متن خبر

چت‌بات «هم‌هوش» ترافیک مراکز تماس را تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهد

چت‌بات «هم‌هوش» ترافیک مراکز تماس را تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهد

شناسهٔ خبر: 775746 -




شرکت «اسمایلینو» مدتی است با هدف بهبود تجربه مشتری و افزایش بهره‌وری کسب‌وکارها ابزار «هم‌هوش» را روانه بازار کرده است. هم‌هوش می‌تواند با پاسخگویی خودکار به سؤالات کاربران، حجم ترافیک مراکز پشتیبانی سازمان‌ها را تا ۶۰ درصد کاهش دهد.

اسمایلینو شرکت دانش‌بنیانی است که خدمات مرتبط با هوش مصنوعی به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. این مجموعه پیش‌ازاین محصولاتی همچون دستیار هوش مصنوعی «زیگپ» ارائه کرده بود و امسال نیز پلتفرم هم‌هوش را به سبد محصولات خود اضافه کرده که امکان ساخت‌ چت‌بات، ارائه خدمات پشتیبانی و مرکز تماس دارد.

هم‌هوش پلتفرم پاسخ‌دهی و پشتیبانی است و قابلیت خدمت‌‌رسانی بدون محدودیت به کاربران را دارد. هم‌هوش با پاسخگویی خودکار به سؤالات پرتکرار، با کاهش نیاز به اپراتور انسانی، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. این دستیار هوش مصنوعی محصولی مناسب برای شرکت‌هایی با کاربران زیاد است.

«مرتضی نقیبی»، مدیر توسعه کسب‌و‌کار اسمایلینو، درباره این پلتفرم به دیجیاتو او میگوید : «باتوجه‌به نتایج حاصل‌شده از فعالیت این محصول، هم‌هوش توانایی کاهش ۶۰ درصدی ترافیک پاسخ‌گویی مراکز تماس را دارد.»

او اضافه می‌کند: «البته کاربرد هم‌هوش صرفاً در بخش خدمات پشتیبانی نیست، بلکه سازمان‌های بزرگ می‌توانند در تیم‌های داخلی‌شان ازجمله منابع انسانی و فروش و بازاریابی از این محصول استفاده کنند.»

به گفته مدیر توسعه کسب‌وکار اسمایلینو، هم‌هوش علاوه‌بر چت‌بات، می‌تواند داشبورد معنایی نیز در اختیار کسب‌وکارها قرار بدهد. یکی از امکانات این داشبورد دسته‌بندی و تحلیل پرتکرارترین موضوعات روز است.

مرتضی نقیبی، مدیر توسعه کسب‌و‌کار اسمایلینو

او ادامه می‌دهد: «اسمایلینو با این محصول، هوش مصنوعی اختصاصی کسب‌وکارها را توسعه می‌دهد. در واقع این هوش مصنوعی با رعایت قوانین و آیین‌نامه‌ها و باتوجه‌به نیازهای کاربران، توانایی پاسخ‌گویی در لحظه به انواع سؤالات مرسوم و تحلیلی را دارد. هم‌هوش امکان شخصی‌سازی را فراهم می‌کند و برندها می‌توانند هویت بصری یا لحن مورداستفاده برای ارتباط با کاربران را برای هم‌هوش تعریف کنند.»

به گفته نقیبی، این ابزار هوش مصنوعی از قابلیت درک مفاهیم و ارائه راهکارهای مناسب براساس تحلیل داده‌ها برخوردار است و آمادگی پاسخ‌گویی به اکثر سؤالات کاربران را دارد. در‌ موارد استثنا نیز اگر سؤال خاصی مطرح شود، هم‌هوش کاربر را به پشتیبانی متصل می‌کند تا دقیق‌ترین پاسخ و راهنمایی را دریافت کند.

هم‌هوش فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۴۰۳ آغاز کرده و هم‌اکنون در چندین کسب‌وکار بزرگ و متوسط استفاده می‌شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است