متن خبر

چه چیزی شبیه لپ تاپ است اما لپ تاپ نیست؟ فروشنده چینی ایستگاه اتصال تلفن نوآورانه ای را منتشر کرد که از پروژه ترانسفورماتور ایسوس الهام گرفته شده است.

چه چیزی شبیه لپ تاپ است اما لپ تاپ نیست؟ فروشنده چینی ایستگاه اتصال تلفن نوآورانه ای را منتشر کرد که از پروژه ترانسفورماتور ایسوس الهام گرفته شده است.

شناسهٔ خبر: 660011 -




Lapdock بی سیم UDock X 15.6 Pro
(اعتبار تصویر: UPERFECT)

ایده لپ تاپ مجهز به گوشی هوشمند جدید نیست. Asus Padfone ، بخشی از پروژه Transformer ایسوس، در سال 2012 راه اندازی شد و به کاربران این امکان را می داد تا گوشی را به تبلت وصل کنند و آن را به ایستگاه پایه صفحه کلید متصل کنند. در سال 2017، Mirabook یک لپ‌تاپ با گوشی هوشمند شما عرضه کرد، و در سال 2021، Nexdock 360 وارد بازار شد، که همه چیز را فراتر برد، اما فقط با تلفن‌هایی کار می‌کرد که از طریق USB-C «نمایشگر سیمی» را ارائه می‌کردند.

وقتی UDock X 15.6 Pro Wireless Lapdock را از UPERFECT دیدم، به یاد این پروژه‌های گذشته و بیشتر افتادم. این گوشی عمدتاً برای کار با Samsung DeX طراحی شده است، اما می‌توان آن را با گوشی‌های دیگر استفاده کرد و در حال حاضر 409.99 دلار قیمت دارد، که صرفه‌جویی قابل توجهی از قیمت پیشنهادی 629.99 دلاری معمول دارد.

سازنده چینی در طول سال‌ها چندین داک ساخته است که به طور موثر یک تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه کوچک متصل را به یک ایستگاه کاری تبدیل می‌کند که شبیه لپ‌تاپ به نظر می‌رسد و رفتار می‌کند. این یک راه حل هوشمندانه با هدف افزایش بهره وری برای حرفه ای ها است، اگرچه، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، برخی معاوضه ها وجود دارد که یکی از آنها مشکلات تاخیر است.

چه کسی تاچ پد مرا جابجا کرد؟

X 15.6 Pro از صفحه نمایش لمسی 10 نقطه ای IPS 15.6 اینچی FHD (1920x1080) با نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. از اتصالات سیمی، بی‌سیم و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد به راحتی صفحه گوشی هوشمند را به صفحه نمایش بزرگ‌تر منعکس کنند، که برای کارهایی که از یک منطقه مشاهده بزرگ‌تر سود می‌برند، مانند ویرایش اسناد، مفید است. توانایی صفحه نمایش برای تا شدن 360 درجه امکان تنظیم زاویه دید را فراهم می کند و راحتی ارگونومیک را در طول دوره های طولانی استفاده تضمین می کند.

Lapdock شارژ بی سیم را ارائه می دهد، پس کاربران می توانند گوشی هوشمند را فقط با قرار دادن آن در قسمت شارژ بالای صفحه کلید شارژ کنند. این داک دارای یک باتری 10800 میلی آمپر ساعتی است که قدرت کافی را برای حداکثر 6 ساعت پخش ویدئو با کیفیت بالا یا 4 تا 5 ساعت استفاده از Samsung DeX فراهم می کند.

در حالی که شارژ بی سیم یک ویژگی عالی به نظر می رسد، به این معنی است که تاچ پد از زیر صفحه کلید به سمت راست آن جابجا شده است. با این حال، اگر راست دست هستید و عادت به استفاده از ماوس در آن سمت دارید، احتمالاً به زودی با آن سازگار خواهید شد.

X 15.6 Pro شامل یک منوی نمایشگر روی صفحه (OSD) است که به کاربران امکان می دهد تنظیماتی مانند روشنایی و رنگ را مستقیماً تنظیم کنند. این دستگاه دارای دو پورت USB Type-C (یک عملکرد کامل، فقط یک برق)، یک USB Type-A OTG برای ماوس و صفحه کلید خارجی، mini HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری و کارت خوان microSD است. بلندگوهای دوگانه 2 واتی نیز وجود دارد.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است