متن خبر

پلتفرم RevOps Fullcast 34 میلیون دلار جمع آوری می کند تا زمینه را برای رشد فراهم کند

پلتفرم RevOps Fullcast 34 میلیون دلار جمع آوری می کند تا زمینه را برای رشد فراهم کند

شناسهٔ خبر: 443272 -




دارمش سینگ و بالا بالاباسکاران، زمانی بخشی از تیم آفیس 365 مایکروسافت بودند، چندین سال با هم مدیریت عملیات درآمد و برنامه ریزی در Salesforce را بر عهده داشتند. در آنجا، آنها می گویند که نقاط دردناک عملیات معمولی مانند تلاش برای پیش بینی با استفاده از صفحات گسترده و اجرای برنامه هایی که شامل ارتش کوچکی از مردم است را تجربه کرده اند.

تجربه متقابل Salesforce آنها الهام بخش سینگ و بالاباسکاران شد تا Fullcast را تأسیس کنند، پلتفرمی که به شرکت ها اجازه می دهد تا با اتصال به نرم افزارهای موجود (به عنوان مثال ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری) عملکرد هر یک از تیم های درآمدزا خود را مدیریت و پیگیری کنند. از زمان راه اندازی آن در سال 2021، درآمد Fullcast به حدود 6.5 میلیون دلار افزایش یافته است که در حال حاضر در حدود 80 برند از جمله Iterable و Collibra وجود دارد.

و سینگ و بالاباسکاران می گویند، پخش کامل پخش کامل نشده است.

این هفته، Fullcast 34 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری اولیه و خرید توسط Epic Ventures با مشارکت Companyon Ventures، Firsthand Alliance، True Blue Partners و Sepio Capital جمع آوری کرد. در کنار یک خط اعتباری 4 میلیون دلاری از بانک سیلیکون ولی، این تراشه زمانی که رایان وست وود، کارآفرین فناوری، به عنوان مدیر عامل شرکت Fullcast می‌پیوندد و جایگزین سینگ می‌شود، که مدیر ارشد مشتریان شرکت می‌شود.

وست‌وود در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت: «بزرگ‌ترین چالش [RevOps] برای سازمان‌ها یکسان کردن استراتژی، گردش کار فرآیند، تجزیه و تحلیل داده‌ها و پشته فناوری در فروش، بازاریابی و موفقیت مشتری است. «سازمان‌ها برای تعریف و اجرای فرآیندهایی که از کل چرخه حیات مشتری پشتیبانی می‌کنند، تلاش می‌کنند.»

وست وود که قبلاً یکی از بنیانگذاران Simplus بود، یک شرکت مشاوره فناوری که توسط Infosys خریداری شده بود، جاه طلبی های بزرگی برای Fullcast دارد. او به یک مجموعه کاملاً جدید و دست‌چین شده از همکاران سابق خود می‌پیوندد، از جمله مدیر عامل آیزاک وست‌وود، مدیر ارشد بازاریابی امی کوک و مدیر ارشد تجاری لنس اوانسون، که همراه با وست‌وود شخصاً 8 میلیون دلار برای دور مالی Fullcast تعهد کردند.

پخش کامل

اعتبار تصویر: Fullcast

اما وست‌وود او میگوید که می‌خواهد چیز خوب Fullcast را حفظ کند - نه اینکه به خاطر تازگی قایق را تکان دهد.

او گفت: «هدف ما آسان‌تر کردن زندگی برای تیم‌های سخت‌کوش درآمدزا است. علاوه بر مدیریت قلمرو، Fullcast قابلیت‌های بهینه‌سازی درآمد، بهبود بهره‌وری در زمان واقعی را برای تیم‌های درآمدزا، بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و موارد دیگر ارائه می‌دهد...

وست‌وود او میگوید که Fullcast که تا قبل از این هفته سرمایه خارجی جذب نکرده بود، بر بهبود رابط کاربری پلتفرم، افزایش برنامه‌ریزی ظرفیت و معرفی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارائه اتوماسیون گردش کار «هوشمند و متنی» تمرکز خواهد کرد. او بخشی از بودجه اولیه را برای ادغام ها و تملک های استراتژیک و همچنین افزایش نیروی کار 50 نفری Fullcast حذف نمی کند.

وست‌وود اذعان می‌کند که رقبای قدرتمندی در فضای پلتفرم RevOps وجود دارد - Anaplan و Xactly به نام دو. و او اعتراف می کند که Fullcast از بادهای معکوس اقتصادی فعلی مصون نیست (نگاه کنید به: اخبار تورم مختلط). اما وست‌وود ادعا می‌کند که Fullcast دارای مزیت رقابتی در "توانایی فنی" و "اجرای سریع" خود با یک بسته نرم‌افزاری سبک وزن است که امکان اجرای سریع را فراهم می‌کند.

وست وود گفت: «به عنوان یک صنعت، RevOps منتظر یک دهه رشد سریع است. تیم‌های آینده‌نگر روی این پلتفرم RevOps سرمایه‌گذاری می‌کنند زیرا به آن‌ها کمک می‌کند درد درآمد خود را از بین ببرند. علیرغم بادهای معکوس اقتصادی، تمدیدات ما قوی است، و ما انحراف ناچیزی داشته‌ایم... احساس می‌کنیم اکنون زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری کامل در پیشبرد صنعت و بهره‌برداری از این پتانسیل رشد فوق‌العاده است. »

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است