متن خبر

چگونه دوقلوهای دیجیتال می توانند از تحول دیجیتال پشتیبانی کنند

چگونه دوقلوهای دیجیتال می توانند از تحول دیجیتال پشتیبانی کنند

شناسهٔ خبر: 597771 -




دست دادن شخصی با هوش مصنوعی <a href= از طریق صفحه نمایش لپ تاپ." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/kDuFUgHwZ5szengfMW5gyE.jpg">
(اعتبار تصویر: Pixabay)

واضح است: دیجیتالی شدن در اطراف ما وجود دارد. چه بخواهیم با یک نماینده خدمات مشتری تماس بگیریم یا غذا سفارش دهیم، فناوری‌های دیجیتال پشت حجم عظیمی از فرآیندها و تراکنش‌های روزمره هستند - که بسیاری از آنها را خودمان نمی‌بینیم.

آیا تصور زمانی قبل از این سخت است؟ واقعاً نه، اگر به آن فکر کنیم: صف‌های طولانی، خطاهای مداوم، اطلاعات اشتباه و پیشرفت آهسته‌آمیز. پشتیبانی از فناوری های دیجیتال برای بسیاری از کسب و کارها و مشتریان به طور یکسان باعث صرفه جویی شده است. کارهای تکراری، پر زحمت و پیش پا افتاده را از انسان ها دور کرده و آنها را به تمرکز روی کارهای سطح بالا و سازنده تر هدایت کرده است. نکته اصلی این است که زمان بهتر سپری می شود، که مزایای دیگری را با آن به ارمغان می آورد.

اما چگونه سازمان‌ها برای شناسایی، اعتبارسنجی و نظارت بر فرآیندهایی که می‌توانند از طریق دیجیتالی‌سازی مجدداً تصور شوند، این وظیفه بزرگ را انجام می‌دهند؟

به همین دلیل است که اکثر شرکت ها یک تیم بهبود فرآیند دارند. آن‌ها از فرآیند و تسک کاوی، که به عنوان دوقلوهای دیجیتال نیز شناخته می‌شوند، برای ارزیابی هر کار یا تراکنش در حین تکامل آن، از طریق به‌روزرسانی‌های دستی یا – اگر هوشمند هستند از طریق اتوماسیون استفاده می‌کنند.

آنها زمان و فرآیندهای توان عملیاتی را برای عملیات روان تر تجزیه و تحلیل می کنند. در شرایطی که حاشیه‌های ناچیز به حساب می‌آیند، این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فرآیندها را بهبود بخشند، هزینه‌ها را کاهش دهند و کیفیت محصول را بهبود بخشند.

اتوماسیون هوشمند از طریق نیروی کار دیجیتال خود، فعالیت های تجاری را سریع انجام می دهد. اما آیا می دانید کدام فرآیندها باید در واقع خودکار شوند؟

مایکل مک لافلین

معاون Cloud Alliance & Channel، SS&C در Blue Prism.

چگونه دوقلوهای دیجیتال برای شما کار کنند

فرآیند و وظیفه کاوی استادان چشم انداز دیجیتال هستند. برای سازمان شما بسیار مهم است، هر دو فرآیندهای کسب و کار در زمان واقعی را تجزیه و تحلیل و بهبود می بخشند، اما بر جنبه های مختلف تمرکز می کنند و متدولوژی های متمایزی دارند.

فرآیند کاوی بر دیدگاه گسترده تر از عملیات تجاری پایان به انتها متمرکز است. به دنبال کشف، نظارت و بهبود کل توالی فعالیت ها و تعاملات درون یک سازمان است، از جمله نحوه اتصال وظایف و نحوه جریان داده ها از طریق فرآیندها.

Task Mining اساساً بر نحوه انجام وظایف فردی توسط کاربران متمرکز است، از جمله گام‌های خاصی که برمی‌دارند و برنامه‌هایی که استفاده می‌کنند، تا تعامل آن‌ها با نرم‌افزار و سیستم‌ها را به تصویر بکشند. با استخراج این بینش داده های ارزشمند، کسب و کارها می توانند آنها را برای بهبود فرآیندهای خاص و بهره وری کسب و کار اصلاح کنند.

اگرچه دوقلوهای دیجیتال مدل‌های مجازی هستند که با خوشحالی در کنار یکدیگر مقایسه و آزمایش استراتژی‌های مختلف را انجام می‌دهند، اما برای ایجاد تحول در نحوه عملکرد کسب‌وکار شما بسیار مهم هستند. قدرت واقعی زمانی رخ می دهد که آنها با هماهنگی برنامه ها، نوآوری ها و فن آوری ها را بدون خطر یکپارچه کنند.

