متن خبر

چرا شرکت ها به هکاتون های داخلی روی می آورند؟

چرا شرکت ها به هکاتون های داخلی روی می آورند؟

شناسهٔ خبر: 472940 -




شرکت ها همیشه به دنبال یک مزیت هستند و به دنبال راه هایی برای تشویق کارمندان خود به نوآوری هستند. یکی از راه‌های انجام این کار، اجرای یک هکاتون داخلی حول یک موضوع و اینکه کارمندان با هم به یک مشکل حمله کنند. این نه تنها ایده‌های جدید و راه‌های جدیدی را برای حل مشکلات شرکت و مشتریانش به ارمغان می‌آورد، بلکه مزیت دیگری نیز دارد که کارکنان را قادر به همکاری و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها می‌کند.

براندون کسلر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران DevPost، شرکتی که به مشتریان در سازماندهی و مدیریت هکاتون‌های داخلی و خارجی کمک می‌کند، او میگوید که دیده است چگونه هکاتون‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کنند کارکنان خود را برای حل مشکلات بزرگ تشویق کنند.

کسلر به TechCrunch گفت: «بدون تردید، نوآوری و همکاری دو ابزار کلیدی برای اجرای هکاتون‌های داخلی هستند و تقریباً همه هر دو را می‌خواهند. او بيان کرد که ارائه ایده های جدید اولویت اول در اجرای این رویدادها است.

او گفت: "بیایید به همه اجازه دهیم آژانسی برای ارائه ایده و حل مشکلات داشته باشند، کارآمدتر شوند." این روزها، از نظر من، نوآوری مترادف با هوش مصنوعی است. از 1200 هکاتونی که سال گذشته انجام دادیم، فکر می‌کنم شاید 10 مورد مربوط به هوش مصنوعی نبود. من هرگز چیزی شبیه به آنچه با ظهور هکاتون‌های هوش مصنوعی دیده‌ام ندیده‌ام.

هنگامی که شما یک دسته از افراد را در یک اتاق (یا حتی به صورت مجازی) جمع می کنید و آنها را در مورد یک مشکل خاص رها می کنید، معمولاً اتفاقات خوبی رخ می دهد. او گفت: «درگیری بین رشته‌ای، نوآوری، ایده‌هایی که از افرادی که با ذینفعان متفاوتی نسبت به شما کار می‌کنند می‌آیند، این چیزی است که هکاتون تولید می‌کند.

نتتا رتر، مدیر برنامه‌های نوآوری در Okta، او میگوید که ارزش هکاتون‌های داخلی را در شغل قبلی‌اش در فیس‌بوک آموخته و سپس آن را به سمت نقش فعلی خود رسانده است.

من فکر می‌کنم چیزی که فیس‌بوک خیلی زود متوجه شد، قدرت هکاتون‌ها در پرورش فرهنگ نوآوری به‌طور گسترده از نظر تأثیرگذاری بر آنچه ساخته شده و چگونه ساخته شده است بود. و من فکر می‌کنم چیزی واقعاً شگفت‌انگیز در مورد Okta این است که آنها واقعاً آن را در فرهنگ هک ما دو برابر کرده‌اند.»

این موضوع اخیراً در کشف راه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود محصولات و خدماتی که شرکت ارائه می‌دهد، آشکار شده است. هکاتون‌ها کمک می‌کنند تا اولین شرکت از راه دور دور هم جمع شوند تا روی این مشکلات کار کنند.

ما توانسته‌ایم یک فرهنگ واقعاً قوی هک در سطح جهانی ایجاد کنیم، و من فکر می‌کنم که در واقع غواصی در هوش مصنوعی یکی از مکان‌هایی بود که آنها توانستند نشان دهند که چگونه هکاتون‌ها روشی واقعاً قدرتمند برای آوردن ابزارهای جدید و ارائه به همه هستند. فرصت استفاده از آنها آنها واقعاً بر آنچه که ما می‌سازیم و نحوه ساخت آن به روشی از پایین به بالا تأثیر می‌گذارند، که به نظر من بسیار شگفت‌انگیز است. »

کریس آیدان، معاون نوآوری و فن‌آوری‌های فراگیر و نوظهور در استی لادر، این هکاتون‌ها را به شیوه‌ای مشابه می‌بیند، اما به دلیل نقش او، آن‌ها تمایل دارند بیشتر بر موضوعات مورد علاقه انسان‌ها تمرکز کنند تا موضوعات خاص کسب‌وکار، و به مواردی مانند نگاه می‌کنند. راه‌هایی برای بهبود تشخیص سرطان سینه یا کمک به افراد کم‌بینا برای آرایش بدون کمک. اما روش بدون توجه به اینکه هدف چیست، همچنان همان است.

آیدن گفت: «ما یک هکاتون را در سال انجام می دهیم که هم مردم و هم کارمندان در آن شرکت می کنند، و سپس هکاتون های داخلی را بر اساس چالش با یک واحد تجاری خاص یا یکی از برندهای ما که در تلاش برای حل چیزی هستند، انجام می دهیم. آنها همچنین جلسات طوفان فکری انجام می دهند، او ایده-a-thons می نامد، که شامل ساخت یک راه حل بدون کد یا شاید یک راه حل کم کد است.

رتر او میگوید گرد هم آوردن افراد در طیف متنوعی از نقش‌ها، به معنای افراد فنی و غیر فنی، واقعاً به زندگی ایده‌های جدید کمک می‌کند. "من فکر می کنم که داشتن نقش های متنوع تر منجر به محصولات بهتر و منجر به نوآوری بهتر می شود. و من فکر می کنم که تنوع در هکاتون ها واقعاً حیاتی است.

فرقی نمی‌کند افراد چقدر فنی باشند یا چیزی که می‌سازید چقدر شگفت‌انگیز است، مگر اینکه دیدگاه‌های متنوعی داشته باشید، تجربیات زندگی‌شده متفاوتی داشته باشید، افرادی که به روش‌های مختلف استفاده از این چیزهایی که می‌سازید اشاره کنند. همان تاثیر،" او گفت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است