متن خبر

پس از 12 سال، رئیس ریپل شاهد پیشرفت بیشتر کسب و کارهای پرداخت و سازمانی است

پس از 12 سال، رئیس ریپل شاهد پیشرفت بیشتر کسب و کارهای پرداخت و سازمانی است

شناسهٔ خبر: 444617 -




اگرچه Ripple از سال 2012 وجود داشته است، اما XRP Ledger در سفر پرداخت جهانی خود دو برابر می شود. رئیس شرکت، مونیکا لانگ، در پادکست Chain Reaction TechCrunch بيان کرد که در عین حال، قصد دارد به ارائه‌دهنده زیرساخت‌های سازمانی تبدیل شود.

لانگ بيان کرد که جدا از شبکه و پروتکل ریپل، XRP Ledger یک دفتر کل عمومی غیرمتمرکز با پایه کد منبع باز است که هر کسی می تواند در آن مشارکت داشته باشد یا از آن استفاده کند. او گفت و هزاران توسعه دهنده در سراسر جهان وجود دارند که این کار را انجام می دهند.

لانگ گفت: «سازندگان اصلی دفتر کل متوجه شدند که این می‌تواند یک سیستم مدرن برای حرکت ارزش باشد که به همان سرعت و رایگان بودن ایمیل باشد. پس به جای تشبیه اداره پست در مقابل ایمیل، امروز سیستم بانکی را در مقابل آنچه می‌توانید در یک بلاک چین با یک صرافی غیرمتمرکز به دست آورید، داریم.

لانگ گفت، زمانی که دفتر کل برای اولین بار در سال 2012 راه اندازی شد، آن را به عنوان نسخه ای از بیت کوین تصور کرد که با سیستم هزینه کمتر، زمان های تایید سریع تری را به دست می آورد. توسعه دهندگان بلاک چین و دفتر کل عمومی را به عنوان راهی عالی برای نشان دادن و جابجایی و تبادل ارزش در سراسر جهان در نظر گرفتند.

بلاک‌چین‌ها به‌طور پیش‌فرض از طریق داده‌های روی زنجیره شفاف هستند، که سفر یک تراکنش را از ابتدا تا انتها نشان می‌دهد.

لانگ گفت: "صرافی خارجی از نظر بازیگرانی که در واقع سرمایه کافی برای تامین نقدینگی برای آن معاملات دارند، بسیار متمرکز است. " پس هنگامی که تمرکز زیادی دارید، رقابت پذیری برای قیمت گذاری ندارید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است