متن خبر

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: کسی که بر تخت آهنین می نشیند، فصل 3 وجود خواهد داشت و به سوالات بیشتری پاسخ داده شده است.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: کسی که بر تخت آهنین می نشیند، فصل 3 وجود خواهد داشت و به سوالات بیشتری پاسخ داده شده است.

شناسهٔ خبر: 677843 -




رینیرا روی یک تپه ایستاده در حالی <a href= که سیراکس و اژدهای دیگری پشت سر او در قسمت 7 خانه اژدها فصل 2 غرش می کنند." class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3NP8frPsvsWGYDvKMrBLD8.jpg">
آیا رینیرا در قسمت آخر فصل 2 نمایشنامه ای برای تخت آهنین می سازد؟ (اعتبار تصویر: تئو وایتمن/HBO)

اسپویل‌های کامل برای قسمت آخر فصل دوم House of the Dragon و کتابی که براساس آن «آتش و خون» ساخته شده است، منتشر می‌شود.


فینال فصل 2 House of the Dragon اکنون منتشر شده است – و اگرچه فاکتور شوک اپیزود پایانی قبلی خود را ندارد، اما ساعتی جذاب است که ضربات داستانی بسیار جذابی را در فصل سوم خود تنظیم می کند.

با نشستن گرد و غبار در فصل دیگری از سیاسی کاری های پر از تعلیق، خنجر زدن های خانوادگی، اقدامات آتشین، و گاه و بیگاه لحظه های شبح آور، ما گمان می کنیم که سوالات داغ زیادی در مورد آخرین فصل House of the Dragon دارید. در زیر، هدف من این است که تا جایی که می‌توانم به آنها پاسخ دهم، بدون اینکه هیچ نقطه داستانی قابل توجهی برای آنچه در قسمت بعدی سریال بازی تاج و تخت در پیش خواهد آمد، خراب کنم.

این آخرین اخطار شماست: اسپویلرهای اصلی برای قسمت 8 فصل 2 House of the Dragon در Max (ایالات متحده)، Sky/Now TV (بریتانیا) و Binge/Foxtel (استرالیا) دنبال می‌شوند. با مسئولیت خود ادامه دهید.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: حاکم فعلی هفت پادشاهی کیست؟

Aemond به طور موقت در خانه اژدها سلطنت می کند (اعتبار تصویر: تئو وایتمن / HBO)

در حال حاضر، هیچ کس. خب، از نظر فنی شاهزاده ریجنت ایموند تارگرین این کار را می کند. او به جای برادرش اگون تارگرین دوم حکمرانی می‌کند، در حالی که دومی از جراحات جانی خود - جراحاتی که ایموند و اژدهایش وهاگار در فصل 2 قسمت 4 به آنها وارد کرده‌اند، بهبود می‌یابد، به یاد داشته باشید - پس فکر می‌کنم او هنوز هم از هفت پادشاهی به عنوان فصل 2 تمجید می‌کند. به پایان می رسد.

اما بادهای تغییر در حال نزدیک شدن به کینگز لندینگ هستند. در پایان فصل 2، آلیسنت هایتاور مخفیانه به دراگون استون سفر می کند تا با رینیرا تارگرین به دنبال مخاطب باشد تا به جنگ داخلی تارگرین در حال رشد پایان دهد. این یک واژگونی هیجان انگیز از اتفاقی است که در قسمت 3 رخ داد، که در آن رینیرا به Red Keep نفوذ کرد تا آلیسنت را متقاعد کند که همین کار را انجام دهد، فقط برای اینکه دومی درخواست های اولی را رد کند.

به هر حال، پس از یک جدال طولانی، به نظر می رسد که Rhaenyra در نهایت قبل از پایان فصل 2 ملکه هفت پادشاهی خواهد شد. او نه تنها اژدهاها (و اژدها سواران) بیشتری در اختیار دارد تا به زور تاج و تخت را تصاحب کند، بلکه آلیسنت همچنین به او می گوید که در واقع نیازی به این کار نخواهد داشت. دلیل؟ Aemond و Vhagar در آستانه خروج از King's Landing هستند تا به ارتش سر کریستون کول در Riverlands بپیوندند و در نتیجه تخت آهنین را بدون محافظت رها می کنند. تنها کاری که رینیرا باید انجام دهد این است که سه روز صبر کند تا Aemond برود و سپس به King's Landing برود تا آنچه را که حق دارد مال او بگیرد.

