متن خبر

چگونه هوش مصنوعی رشد را برای مشاغل کوچک متحول می کند

چگونه هوش مصنوعی رشد را برای مشاغل کوچک متحول می کند

شناسهٔ خبر: 513081 -




شخصی <a href= که صفحه نمایش لپ تاپ را با کار روی آن نشان می دهد." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/B3ACC9vHVKXdiuKPzmaadh.jpg">
(اعتبار تصویر: RawPixel / Pexels)

از زمان اختراع اینترنت – و برای آن، تلفن های همراه – شاهد نوآوری تکنولوژیکی به اندازه هوش مصنوعی نبوده ایم. هوش مصنوعی نحوه زندگی ما و نحوه عملکرد و تعامل کسب و کارها با مشتریان خود را تغییر می دهد. برای کسب و کارهای کوچکی که منابع کمتری دارند، هوش مصنوعی نشان دهنده تغییر قابل توجهی در توانایی رقابت در مقیاس بزرگتر است.

همراه با توانایی هوش مصنوعی برای استفاده از داده های شخص اول برای ایجاد تصویر دقیق تر از نیازهای مشتری، هوش مصنوعی در حال تعریف مجدد پارامترهای تجربه مشتری است. با این حال، از آنجایی که محصولات و ابزارهای هوش مصنوعی در هر مرحله ظاهر می شوند، مهم است که نه تنها درک کنیم که چگونه هوش مصنوعی چشم انداز رشد را تغییر می دهد، بلکه مهم است که چگونه کسب و کارهای کوچک این تغییر را مدیریت می کنند.

شکی نیست که ما در عصر تحول آفرین هوش مصنوعی هستیم – پس کسب و کارهای کوچک هنگام برنامه ریزی برای ادغام هوش مصنوعی باید به چه چیزی فکر کنند؟

شناسایی مشتریان کلیدی برای افزایش وفاداری مشتریان

تأثیر عمیق ابزارهای هوش مصنوعی بر کسب و کارهای کوچک در حوزه ویترین فروشگاه های آنلاین، جایی که تجربیات شخصی مشتری بسیار مهم است، مشهود است. به‌طور سنتی، کسب‌وکارهای کوچک‌تر با ارائه تجربیات متناسب با تجربیاتی که توسط خرده‌فروشان بزرگ ارائه می‌شود، دست و پنجه نرم می‌کنند.

از لحاظ تاریخی، تنها خرده فروشان بزرگ منابع لازم برای تجزیه و تحلیل الگوهای خرید و ترجیحات مشتریان وفادار خود را در اختیار داشتند. کسب‌وکارهای کوچک بدون اینکه بتوانند این «افراد VIP» را شناسایی کنند و تجربه آن‌ها را تطبیق دهند، پتانسیل درآمدزایی شدید این گروه را از دست دادند.

برای کسب‌وکارهایی که فاقد استراتژی تعامل VIP هستند، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی یک راه‌حل قانع‌کننده ارائه می‌کنند. ادغام هوش مصنوعی در سیستم‌های CRM شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا مشتریان VIP را موثرتر از همیشه شناسایی کنند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند الگوها و رفتارهای نشان‌دهنده وضعیت VIP را تشخیص دهند و ایجاد تجربیات شخصی‌سازی شده را تسهیل کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که ایجاد روابط با مشتریان VIP نه تنها باعث رشد درآمد می‌شود، بلکه سودآوری را در بلندمدت افزایش می‌دهد.

موسس و مدیر عامل، Channel Talk.

شخصی سازی کمک با چت بات ها

چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشاغلی که به دنبال بهبود توانایی ها و استانداردهای خدمات مشتری خود هستند رایج تر می شوند. اغلب سوالات و نظرات مشتریان تکرارپذیر بوده و حل آنها نسبتا آسان است. با خودکار کردن تعاملات عمومی (مانند یافتن وضعیت سفارش یا شروع بازگشت)، کسب‌وکارها می‌توانند هزینه‌های عملیاتی خود را کاهش دهند و در عین حال تجربه‌ای بسیار شخصی را ترویج کنند. چت بات ها از اطلاعات مشتریان، تعامل گذشته و سابقه خرید برای ایجاد فوری پاسخ هایی که در زمان نیاز مرتبط هستند استفاده می کنند. پس ، منابع می توانند زمان صرف شده برای کارهای اضافی را حذف کنند و بر سوالات پیچیده تر مشتری تمرکز کنند.