برای درک نقش دوقلوهای دیجیتال در یک استراتژی اتوماسیون موفق، بیایید نگاهی دقیق‌تر به نقش فرآیند کاوی در کمک به ارزیابی واجد شرایط بودن فرآیندهای جدید برای اتوماسیون و ارائه دیدگاهی واقعی و سرتاسر از فرآیند ترکیبی بیندازیم. کارایی.

مزایای مشاهده فرآیند خودکار جامع نگر

با پیشرفت یادگیری ماشینی و اتوماسیون هوشمند، دوقلوهای دیجیتال در حال حاضر یک عنصر اصلی در هدایت نوآوری و بهبود عملکرد در اکثر بخش‌ها، به ویژه در حوزه‌های مالی ، مراقبت‌های بهداشتی، بیمه، زنجیره تامین و مخابرات هستند.

فرآیند کاوی برای ثبت تصویری از نحوه عملکرد فرآیندها بسیار سودمند است، با تجسم فرآیند یک گردش کار دقیق در هر یک از مراحل فرآیند، شناسایی هرگونه تاخیر یا تنگنا در طول مسیر. فرآیند کاوی نیز با استفاده از مسیرهای حسابرسی برای ایجاد مدلی از فرآیندها، انطباق را آسان تر می کند. سپس می‌توان آن‌ها را در زمان واقعی نظارت کرد و سازمان‌ها را فوراً در مورد هر گونه مشکلی آگاه کرد.

بدون این تکنیک های فرآیند کاوی، اهداف بهبود فرآیند کسب و کار بر اساس حدس و گمان یا بسیار پیچیده و زمان بر است. برای تجزیه و تحلیل صحیح عملکرد فرآیند، باید بازبینی دستی داده ها و مصاحبه با کاربران را انجام دهید. این فقط یک فرآیند آهسته نیست، بلکه فرآیندی با حاشیه خطای بالایی است.

فرآیند کاوی نقشه‌های فرآیند، نمودارهای جریان و معیارهای عملکرد را برای کل عملیات تجاری تولید می‌کند. در چشم‌اندازی که به سرعت در حال تحول است، این به شما کمک می‌کند تا در بالای اتوماسیون خود بمانید و فرصت‌هایی را برای بهبود با حداقل تلاش شناسایی کنید.

برای شرکت‌های بزرگ‌تر جهانی که با افزایش فعالیت‌های تجاری، ردپای فیزیکی و دیجیتالی عظیمی را مدیریت می‌کنند، وظایف ساده‌ای مانند حل و فصل اختلافات مربوط به صورت‌حساب و پردازش پرداخت‌ها سرشار از ناکارآمدی و خطا هستند. تجزیه و تحلیل کسب و کار از طریق فرآیند کاوی برای جلوگیری از مسائل قبل از بروز یا چالش برانگیزتر شدن مقابله با آنها ایده آل است.

فرآیند کاوی همچنین می‌تواند افراد، فرآیندها و وظایف را در یک کسب‌وکار نظارت کند و فوراً مناطقی را برای بهینه‌سازی برجسته کند، پس اتوماسیون‌ها می‌توانند برای ادغام هر چیزی از هوش مصنوعی گرفته تا تجزیه و تحلیل نرم‌افزاری توسعه یابند.

نتیجه

وظایف ناکارآمد این پتانسیل را دارند که پیشرفت کسب و کار شما را کند کنند و در صورت مشاهده نشدن، مانع رشد و کارایی آن شوند. چه ورود داده‌ها، چه تأییدیه‌های اسناد یا مطابقت با مقررات، هر فرآیند فضایی را برای خطا، نظارت و عدم انطباق ایجاد می‌کند.

خوشبختانه، دوقلوهای دیجیتال و کارگران دیجیتال نقش مهمی در بهبود و بهینه‌سازی فرآیند دارند تا به کاهش این چالش‌ها و شناسایی فرصت‌های اتوماسیون کمک کنند، و راه را برای افزایش بهره‌وری و فرآیندهای بهینه‌سازی برای در نهایت تسریع و افزایش موفقیت کسب‌وکار شما هموار کنند.

ما بهترین پلتفرم هوش تجاری را معرفی کرده ایم.

این مقاله به عنوان بخشی از کانال Expert Insights TechRadarPro تهیه شده است که در آن بهترین و باهوش ترین ذهن ها در صنعت فناوری امروز را معرفی می کنیم. نظرات بیان شده در اینجا نظرات نویسنده است و لزوماً نظرات TechRadarPro یا Future plc نیست. اگر علاقه مند به مشارکت هستید، اطلاعات بیشتری را در اینجا بیابید: https://www.techradar.com/news/submit-your-story-to-techradar-pro

مایکل مک لافلین معاون بخش Cloud Alliance & Channel، SS&C در Blue Prism است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است