متن خبر

پخش کننده سی دی قابل حمل شفاف Lenco به شما کمک می کند سی دی ها را مانند دهه 90 عوض کنید.

پخش کننده سی دی قابل حمل شفاف Lenco به شما کمک می کند سی دی ها را مانند دهه 90 عوض کنید.

شناسهٔ خبر: 565741 -




SCD-24TR Lenco در زمینه قرمز
(اعتبار تصویر: Lenco)

قبل از سرویس های پخش موسیقی و گوشی های هوشمند دارای بلوتوث چه می کردیم؟ ما سی دی داشتیم. کتاب های آنها ما "سی دی میکس نوار" را ساختیم و برخی از دوستانمان کمی شیطنت کردند و موسیقی خود را به صورت رایگان در LimeWire دریافت کردند.

بدیهی است که زمان تغییر کرده است. اما ارتباط و کیفیت دیسک فشرده (16 بیت/44 کیلوهرتز، پس بسیار بهتر از فایل‌های Spotify شما و وضوحی که اکنون به عنوان دروازه صوتی با وضوح بالا شناخته می‌شود) نیست. و محصولاتی مانند تعویض کننده پنج دیسک یاماها ، هگل وایکینگ رده بالا ، CD5 Arcam ، C-D6 Pure's (رادیو DAB با پخش کننده سی دی داخلی)، و پخش کننده سی دی شش دیسک عمودی بسیار گران قیمت B&O همگی اثبات کننده هستند. که فرمت از رنسانس کوچکی برخوردار نیست.

و حتی بهتر هم می‌شود زیرا این پخش‌کننده CD خاص Lenco نه تنها با عشق ما به همه چیزهای شفاف (هلو Nothing Ear (a) هدفون، OLEDهای ال‌جی و حتی این سیستم بلندگوی شیپور شفاف بزرگ) ازدواج می‌کند، بلکه قابل حمل و ارزان است. !

Lenco SCD-24TR (به همین دلیل نامش است) یک پخش کننده سی دی و رادیو FM قابل حمل است که می تواند با برق یا باتری تغذیه شود و طراحی شفاف و خیره کننده آن برای دیدن سی دی های شما که در حال حرکت هستند و آهنگ های شما را می چرخانند عالی است.

تو به دور من بچرخانی عزیزم (دور راست)

Lenco SCD-24TR توسط مردی <a href= که شلوار جین پوشیده نگه داشته است" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/RTVxLGdMxFQkybjxXvb3W5.jpg">

ببینید، حتی یک دسته هم دارد! (اعتبار تصویر: Lenco)

این فناوری به سختی جدید است (سی دی در واقع برای اولین بار در سال 1979 رونمایی شد، سالی که من نیز اولین کارم را انجام دادم) و صدای بلوتوث یا شارژ کردن تلفن خود را در اینجا پیدا نخواهید کرد. اما من معتقدم که لذت به اشتراک گذاری سی دی و گوش دادن به یک آلبوم کامل، از ابتدا تا انتها با هم، چیزی است که به شما کمک می کند دوستان یا شریک زندگی خود را بهتر بشناسید – و بالاتر از همه، موسیقی را دوباره ملموس می کند.

بله، بهترین سرویس‌های پخش موسیقی، دسترسی آسان به موسیقی را ارائه می‌دهند، اما شما اغلب آثار هنری آلبوم را دور می‌زنید – و پلتفرم‌های موسیقی می‌توانند هنگام تلاش برای گوش دادن به هنرمندان و کارهایی که دوست دارید، کمی از مسیر خود منحرف شوید. همچنین، همه میکس‌های Spotify Daylists یا Blend که نام‌های عجیبی دارند، به موفقیت نرسیدند.

من اخیراً یک کش عالی از سی دی ها را در ماشین مادرم پیدا کردم. آنها یک کپسول زمانی موزیکال بودند - بسیاری از آنها با خط خطی شارپی من از پشت در زمانی که آلبوم های اریک کلاپتون، کرم، و جکسون براون او را از iTunes می ساختم، پوشانده شدند. من آن مهارت را از دست داده ام (یا حداقل، آن لپ تاپ را با یک درایو سی دی از دست داده ام) و آن زمان را با او از دست داده ام، اما موسیقی که با هم در سفرهای جاده ای می خواندیم یادآوری دوست داشتنی است.

Lenco SCD-24TR با قیمتی در حدود 59.99 پوند در بریتانیا (که حدود 76 دلار یا 115 دلار استرالیا است) در دسترس است، و صادقانه بگوییم، به نظر ایده ای دوست داشتنی برای تابستان است…

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر صدا

بکی در سال 2024 ویرایشگر صوتی در TechRadar شد، اما در سال 2022 به عنوان نویسنده ارشد، با تمرکز بر همه چیزهای hi-fi، به تیم پیوست. قبل از این، او سه سال را در What Hi-Fi گذراند؟ تست و تحلیل همه چیز، از هدفون های بی سیم مناسب کیف پول گرفته تا سیستم های صوتی بسیار پیشرفته. قبل از اینکه بکی کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری در سال 2018 بگیرد، به عنوان یک منتقد هنری در کنار 22 سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک رقصنده و هوانورد حرفه ای فعالیت می کرد - هر عشق به رقص با عشق به موسیقی شروع می شود. بکی قبلا در Stuff، FourFourTwo و The Stage همکاری داشته است. وقتی نمی نویسد، هنوز هم می توان او را در حال پرتاب اشکال در یک استودیوی رقص یافت، این روزها با درجات مختلف موفقیت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است