Alicent و Rhaenrya مخفیانه در Red Keep in House of the Dragon فصل 2 قسمت 3 ملاقات می کنند.

ملاقات مخفیانه آلیسنت با رینیرا در پایان فصل دوم، منعکس کننده این برخورد مخفیانه مشابه در قسمت 3 است (اعتبار تصویر: Ollie Upton/HBO)

آلیسنت نیز مانعی بر سر راه او نخواهد داشت، زیرا ملکه دواگر - که از یک زندانی سیاسی بدون هیچ اختیاری خسته شده است - فاش می کند که قصد دارد تا کینگز لندینگ را به همراه دخترش هالانا و کوچکترین فرزندش Jaehaera در دوش برای مراتع ترک کند. ناشناخته.

اما یک چین و چروک جزئی در نقشه به ظاهر سالم آلیسنت وجود دارد. پسر او اگون دوم هنوز زنده است و در حالی که به نفس کشیدن ادامه می دهد، بدون جنگ کنترل تخت آهنین را رها نمی کند. رینیرا این را می‌داند، پس به آلیسنت او میگوید که تنها راهی که می‌تواند تاج و تخت را تصاحب کند این است که اگون به‌طور غیرقابل تشریفاتی از بین برود. رینیرا با یادآوری مرگ غم انگیز لوسریس به دست ایمون و واگار در فصل اول، آلیسنت را متقاعد می‌کند که اگر می‌خواهد این نقشه موفق شود، اگون باید بمیرد.

با توافق شفاهی دو زن قدرتمند وستروس، آلیسنت دوست سابق خود را ترک می‌کند و قبل از ترک دراگون استون، غم‌انگیز از یکی از صخره‌های جزیره به غروب آفتاب نگاه می‌کند. در همین حال، رینیرا در حالی که از یکی از پنجره‌های دراگون استون به بیرون نگاه می‌کند، لبخندی کینه توزانه به روی خود می‌آورد. جاه طلبی دیرینه او برای در نهایت (و به حق) حکومت بر وستروس به نظر می رسد که در چنگ او است.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: چه اتفاقی برای Alicent و Helaena می افتد؟

نمای نزدیک <a href= از چهره هلنا تارگرین که با شمع روشن شده در قسمت 1 فصل دوم House of the Dragon" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ntMzYHcnsSXZqvnHcsAC6Q.jpg">

هلینا، مادرش و کوچکترین فرزندش تا شروع فصل 3 از King's Landing فرار خواهند کرد (اعتبار تصویر: Ollie Upton/HBO)

همانطور که در بالا ذکر کردم، این زوج قصد دارند پس از عزیمت Aemond به سمت Riverlands، محتاطانه از Red Keep فرار کنند. این که آیا آنها در این تلاش موفق خواهند شد یا خیر، مورد بحث است.

اگرچه علی‌رغم آنچه در «آتش و خون» اتفاق می‌افتد، به احتمال زیاد Alicent، Helaena و Jaehaera فرار می‌کنند. در منبع تحسین‌شده جورج آر‌آر مارتین، هلینا پس از یورش به Red Keep و تصرف تخت آهنین، در واقع توسط رینیرا اسیر می‌شود. در همین حال، آلیسنت اجازه دارد همانطور که بهترین دوست سابق رینیرا بود زندگی کند، ناگفته نماند که او همچنین همسر دوم پدر رینیرا، پادشاه ویسریس اول، و به دلیل ازدواج آلیسنت با پدر رینیرا، نامادری رینیرا است. مرد، در مورد یک رابطه دشوار صحبت کنید تا قبل از درگیری درست آن دو، حرکت کنید.

