متن خبر

چگونه خورشید گرفتگی کامل 2024 را از هر کجای دنیا تماشا کنیم

چگونه خورشید گرفتگی کامل 2024 را از هر کجای دنیا تماشا کنیم

شناسهٔ خبر: 462941 -




تبلیغاتی Eclipse Across America
گزینه های زیادی برای مشاهده خورشید گرفتگی وجود دارد (اعتبار تصویر: ABC)

در روز دوشنبه، 8 آوریل، سایه خورشید گرفتگی کامل بر روی آمریکای شمالی می گذرد: در نقطه مناسب بایستید، و ماه برای چند دقیقه کاملاً خورشید را مسدود می کند، به لطف یک ردیف نادر از اجرام آسمانی.

اگر خودتان نمی‌توانید وارد نقطه‌ای در امتداد «مسیر کلیت» شوید، لازم نیست آن را از دست بدهید - راه‌های زیادی برای تماشای این نمایش طبیعی تماشایی در وب وجود دارد، هر کجا که هستید. جهان. ما برخی از گزینه ها را در زیر انتخاب کرده ایم.

یکی از مزایای ماندن در خانه این است که برای تماشای آنلاین به عینک محافظ خاصی نیاز ندارید – چیزی که اگر مستقیماً به ماه گرفتگی نگاه می کنید، کاملاً ضروری است ( توصیه ایمنی ناسا در اینجا آمده است ).

برای کسانی از شما که قصد تماشای زنده را دارید، باید زمان‌بندی را بدانید: سایه ایجاد شده توسط کسوف کامل به سواحل اقیانوس آرام مکزیک در ساعت 11:07 صبح به وقت PT - ساعت 2:07 بعد از ظهر به وقت شرقی، ساعت 7:07 بعد از ظهر در بریتانیا یا ساعت 4:07 صبح به وقت شرقی در روز سه‌شنبه، آوریل است. 9 در استرالیا

مسیر سایه به سرعت در ایالات متحده به سمت بالا حرکت می کند و در ساعت 5:16 بعد از ظهر به وقت محلی NDT از سواحل شرقی کانادا خارج می شود - پس ساعت 1:16 بعد از ظهر PT / 4:16 بعد از ظهر به وقت شرقی / 9:16 بعد از ظهر BST در بریتانیا و ساعت 6:16 صبح به وقت شرقی در 9 آوریل در استرالیا. شما اصولاً چند ساعت وقت دارید که تنظیم کنید.

اکنون که برنامه خود را تحلیل کرده اید، اینجا جایی است که باید تماشا کنید.

پخش زنده ناسا

البته ناسا پخش زنده این رویداد را دارد که می توانید آن را در اینجا تماشا کنید . این سازمان او میگوید همزمان با حرکت ماه‌گرفتگی در سراسر ایالات متحده، دیدگاه‌های چند تلسکوپ در ایالات متحده را به اشتراک می‌گذارد و نظرات کارشناسان و یک گفتگوی زنده تعاملی نیز وجود خواهد داشت.

پخش زنده دانشگاه مین

برای تماشای پخش زنده از بالون علمی ارتفاع بالا که توسط تیمی از دانشگاه مین نگهداری می شود، به اینجا بروید . این بالون قادر است تا ارتفاعات حدود 90000 فوتی (27432 متری) بالا برود، که ممکن است به مشکلات مربوط به پوشش ابر کمک کند.

TimeAndDate.com همه چیز را در مورد خورشید گرفتگی کامل انجام می دهد: می توانید برای توضیح، انیمیشن ها، زمان بندی و بسیاری موارد دیگر به سایت مراجعه کنید، و می توانید با دنبال کردن جریان زنده رویداد آسمانی از اینجا، ماه را تماشا کنید که خورشید را از بین می برد. .

پخش زنده رصدخانه مک دونالد

تماشای خورشید گرفتگی کامل همراه با تفسیر افرادی که می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند کمک می کند: و این مورد در مورد جریان مستقیم رصدخانه مک دونالد در اینجاست . با دیدن مناظر ماه گرفتگی شگفت زده شوید و همزمان مقداری علم بیاموزید.

کانال های محلی و برنامه های پخش جریانی

ویژه ABC News در Disney Plus و Hulu خواهد بود (اعتبار تصویر: ABC)

پخش زنده یوتیوب تنها راه برای تماشای خورشید گرفتگی نیست: بسیاری از کانال‌های تلویزیونی محلی و ملی نیز آن را پوشش خواهند داد، پس می‌توانید در هر جایی که می‌توانید به این کانال‌ها (از جمله NBC، CNN و ABC) دسترسی داشته باشید، آن را تنظیم کنید. وب یا از طریق برنامه ها

Google TV در واقع برخی از این کانال ها را برای شما به نمایش می گذارد: از صفحه جلویی به تب For You بروید. بینندگان در ایالات متحده همچنین می‌توانند از ساعت 11 صبح به وقت PT / 2 بعد از ظهر به وقت شرقی در دیزنی پلاس یا هولو برنامه ویژه ای را تنظیم کنند، و برنامه رایگان ناسا راه دیگری برای تماشا است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است