متن خبر

چرا من دیگر ایمیل کوئینسی لارسون را دریافت نمی کنم؟

چرا من دیگر ایمیل کوئینسی لارسون را دریافت نمی کنم؟

شناسهٔ خبر: 472245 -




اگر هر هفته ایمیل کوئینسی لارسون را دریافت نمی‌کنید و می‌خواهید دوباره آن را دریافت کنید، موارد زیر را انجام دهید:

    این فرم را پر کنید . کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

    پوشه هرزنامه خود را برای "Quincy Larson" جستجو کنید و اگر هر یک از ایمیل های من را در آن پیدا کردید، آنها را "not spam" علامت بزنید.

با این حال، چرا دریافت ایمیل های کوئینسی را متوقف کردم؟

در 8 سال گذشته، من یک ایمیل هفتگی ارسال کرده ام: "5 منبع freeCodeCamp که ارزش وقت شما را دارند."

اینها شامل کتاب‌ها، دوره‌ها و آموزش‌های رایگانی است که توسط انجمن جهانی freeCodeCamp ایجاد شده‌اند - عمدتاً در موضوعات ریاضی، برنامه‌نویسی و علوم رایانه.

انجمن freeCodeCamp به قدری پرکار است که انتخاب تنها 5 منبع برای اشتراک گذاری در هر هفته برای من مشکل است.

تا می 2024، فهرست ایمیل من بیش از 7 میلیون گیرنده بود. اما ما تصمیم گرفتیم که همه گیرندگان را ملزم کنیم که دوباره شرکت کنند. به این ترتیب ما مجبور نبودیم این همه ایمیل بفرستیم.

اما ممکن است اطلاعیه را از دست داده باشید. (من در سه ایمیل جداگانه که در آوریل 2024 ارسال کردم به آن اشاره کردم.)

پس باز هم می‌توانید با استفاده از این فرم دوباره شرکت کنید .

چرا ایمیل کوینسی نیاز به شرکت دوبار دارد؟ من هرگز نشنیده ام که هیچ خبرنامه ایمیل دیگری به این نیاز داشته باشد.

حتی با وجود اینکه ما هفت میلیون گیرنده هفتگی داشتیم - که همه آنها به صراحت هنگام ایجاد حساب freeCodeCamp خود انتخاب کردند - برخی از افراد به من گفتند که به ندرت این ایمیل ها را باز می کنند یا گزارش داده اند که آنها را در پوشه هرزنامه خود پیدا کرده اند.

فقط با ارسال ایمیل به افرادی که دوبار شرکت می کنند، می توانیم این احتمال را افزایش دهیم که همه این افراد واقعاً ایمیل را می خواهند و در واقع آنها را باز کرده و می خوانند.

همچنین، ارسال ایمیل با استفاده از سرویس SES آمازون بسیار ارزان است. شما می توانید 10000 ایمیل برای یک پنی ارسال کنید. اما ارسال 7 میلیون ایمیل همچنان به 700 دلار اضافه می شود که ما هر هفته برای ارسال ایمیل هزینه می کردیم.

اکنون، پس از انتخاب دوبار، هزینه ما برای ارسال خبرنامه ایمیل فقط چند دلار در هفته است.

برخی از حقایق جالب دیگر در مورد ایمیل "5 منبع freeCodeCamp" کوئینسی

به لطف Sourabh Joshi، که این ربات آرشیو را ایجاد کرده است که هر هفته آنها را در مخزن GitHub منتشر می کند ، می توانید کل آرشیو همه ایمیل های من را بخوانید و آنها را جستجو کنید.

ایمیل های من متن ساده هستند. من از هیچ HTML، CSS یا تصویری استفاده نمی کنم. من این کار را به این دلیل انجام می‌دهم که نوشتار ساده در دسترس است و در هر سرویس گیرنده ایمیل - روی دسکتاپ، تلفن همراه یا حتی در نمایشگر ساعت هوشمند، خوب به نظر می‌رسد.

همچنین، من هیچ نوع ردیابی را شامل نمی‌شود. ترجیح می دهم به حریم خصوصی افراد احترام بگذارم تا اینکه بدانم چند نفر ایمیل من را باز کرده اند یا روی یک لینک خاص کلیک کرده اند. و خوب است که آدرس دقیق لینکی را که روی آن کلیک می‌کنند به مردم نشان دهیم تا بدانند دقیقاً چه چیزی را باز می‌کنند.

به طور خلاصه، من برای افراد خوبی که برای ایمیل هفتگی من ثبت نام می کنند، احترام قائل هستم. من نمی خواهم به حریم خصوصی آنها حمله کنم یا وقت آنها را تلف کنم.

امیدوارم این ایمیل‌ها و منابع آموزشی باز که من به اشتراک می‌گذارم ارزش وقت شما را داشته باشند. 🏕️

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است