متن خبر

پلتفرم کنفرانس ویدیویی سه بعدی گوگل، Project Starline، در سال 2025 با کمک HP عرضه می شود.

پلتفرم کنفرانس ویدیویی سه بعدی گوگل، Project Starline، در سال 2025 با کمک HP عرضه می شود.

شناسهٔ خبر: 471328 -




در سال 2021، گوگل کار خود را بر روی Project Starline آغاز کرد، یک پلتفرم کنفرانس راه دور متمرکز بر شرکت که از تصویربرداری سه بعدی، دوربین ها و صفحه نمایش سفارشی استفاده می کند تا به مردم اجازه می دهد با کسی صحبت کنند که گویی در یک اتاق هستند - کم و بیش.

اکنون، پس از سال‌ها آزمایش و پیش‌نمایش‌های فنی خصوصی (و عقب‌نشینی‌های توسعه از یک سازمان تقسیم‌بندی)، Google با مشارکت HP، Starline را به مشتریان ارائه می‌کند.

در یک پست وبلاگی که قبل از Google I/O منتشر شد، گوگل اعلام کرد که با HP همکاری می کند تا در سال 2025 تجاری سازی Starline را آغاز کند. این شرکت می گوید، گوگل همچنین در تلاش است تا Starline را با سرویس های ویدئو کنفرانس محبوب مانند Zoom و Google Meet ادغام کند.

اندرو نارکتر، مدیر کل پروژه استارلاین، در بیانیه ای گفت: «این یک گام مهم به سوی جهانی است که در آن ارتباط و همکاری بدون توجه به جایی که هستید امکان پذیر است. "ما جزئیات بیشتری را در اواخر سال جاری به اشتراک خواهیم گذاشت."

Project Starline - کنفرانس ویدئویی سه بعدی - Google IO 2021
پروژه استارلاین تلاش گوگل برای تبدیل کردن کنفرانس های تلفنی به تجربه ای لذت بخش تر است.

همانطور که همکار من برایان هیتر در مورد تجربه عملی خود در سال گذشته نوشت، Starline هنوز یک تجربه مجازی است - اما احتمالاً می تواند مغز شما را فریب دهد تا خلاف آن را باور کند. سوال این است که از آنجایی که بسیاری از مکان‌های کاری پس از شیوع بیماری همه‌گیر به تنظیمات کاملاً درون اداری می‌روند، آیا تقاضای زیادی برای Starline وجود خواهد داشت که در ابتدا به نظر می‌رسید که هدف اصلی آن دفاتر ترکیبی است که اغلب با کارگران از راه دور کنفرانس می‌کنند؟

بر اساس نظرسنجی از Resume Builder، 90 درصد از شرکت‌های دارای فضای اداری تا سال 2024 به دفتر باز خواهند گشت. در فناوری - این است که کار از خانه چیزی شبیه یک آزمایش شکست خورده است.

اما شاید برخی از مشتریان بتوانند استارلاین را برای کنفرانس های مجازی دفتر به دفتر به تنهایی توجیه کنند. در واقع، گوگل سال گذشته بيان کرد که WeWork، T-Mobile و Salesforce و 100 شریک سازمانی دیگر در حال آزمایش نسخه اولیه این فناوری هستند.

درباره Google I/O 2024 در TechCrunch بیشتر بخوانید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است