متن خبر

پلتفرم ادغام اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی UnifyApp 20 میلیون دلار از ICONIQ Growth می گیرد.

پلتفرم ادغام اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی UnifyApp 20 میلیون دلار از ICONIQ Growth می گیرد.

شناسهٔ خبر: 811383 -




این روزها، به نظر می رسد که هر شرکتی یا می خواهد یا در حال حاضر یک محصول یا خدمات هوش مصنوعی ارائه می دهد. برای استارت‌آپ‌هایی که یک محصول هوش مصنوعی در این فضا می‌سازند، زمان بسیار خوبی است، اما آنها بدون چالش نیستند – این فناوری هنوز زود است، و اگرچه بسیاری از شرکت‌ها علاقه‌مند به آزمایش راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد هستند، اما در اتخاذ آن کند بوده‌اند. .

دلایل متعددی وجود دارد، اما آنچه به نظر می رسد مهمتر از همه ترس از توهمات هوش مصنوعی است. Pavitar Singh، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل UnifyApps می گوید: «شما نمی توانید از [AI] در تولید برای شرکت های بزرگ استفاده کنید، اگر دروغ باشد.

سینگ احساس می‌کند استارت‌آپ او راه‌حل خوبی برای آن دارد: UnifyApps اساساً برنامه‌ها و داده‌های SaaS یک شرکت را به یکدیگر متصل می‌کند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد چت‌ربات‌های هوش مصنوعی خود را در بالا بسازند و با تمام اطلاعات ارتباط برقرار کنند. او او میگوید این رویکرد برای به حداقل رساندن توهم‌های هوش مصنوعی عمل می‌کند، زیرا عوامل UnifyApps اساساً می‌توانند خروجی یکدیگر را بر اساس داده‌های شرکت تحلیل کنند.

UnifyApps در فضای شلوغی تازه وارد است - بزرگ‌هایی مانند Workato و Zapier در حال حاضر خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند، مانند تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها. اما سینگ معتقد است که رویکرد متمرکز بر هوش مصنوعی استارتاپ او به آن برتری می‌دهد، زیرا توانایی ساخت ربات‌های گفتگوی هوش مصنوعی را دارد. او گفت: «شرکت ها می توانند هر تعداد نماینده ایجاد کنند: آنها می توانند به منابع انسانی، فروش، بازاریابی، حقوقی یا مالی کمک کنند.

سینگ گفت: ممکن است شرکت‌ها در پذیرش هوش مصنوعی مولد مردد باشند، اما UnifyApp تاکنون بیش از 20 مشتری از جمله یکی از بزرگترین بانک‌های جهان و یک ارائه‌دهنده بزرگ مخابراتی را جذب کرده است.

کشش خوب ظاهری عالی برای یک استارت آپ جوان است و به نظر می رسد سرمایه گذاران با آن موافق هستند. این شرکت به تازگی یک دور سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری سری A از ICONIQ Growth جمع آوری کرده است، کمتر از شش ماه پس از بسته شدن UnifyApp دور اولیه ۱۱ میلیون دلاری.

سینگ سال گذشته UnifyApps را پس از گذراندن بیش از 11 سال به عنوان مدیر ارشد فناوری Sprinklr، یک پلت فرم مدیریت تجربه مشتری برای برندهای جهانی، تأسیس کرد که در سال 2021 عمومی شد.

ICONIQ Growth استارت آپ های اولیه زیادی را در کارنامه خود ندارد، اما در این مورد، این شرکت به خوبی با سینگ آشنا بود. مت جاکوبسون، شریک عمومی در ICONIQ گفت: «Pavitar نابغه دانشمند دیوانه ای بود که تمام محصولات باورنکردنی را برای Sprinklr می ساخت.

ICONIQ در سال 2014 روی سری D Sprinklr سرمایه گذاری کرده بود و جاکوبسون سال های زیادی را در هیئت مدیره شرکت گذراند. او او میگوید آنقدر تحت تأثیر سینگ و کاری که در UnifyApp انجام می‌داد بود، نتوانست از سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ چشم پوشی کند.

جیکوبسون گفت: "مخاطب با برنامه های کاربردی هوش مصنوعی بسیار بیشتر شده است. "

UnifyApp دارای 150 کارمند در سراسر دفاتر در گورگان، دبی و نیویورک است.

در مورد اینکه چرا این شرکت چنین تیم بزرگی دارد، سینگ بيان کرد UnifyApp می‌خواهد مطمئن شود محصولش بی‌عیب است تا شرکت‌های بزرگ بتوانند آن را با خیال راحت بپذیرند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است