علاوه بر این، ربات‌های چت هوش مصنوعی می‌توانند تجربه مشتری را با عمل به عنوان یک دربان مجازی تقویت کنند. مشابه نحوه کمک دربان هتل به مهمانان در برآوردن نیازهای سفرشان، چت ربات‌های هوش مصنوعی نیز با استفاده از اولویت‌ها و تعاملات گذشته برای ارائه توصیه‌های شخصی برای محصولات یا خدمات، مشابه عمل می‌کنند. این می تواند فرآیندهای خرید یا بازگشت را تسهیل کند و مشتری را از هدایت مستقل خود دور کند. همچنین می تواند به سرعت اطلاعات مربوطه را بازیابی کند و مشکلات را در زمان واقعی حل کند.

علاوه بر این، این کار را در حین صحبت با کاربران در مکالمات به زبان طبیعی انجام می دهد و تجربه ای دوستانه و یکپارچه را ارائه می دهد.

مهم است که به خاطر داشته باشید که چت ربات‌های هوش مصنوعی به منظور جایگزینی کامل نیاز به تعامل انسان با انسان نیستند، بلکه اجازه می‌دهند تمرکز قوی‌تری بر ارائه خدمات استثنایی در جایی که بیشترین اهمیت را دارد، داشته باشند.

بهبود گردش کار

فراتر از تعامل با مشتری، هوش مصنوعی همچنین در حال تغییر شکل عملیات داخلی است. اتوماسیون گردش کار دیگر به ساعت های طولانی وارد کردن دستی داده ها نیاز ندارد. هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار داده ها را از منابع مختلف به بهترین CRM برای مشاغل کوچک وارد کند و از دقت و ثبات به دلیل از دست دادن خطای انسانی اطمینان حاصل کند.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی همچنین می‌توانند مدیریت تیم را با تخصیص خودکار وظایف به کارکنان فروش و پشتیبانی بر اساس معیارهای از پیش تعریف‌شده، تقویت کنند. یادآوری‌های پیگیری خودکار را می‌توان برای اطمینان از اینکه هیچ سؤالی از مشتری از بین نمی‌رود فعال کرد.

سیستم‌های CRM مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها را تولید کنند و در معیارهای عملکرد کلیدی مانند رضایت مشتری و ROI بازاریابی تحقیق کنند. این کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده ها بسیار آسان تر و سریع تر عمل کنند.

موفقیت را با هوش مصنوعی باز کنید

فناوری هوش مصنوعی نشان‌دهنده چراغی از فرصت برای کسب‌وکارهای کوچک است که فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را برای پیشرفت و توانایی رقابت در مقیاس بسیار بزرگ‌تر ارائه می‌دهد. کسب‌وکارهای کوچک با پذیرش راه‌حل‌ها در جنبه‌های مختلف عملیات خود، می‌توانند وفاداری مشتری را افزایش دهند، فرآیندها را ساده‌تر کنند و خدمات استثنایی ارائه دهند. همانطور که هوش مصنوعی به تکامل و بلوغ خود ادامه می دهد، آینده کسب و کارهای کوچک درخشان تر از همیشه به نظر می رسد.

ما بهترین نرم افزار پایگاه داده مشتریان را فهرست کرده ایم .

این مقاله به عنوان بخشی از کانال Expert Insights TechRadarPro تهیه شده است که در آن بهترین و باهوش ترین ذهن ها در صنعت فناوری امروز را معرفی می کنیم. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسنده است و لزوماً نظرات TechRadarPro یا Future plc نیست. اگر علاقه مند به مشارکت هستید، اطلاعات بیشتری را در اینجا بیابید: https://www.techradar.com/news/submit-your-story-to-techradar-pro

جاش کیم، موسس و مدیر عامل، Channel Talk.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است