متن خبر

پلت فرم مدیریت کانتینر بومی ابری Weaveworks درهای خود را می بندد

پلت فرم مدیریت کانتینر بومی ابری Weaveworks درهای خود را می بندد

شناسهٔ خبر: 448391 -




Weaveworks، استارت آپی که بر ابزار توسعه بومی ابری تمرکز دارد، امروز در لینکدین اعلام کرد که تعطیل خواهد شد، یک روز غم انگیز برای هر استارتاپی.

من بسیار متاسفم که به طور رسمی اعلام کنم که Weaveworks درهای خود را می بندد و فعالیت های تجاری خود را تعطیل می کند. الکسیس ریچاردسون، مدیر عامل شرکت که در سال 2014 به راه اندازی شرکت کمک کرد، نوشت: مشتریان و شرکا با یک متولی مالی کار خواهند کرد که به زودی او را اعلام خواهیم کرد.

این شرکت با موضوع فروش نابرابر مواجه شد که مشکل بزرگی برای استارت‌آپ‌ها، اما به‌ویژه برای آنهایی که در موقعیت Weavework قرار دارند. هنگامی که در سال 2014 راه اندازی شد، بومی ابر به سختی بر لبان کسی بود. Kubernetes تا سال بعد راه اندازی نشد و خیلی زود وارد بازار شد.

اما با گذشت زمان، آنها با رقابت فزاینده‌ای از سوی شرکت‌هایی مانند Harness Labs و CircleCI مواجه شدند که سرمایه بسیار بهتری داشتند. ریچاردسون او میگوید در حالی که در سال 2023 شاهد رشد دو رقمی بودند، فروش‌ها «ناهموار» بود و سرمایه‌شان کم بود و شانس به دست آوردن از بین رفت.

با چشم‌اندازهای کمی، شرکت چاره‌ای جز برداشتن گام تعطیلی نداشت. ریچاردسون در پست لینکدین به دلیل مشکل شرکت عذرخواهی کرد. من فقط می توانم از همه به خاطر این پیچ سخت عذرخواهی کنم. می توانم بگویم نباید این اتفاق می افتاد، اما می دانم که ما در این بازار تنها نیستیم. کشتی های بزرگتر به بیراهه رفته اند.»

Weaveworks در طول مسیر مقدار قابل توجهی پول جمع آوری کرد، بیش از 61 میلیون دلار به ازای هر Crunchbase، اما آخرین دور آن در پایان سال 2020، 36 میلیون دلار بود. همانطور که ریچاردسون اشاره کرد، همانطور که اقتصاد در سال 2022 چرخید، بازار برای بسیاری از استارت آپ ها ناهموار شد. بیرون وجود دارد. او تنها آخرین قربانی است.

این شرکت برخی از نرم‌افزارهای منبع باز را به جای گذاشته است که به گفته او ادامه خواهد داشت، اما جزئیاتی در مورد چگونگی وقوع آن هنوز در دسترس نیست. داستان به اینجا ختم نمی شود - نرم افزار منبع باز ما در همه جا استفاده می شود. من با چندین سازمان بزرگ کار می کنم تا مطمئن شوم CNCF Flux در سالم ترین حالت قرار دارد. به زودی بیشتر در مورد آن،” او نوشت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است