متن خبر

چراغ‌های Philips Hue با تلویزیون‌های سامسونگ و SmartThings با قیمتی بهتر کار می‌کنند

چراغ‌های Philips Hue با تلویزیون‌های سامسونگ و SmartThings با قیمتی بهتر کار می‌کنند

شناسهٔ خبر: 460542 -




ادغام SmartThings جدید Philips Hue
(اعتبار تصویر: Philips Hue)

Philips Hue همکاری خود را با Samsung SmartThings گسترش می دهد و به کاربران امکان کنترل بیشتری بر نحوه تعامل چراغ های هوشمند آنها با سیستم های سرگرمی خانگی خود می دهد. برای رسیدن به این هدف، فیلیپس به‌روزرسانی بزرگی را برای برنامه Sync TV خود راه‌اندازی می‌کند که تعدادی از آپشن های جدید را معرفی می‌کند. فیلیپس حتی مدل اشتراک نرم افزار را تغییر می دهد تا از نظر مالی راحت تر باشد.

با شروع از بالا، افراد می توانند تنظیمات را در برخی از تلویزیون های سامسونگ از طریق برنامه تنظیم کنند، بدون اینکه فیلم یا نمایشی را قطع کنند. این شامل تغییر حالت های مختلف نور در حین پرواز و همچنین انتخاب زمان شروع یا توقف همگام سازی محتوا است.

علاوه بر این، کاربران می توانند «اتوماسیون های چند دستگاهی» ایجاد کنند. اینها پروفایل های خانه هوشمندی هستند که به جای جدا نگه داشتن نمایشگر از هر چیز دیگری، با تلویزیون سامسونگ شما همکاری می کنند. سامسونگ او میگوید که می‌توانید وسایل روشنایی را با «دیگر دستگاه‌های خانه هوشمند برای بهبود محیط تماشای تلویزیون» همگام‌سازی کنید.

حالت موسیقی جدید Philips Hue

(اعتبار تصویر: Philips Hue)

تلویزیون‌های انتخابی 2024 سامسونگ نیز یک حالت موسیقی دریافت می‌کنند که باعث می‌شود نورهای اطراف نمایشگر شما به صدای در حال پخش واکنش نشان دهند. برای مثال، ضربات رقص، تپش فیکسچرها را با ریتم مشاهده خواهند کرد. با نگاهی به تصویر رسمی، به نظر می رسد که سطح شدت را تغییر می دهید.

طبق اعلام Philips Hue، «تلویزیون‌های سامسونگ سری Q60 یا بالاتر QLED که از سال 2022 به بعد تولید می‌شوند» از برنامه ارتقا یافته Sync TV پشتیبانی خواهند کرد. در دسترس بودن حالت موسیقی کمی متفاوت است. همانطور که گفتیم، ابتدا برای «تلویزیون‌های سامسونگ 2024 سازگار» عرضه خواهد شد. در اواخر سال، این ویژگی به «تلویزیون‌های سامسونگ سازگار 2022 و 2023» گسترش خواهد یافت. هنوز دقیقاً مشخص نیست که کدام تلویزیون های سازگار را شامل می شود.

مدل اشتراک جدید

علاوه بر این وصله، Philip Hue مدل اشتراک جدیدی را برای Sync TV راه‌اندازی می‌کند که در آن می‌توانید ماهیانه ۲.۹۹ دلار بپردازید و اپلیکیشن را همزمان به حداکثر سه نمایشگر جداگانه سامسونگ متصل کنید. قبل از این، افراد می‌توانستند یکبار هزینه 130 دلاری برای اتصال برنامه به یک تلویزیون سامسونگ بپردازند. اما همین بود، تا همین اواخر گزینه ماهیانه وجود نداشت.

مدل اشتراکی جدید Philips Hue's Sync TV

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

مشخص نیست که آیا مدل اشتراک در سطح جهانی در دسترس خواهد بود یا خیر. سامسونگ در پست خود اعلام کرد که قیمت آن در سراسر اروپا 2.99 یورو خواهد بود، اما به هیچ منطقه دیگری اشاره ن کرد. صحبت از مناطق جهانی، این برنامه برای چندین کشور جدید از جمله برزیل، لهستان و جمهوری چک منتشر خواهد شد.

مانند به‌روزرسانی ویژگی، اشتراک تازه‌سازی شده Sync TV Philip Hue قرار است در اواخر بهار منتشر شود. در حالی که هنوز شما را داریم، فهرست TechRadar از بهترین تلویزیون های سامسونگ برای سال 2024 را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است