متن خبر

پیکوس سکیوریتی که توسط 3 ریاضیدان ترکیه ای تأسیس شد، پس از شبیه سازی حملات سایبری یک میلیارد دلاری، 45 میلیون دلار جمع آوری کرد.

پیکوس سکیوریتی که توسط 3 ریاضیدان ترکیه ای تأسیس شد، پس از شبیه سازی حملات سایبری یک میلیارد دلاری، 45 میلیون دلار جمع آوری کرد.

شناسهٔ خبر: 757269 -




تا زمانی که کدنویسی وجود داشته است، ما روش‌های فراوانی داشته‌ایم - آزمایش‌کننده‌های کلاه سفید، نرم‌افزار و موارد دیگر - برای تأیید اعتبار آن‌گونه که کد در نظر گرفته شده است. این روزها، همه چیز به سرعت بالا رفته است: پیچیدگی فزاینده نقض های امنیتی، روند تأیید نرم افزار را به یک کار بسیار فوری تر - و بسیار پیچیده تر تبدیل کرده است.

Alter Memis، مدیر عامل Picus Security گفت: «هر کس یک رویکرد متفاوت و در حال تحول دارد. جام مقدس در حال ایجاد ارتباط بین آنها است.

اگر درک شکل جام مقدس نیمی از چالش یافتن آن است، پیکوس معتقد است که در مسیر خوشبختی ابدی قرار دارد. پلتفرم استارت‌آپ فرآیندهای اعتبارسنجی مداوم را برای ریشه‌یابی و رفع ناهماهنگی‌های کد و سایر فعالیت‌های شبکه اجرا می‌کند. و اکنون، پس از جذب بیش از 500 مشتری سازمانی و شبیه سازی حدود 1 میلیارد حمله سایبری برای شرکت هایی مانند MasterCard، Visa، Vodafone و غول بانکی ING، سری C را به ارزش 45 میلیون دلار برای گسترش تجارت خود اعلام کرده است.

ریوروود کپیتال، یک حامی پرکار در فناوری سازمانی، سرمایه گذاری را با پشتیبان قبلی Earlybird Digital East Fund نیز رهبری می کند.

Picus اکنون 80 میلیون دلار تا به امروز جذب کرده است، و در حالی که ارزش آن را فاش نمی کند، در سال 2022، زمانی که برای آخرین بار از سرمایه گذاران سرمایه جذب کرد (دوره ای که مسترکارت را نیز شامل می شد)، ارزش آن در حدود 94 میلیون دلار پس از آن بود. پول، طبق داده های PitchBook. اما از آن زمان، این شرکت که در خارج از سانفرانسیسکو مستقر است، به 200 کارمند افزایش یافته و درآمد خود را سه برابر کرده است و بازارهای کلیدی در قاره آمریکا پیشتاز هستند.

میمیس ایده Picus Security را با Volkan Ertürk (CTO) و دکتر Süleyman Özarslan (معاون بازوی تحقیقاتی Picus، Picus Labs) مطرح کرد. این سه نفر با هم دوستانی بودند که به دوران دانشگاه خود بازمی گشتند و ریاضی می خواندند، کار آکادمیک که هر کدام آنها را به جهات مختلفی می برد. ممیس روی تجارت و امور مالی دو برابر شد. ارتورک تمایلات ریاضی خود را به دفاع سایبری تقسیم کرد. و اوزارسلان آکادمیک شد. همه آنها در تماس بودند و یک روز در سال 2013 آنها در حال گفتگو بودند.

میمیس گفت: «ما دوست داشتیم درباره چیز بزرگ بعدی تبادل نظر کنیم. ارتورک توضیح داد که چگونه در مورد یک پروژه عظیم سایبری مشاوره می داد که به نظر می رسید به درستی پیکربندی شده بود، اما تنها یک ماه بعد، سازمان مورد نفوذ قرار گرفت. اوزارسلان پیشنهاد کرد که تنها راه واقعاً برای کمک به دفاع از یک سیستم غیراستاتیک، آزمایش دائمی است: ارسال مداوم کد و داده‌ها فقط اغلب پارامترها را تغییر می‌داد. در اینجاست که تخصص Memis نیز شروع شد: دنیای مالی به طور مداوم شبیه‌سازی‌هایی را اجرا می‌کند تا مشخص کند که هر اقدامی چه نتایجی می‌تواند داشته باشد.

Picus، شرکتی که آنها تأسیس کردند، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که واقعاً بر روی ایده اعتبارسنجی مداوم و آزمایش شبیه‌سازی تمرکز کرد. با این حال، شروع از اوایل سال 2013، قبل از اینکه امنیت سایبری به اولویت جهانی امروز تبدیل شود و در ترکیه راه اندازی شود، به این معنی بود که استارتاپ برخلاف جریان شنا می کند. بودجه خارجی به سرعت به دست نیامد، و Picus در پنج سال اول زندگی خود در بوت استرپ بود زیرا روی بهترین راه برای مقیاس‌بندی و خودکارسازی فناوری خود و اثبات ایده‌اش به بازار کار می‌ کرد.

پیکوس در نهایت به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد و با تبدیل شدن امنیت به کابوس بزرگ‌تری برای سازمان‌ها، ایده‌هایش مورد توجه قرار گرفت.

یکی از نقاط فروش منحصر به فرد Picus این است که برای کار با پراکندگی که این روزها بخشی از بازار فناوری اطلاعات سازمانی است ساخته شده است. این شرکت می گوید که با حدود 80 شریک امنیتی بزرگ دیگر ادغام شده است که هشدارها و سایر فعالیت ها را به پلتفرم Picus منتقل می کنند. راه‌حل آن شامل تست نفوذ خودکار، شبیه‌سازی نقض و حمله و بررسی‌های اعتبارسنجی قوانین در سراسر سیلوهای مختلف است تا فعالیت‌ها را در ابزارهای خاص تحلیل کند، و پس درک بهتری از اینکه چگونه فعالیت در یک سیلو ممکن است با اتفاقی که در جای دیگر اتفاق می‌افتد مرتبط باشد. تیم های امنیتی می توانند همه این موارد را روی یک داشبورد مشاهده کنند.

پذیرفتن اینکه سیستم ها و ابزارهای اختصاصی در یک شبکه وجود خواهند داشت، اما اتخاذ رویکردی باز برای تعامل با آنها، چیزی است که چشم سرمایه گذاران را به خود جلب کرد.

جو دی پینیو، شریک ریوروود کپیتال، در بیانیه ای گفت: پلتفرم Picus با اتخاذ یک رویکرد جدید و باز برای مدیریت مستمر مواجهه با تهدیدات، سازمان ها را قادر می سازد تا خطرات سایبری خود را بهتر درک کنند و در برابر بازیگران بد فعال باشند. استفاده آن‌ها از تست خودکار خودکار در کنار اعتبارسنجی مستمر نه تنها امروز بازی را تغییر می‌دهد، بلکه پایه‌ای را برای نحوه محافظت شرکت‌ها از خود در آینده ایجاد می‌کند. د پینیو با این دور بر صندلی هیئت مدیره نشسته است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است