متن خبر

پست گیرهای براق قابل استفاده مجدد LimeLoop به دنبال جایگزینی جعبه های مقوایی هستند

پست گیرهای براق قابل استفاده مجدد LimeLoop به دنبال جایگزینی جعبه های مقوایی هستند

شناسهٔ خبر: 436486 -




عصر تجارت الکترونیک انتخاب، راحتی و جعبه های مقوایی را به ارمغان آورده است. اوه، اینهمه جعبه مقوایی

چانتال امانوئل، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری LimeLoop که در رقابت استارت آپی TechCrunch 2023 Battlefield 200 شرکت کرده است، گفت: «این روزها همه چیز در بسته بندی قرار می گیرد.

برای بسیاری از مصرف کنندگان، دیدن این ضایعات می تواند ناراحت کننده باشد. و برای خرده‌فروشان و شرکت‌های تامین، بسته‌بندی یک‌بار مصرف هم به نمرات نهایی و هم امتیاز پایداری آنها ضربه می‌زند.

امانوئل و اشلی اتلینگ، دیگر بنیانگذاران LimeLoop و مدیر عامل شرکت، قبلاً در یک شرکت طراحی صنعتی که نمونه ها را در بسته بندی های قابل استفاده مجدد ارسال می کرد، با هم کار کرده بودند. سال‌ها بعد، اتلینگ یکی از آن بسته‌ها را در یک جعبه مقوایی از همه چیز پیدا کرد.

در همان زمان، تجارت الکترونیک در ایالات متحده اوج گرفته بود، امانوئل گفت: «هر دوی ما بیشتر از آنچه می‌خواهیم اعتراف کنیم، آنلاین خرید می‌کنیم» و هر دو جعبه‌های مقوایی یکبار مصرف مازاد داشتند. اتلینگ با امانوئل تماس گرفت و آن دو شروع کردند به فکر کردن به اینکه یک شرکت ساخته شده پیرامون بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد چه شکلی است.

معلوم شد که پاسخ چیزی فراتر از ایمیل‌های قابل استفاده مجدد است. سخت‌افزار و نرم‌افزار بخش مهمی از مدل کسب‌وکار بودند و به LimeLoop این امکان را می‌دادند که ارسال‌کنندگان پست‌کننده‌های خود را در مسیر حرکت از مبدا به مقصد ردیابی کند. این نه تنها برای تجارت الکترونیک، بلکه برای سیستم های بیمارستانی نیز مفید است، به عنوان مثال، که ممکن است نیاز به اطمینان از تحویل در یک زمان خاص داشته باشد.

پست‌کننده‌های LimeLoop از پلاستیک‌های چرخش‌شده ساخته شده‌اند و حاوی ماژول‌های LoRaWAN هستند که به آنها اجازه می‌دهد با استفاده از شبکه هلیوم و شبکه پیاده‌روی آمازون ردیابی شوند. امانوئل گفت: «این چیزی است که داده‌های بلادرنگ را در سراسر ایالات متحده و جهان به ما می‌دهد.

این استارت‌آپ دو نوع بسته اصلی دارد: بسته‌هایی که از کسب‌وکار به مصرف‌کنندگان سفر می‌کنند و بسته‌هایی که مسیرهای تحقق را در داخل یا بین شرکت‌ها طی می‌کنند. این دومی‌ها توله‌های بزرگ‌تری هستند که می‌توانند حدود ۴۰ پوند را در خود جای دهند و عمری در حدود ۵۰ سفر دارند. بسته های مصرف کننده کوچکتر هستند و می توانند حداقل ۱۰۰ سفر را تحمل کنند. امانوئل بیان کرد که در بسیاری از موارد، بسته بندی هنوز از نظر ساختاری سالم است، اما آنقدر علامت گذاری شده است که نمی تواند مفید باشد.

در نتیجه، ردپای کربن پست‌کننده‌ها حدود ۹۰ درصد کمتر از مقوا است، حتی با توجه به حمل و نقل برگشتی. در بخش مصرف‌کننده، این امر از طریق خدمات پستی ایالات متحده اتفاق می‌افتد، که زمانی که حامل پست معمولی خود را انجام می‌دهد، پست‌کنندگان را تحویل می‌گیرد. در سمت B2B، می‌توان آن‌ها را جمع کرد و در ۱۰ عدد در یک بار، برای سفر برگشت جمع کرد.

این شرکت تعدادی مشتری دارد، از جمله خرده‌فروش لباس‌های پایدار Toad&Co. و شرکت تجهیزات فضای باز Topo Designs.

در حالی که بیشتر تاکید بر روی بسته ها است، امانوئل بیان کرد که هوشمندی پلتفرم آنها چیزی است که چرخش سیستم آنها را ممکن می کند. «ما دریافتیم که برای کاری که انجام می‌دهیم بسیار حیاتی است زیرا اگر ندانید بسته‌ها کجا هستند، آنها را در گردش نگه نمی‌دارید. شما ممکن است از مقوا نیز استفاده کنید.» او گفت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است