلیلی تصمیم داشتید تا پست‌هایی که لایک کرده‌اید را حذف کنید، باید طبق مراحل زیر پیش بروید. همچنین به چند نکته اشاره کرده‌ایم که با کمک آن‌ها می‌توانید سریع‌تر پست مدنظر خود را پیدا کنید.

حذف پست‌های لایک‌شده در گوشی با اپلیکیشن اینستاگرام

در اندروید و آیفون مراحل یکسان هستند و ابتدا باید وارد بخش پست‌های لایک‌شده خود شوید. سپس از گوشه سمت راست بالا گزینه Select را انتخاب کنید و پست‌هایی که می‌خواهید لایک آن‌ها حذف شود را انتخاب کنید.

برای اینکه سریع‌تر بتوانید به پست‌های مدنظر خود برسید، می‌توانید از گزینه‌های ارائه‌شده نیز استفاده کنید. به‌عنوان مثال، از طریق گزینه All authors می‌توانید تمام پست‌های یک حساب خاص که آن‌ها را لایک کرده‌اید را مشاهده و حذف کنید. برای انجام این کار، فقط کافی‌ است تا پس از انتخاب این گزینه، نام حساب مدنظر خود را وارد کنید:

به‌همین صورت، می‌توانید پست‌هایی که در دوره‌های زمانی مشخص لایک‌ کرده‌اید را نیز پیدا و حذف کنید.

حذف پست‌های لایک شده اینستاگرام در کامپیوتر

در مرورگر نیز به همین صورت ابتدا صفحه پست‌های لایک‌شده را باز کنید و با انتخاب گزینه Select پست‌های مدنظر خود را انتخاب و لایک آن‌ها را حذف کنید:

در مرورگر فقط می‌توانید پست‌های لایک‌شده در طول یک دوره زمانی خاص خود را مشاهده و حذف کنید. برای انجام این کار، ابتدا روی گزینه Sort & filter کلیک کنید. سپس صفحه زیر باز می‌شود که در آن می‌توانید ترتیب نمایش پست‌ها را از بین قدیمی‌تر و جدید‌تر انتخاب کنید و همچنین دوره زمانی خاصی را مشخص کنید.

سوال متداول

آیا می‌توان پست های لایک شده در اینستا را مشاهده کرد؟

بله. از طریق اپلیکیشن موبایل و وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکان حذف کردن پست‌های لایک‌شده وجود دارد؟

هر زمانی که بخواهید، می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده‌اید را حذف کنید.

چگونه می‌توانم تمام پست‌هایی که لایک کرده‌ام را حذف کنم؟

هرچند راهی برای حذف کلی لایک‌ها وجود ندارد، اما با چند روش می‌توانید این کار سریع‌تر انجام دهید که به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است