متن خبر

چرا آخرین شرکتی که در یک دسته راه اندازی می شود می تواند نتیجه دهد

چرا آخرین شرکتی که در یک دسته راه اندازی می شود می تواند نتیجه دهد

شناسهٔ خبر: 546248 -




زمانی که جردن ناتان در سال 2019 شرکت ظروف غیرسمی DTC خود را به نام Caraway راه‌اندازی کرد، می‌دانست که او تنها بنیان‌گذاری نیست که تلاش می‌کند برند جدیدی از قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها را به هزاره‌هایی که در اینستاگرام می‌چرخند بفروشد. اما او متوجه شد که پرتاب بعد از همتایانش در همه زمینه‌ها به جز یک مورد، یک موهبت است.

هنگامی که Caraway راه اندازی شد، به شرکت هایی مانند Our Place، Great Jones و Made In Cookware در دسته ای پرجمعیت از استارت آپ های آنلاین ظروف آشپزی پیوست. ناتان در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست Found TechCrunch گفت، اما کمی تأخیر در مهمانی باعث شد تا Caraway ببیند محصولات و مخاطبان هدف برندهای دیگر چه هستند. این به Caraway اجازه داد تا رویکرد خود را تغییر دهد و سعی کند شکاف هایی را که این برندها باز می گذاشتند پر کند.

ناتان بيان کرد که Caraway در ابتدا برنامه ریزی کرد تا ماهیتابه های خود را از قفسه کارخانه تهیه کند و هزاره هایی را که به دنبال چیزی زیباتر از آنچه شما در IKEA می یابید، اما هنوز در مرحله ثبت عروسی کامل نبودند، هدف قرار دهد. به نظر می‌رسید که همه برندهای دیگر ظروف آشپزی DTC همین ایده را داشتند، پس Caraway دنده‌های خود را تغییر داد و در عوض روی ثبت عروسی و فراتر از آن تمرکز کرد و کمی زمان و تلاش بیشتری را برای طراحی محصول خود صرف کرد.

ناتان گفت: "این به ما کمک کرد پالت رنگ خود را تغییر دهیم، به ما کمک کرد تا قیمت خود را تغییر دهیم، چه قطعاتی را در مجموعه قرار دادیم." و در حالی که بسیاری از آن برندهای دیگر کارهای زیادی را به درستی انجام دادند، ما توانستیم فضای خود را در دنیای DTC آشپزخانه بسازیم که دیگران در آن بازی نمی کردند.

تماشای راه اندازی برندهای دیگر نیز نحوه فروش اولین مجموعه محصولات خود را تغییر داد. ناتان بيان کرد که Caraway در ابتدا قصد داشت ظروف آشپزی خود را هم به صورت مجموعه و هم به صورت تکی بفروشد، اما وقتی متوجه شدند که هیچ یک از رقبا ست نمی‌فروشند، شرکت تمام تلاش خود را کرد و به‌عنوان ست راه‌اندازی کرد - بدون اینکه گزینه‌ای برای خرید یک قطعه در یک ست داشته باشد. زمان.

رقبای Caraway همچنین به Caraway کمک کردند تا تصمیم بگیرد که در همان مراحل اولیه با خرده فروشان صحبت کند. ناتان بيان کرد که آنها همیشه برای عرضه در فروشگاه ها برنامه ریزی کرده بودند، اما با دیدن اینکه هیچ یک از برندهای دیگر DTC به دنبال ورود به خرده فروشی نیستند، Caraway حتی قبل از راه اندازی آنلاین شروع به صحبت با خرده فروشان کرد. اکنون می‌توانید مجموعه‌های Caraway را در Target و Costco، در میان دیگران، پیدا کنید.

ورود زودهنگام به خرده فروشان به تقویت سهام Caraway در دفاتر ثبت عروسی کمک کرد، زیرا در خرده فروشانی که قبل از ورشکستگی، مشاغل ثبتی مانند Target و Bed Bath & Beyond داشتند، راه اندازی شد. این امر باعث شد که Caraway انتخابی طبیعی‌تر برای زوج‌هایی باشد که دفتر ثبت خود را می‌سازند تا رقبای ظروف آشپزی راه‌اندازی‌اش.

ناتان گفت، در حالی که یک شرکت کننده بعدی به کاراوی کمک کرد، اما در یک زمینه به آنها صدمه زد. ناتان گفت: «ما در واقع هم آخرین بار بودیم که به بازار آمدیم و هم آخرین نفری بودیم که سرمایه جمع آوری کردیم. پس زمانی که ما به جمع‌آوری کمک مالی رفتیم، هر سرمایه‌گذاری که با آنها صحبت می‌کردیم قبلاً برند آشپزخانه خود را برای رسیدگی و سرمایه‌گذاری انتخاب کرده بود.

به همین دلیل، اولین دور جمع‌آوری سرمایه یک مشکل بود و ناتان بيان کرد که پس از یک دوره 10 ماهه صحبت با پنج تا هشت سرمایه‌گذار در روز، آنها توانستند یک دور اولیه شامل بیش از 100 سرمایه‌گذار را ببندند و هیچ چک بزرگی از طرف آنها وجود نداشت. VC ها

اما حالا بعد از گذشت 5 سال، به نظر می رسد که دیر رسیدن به بازی نتیجه داده است. این شرکت بیش از 40 میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز جمع‌آوری کرده و خطوط تولید خود را گسترش داده است تا شامل ظروف نانوایی و ذخیره‌سازی مواد غذایی، در میان چیزهای دیگر، و موارد بیشتری در راه است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است