متن خبر

چگونه ربات چت هوش مصنوعی گوگل جمینی سفارشی خود را بسازید

چگونه ربات چت هوش مصنوعی گوگل جمینی سفارشی خود را بسازید

شناسهٔ خبر: 717455 -




جواهرات گوگل جمینی
(اعتبار تصویر: گوگل)

گوگل توانایی ساخت نسخه‌های سفارشی ربات چت هوش مصنوعی Gemini خود را برای وظایف و اولویت‌های خاص برای اولین بار در رویداد Google I/O امسال ارائه می‌کند. این «Gems» اساساً معادل Google با GPTهای سفارشی موجود در فروشگاه GPT هستند که OpenAI در ChatGPT را اجرا می کنند.

سنگهای قیمتی به عنوان متخصصان هوش مصنوعی شخصی ارائه می شوند که بلافاصله پس از ساخت آماده هستند و نیازی ندارند که به طور مداوم درخواست ها را برای تنظیم مدل عمومی Gemini برای اهداف خود تکرار کنید. درعوض، مشترکین Gemini Advanced یا کسانی که از نسخه‌های تجاری و سازمانی Gemini استفاده می‌کنند، می‌توانند به سرعت هر نقشی را که می‌خواهند جمینی برای آنها ایفا کند، انجام دهند. سنگهای قیمتی در بیش از 150 کشور و در بسیاری از زبانها در هر دو دستگاه دسکتاپ و موبایل در دسترس هستند.

شما می توانید Gem را به همان روشی که CustomGPT می سازید بسازید. به سادگی نوع متخصصی را که می خواهید یا وظایفی را که در ذهن دارید توصیف کنید، و Gemini آنچه را که می نویسید به دستورالعمل های تخصصی برای Gemini تبدیل می کند. به سادگی آن را نام ببرید، و شما خوب خواهید بود که بروید. در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه عملکرد آن را مشاهده کنید.

کمک هوش مصنوعی جلا داده شده

به عنوان نمونه و برای آماده سازی پمپ برای Gems جدید، Google قبلاً چندین Gems از پیش ساخته را برای کاربران راه اندازی کرده است. آنها تا حدودی گسترده هستند، اما به درخواست های رایج از Gemini پاسخ می دهند. جواهرهای از پیش ساخته شده شامل معلمی است که ایده های پیچیده را به نام مربی یادگیری ساده می کند، یک ایده مولد به نام Brainstormer، ابزاری برای کمک به یافتن و به دست آوردن شغلی به نام راهنمای شغلی، یک دستیار برنامه نویسی نرم افزار به نام Coding Partner و ویرایشگر نوشتن که به درستی نامیده می شود. دقیقا همان چیزی که نام می گوید

مانند سازنده تصویر هوش مصنوعی Imagen 3 که به تازگی ارتقا یافته است، گوگل به وضوح Gems را راهی خوب برای جذب و نگه داشتن کاربران در Gemini می داند. تعبیه آن در این پلتفرم می تواند به گوگل در جذب کاربرانی که به دنبال ابزارهای پیشرفته و در عین حال قابل دسترس هوش مصنوعی هستند، برتری دهد. این بخشی از برنامه بزرگتر است که جمینی را تا حد امکان در مرکز زندگی خود قرار دهید. و، اگر از روشی که Gemini خارج از جعبه کار می‌کند، خوشتان نمی‌آید، اکنون می‌توانید آن را جلا دهید تا به شکلی که ترجیح می‌دهید به نظر برسد و اجرا شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

اریک هال شوارتز یک نویسنده مستقل برای TechRadar با بیش از 15 سال تجربه در پوشش تقاطع جهان و فناوری است. در پنج سال گذشته، او به‌عنوان سرپرست برای Voicebot.ai خدمت کرد و در زمینه گزارش‌دهی در زمینه هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ پیشرو بود. او از آن زمان در محصولات مدل‌های هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، Anthropic's Claude، Google Gemini، و هر ابزار رسانه مصنوعی دیگر متخصص شد. تجربه او طیف وسیعی از رسانه ها را شامل می شود، از جمله رویدادهای چاپی، دیجیتال، پخش و زنده. اکنون، او به گفتن داستان‌هایی که مردم می‌خواهند و نیاز دارند در مورد فضای به‌سرعت در حال تکامل هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی‌شان بشنوند، ادامه می‌دهد. اریک در شهر نیویورک مستقر است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است