اما من پرت می شوم. به نظر می‌رسد که House of the Dragon ، که یکی از بهترین نمایش‌های مکس است، تا حدودی از آنچه در «آتش و خون» اتفاق می‌افتد منحرف می‌شود، پس اگر اجازه داده شود آلیسنت و هلنا تا شب ناپدید شوند. آثار ادبی مارتین نیز به صراحت نمی گویند که آلیسنت پس از اینکه رینیرا به زور سرزمین پادشاهی را می گیرد به کجا می رود، پس من نمی توانم در مورد اینکه او و هلنا مکان بعدی خود را برای تماس با خانه خواهند یافت، نظر بدهم. اگر بخواهم حدس بزنم، تصور می‌کنم آنها به سمت اولدتاون، مقر خانه هایتاور، می‌روند.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: ایگون و لاریس به کجا می روند؟

Aegon II بستری در مورد مسائل با Larys در House of the Dragon فصل 2 قسمت 8 بحث می کند.

Rhaenyra در فصل 3 Aegon II و Larys را در Red Keep پیدا نخواهد کرد (اعتبار تصویر: Liam Daniel/HBO)

متأسفانه برای آلیسنت، برنامه او ممکن است به طور کامل موفق نباشد. در واقع، در حالی که او موافقت می کند که رینیرا قبل از صعود به تخت آهنین، جان اگون دوم را بگیرد، آلیسنت نمی داند که ایگون دوم نیز از Red Keep فرار کرده است. لریس استرانگ او را ترغیب کرد که به اسوس برود. دومی به اگون دوم که از شکل‌شخصی در آمده است او میگوید که تا زمانی که او زنده است، تهدیدی برای سلطنت برادر کینه‌توزش Aemond به‌عنوان شاهزاده ریجنت است - و اگر ایموند خطری برای میل خود Aemond ایجاد کند، به پایان کار و کشتن Aegon II فکر نمی‌کند. حکومت کردن

با دستکاری بیشتر اوضاع، لاریس با پیشنهاد این که جفت به اسوس بروند، نفس اگون دوم را تحت تأثیر قرار می دهد و پس از پایان یافتن راه خونین رینیرا و ایموند، ایگون دوم می تواند پیروزمندانه بازگردد تا افراد کوچک را متحد کند، هر که پیروز است را سرنگون کند و او را پس بگیرد. موقعیت به عنوان حاکم وستروس. کاشتن این بذر جاه طلبانه است که اگون II را متقاعد می کند که با لریس فرار کند. این دو به طور مخفیانه سوار بر کالسکه اسبی در مونتاژ آخر قسمت 8 فصل 2 دیده می شوند.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: دیمون در رؤیای Harrenhal Godswood خود چه می بیند؟

دیمون در فینال فصل دوم House of the Dragon با رینیرا خارج <a href= از صفحه در هارنهال ملاقات می کند که توسط ارتش مستقر در ریورلندز احاطه شده است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rXT839MjJe2kbLgNEgQFh5.jpg">

به نظر می رسد که دیمون بالاخره آماده است تا کمانچه دوم را به جای رینیرا بنوازد (اعتبار تصویر: Ollie Upton/HBO)

قبل از اینکه آلیسنت به طور خصوصی با رینیرا ملاقات کند، رینیرا با سردرد دیگری روبرو می شود زیرا سعی می کند جاه طلبی خود را برای نشستن بر تخت آهنین برآورده کند. دیمون تارگرین، عمو و شوهر سر گرم او که پس از اتفاقات خونینی که در فصل 2 قسمت 1 دیده شد، تبعید کرد، اعتماد بسیاری از Riverlands' Houses را به خود جلب کرده است. دیمون با داشتن یک ارتش قابل توجه در اختیار او، و نه به ذکر اژدهای خود کاراکسس، دیمون این قدرت را دارد که خودش برای تاج و تخت بازی کند. هنگامی که خبر از طریق سر سیمون استرانگ به رینیرا می رسد، او و آدام از هال به هارنهال (جایی که دیمون در آن مستقر است) می روند تا بفهمند آیا او هنوز در کنار اوست یا تبدیل به سومین بازیکن غیرقابل پیش بینی در جنگ داخلی تارگرین خواهد شد.

همانطور که اتفاق می افتد، Rhaenyra چیزی برای نگرانی ندارد. دیمون وفاداری خود را مجدداً به ملکه واقعی وستروس متعهد می‌کند، با ارتش هزاران نفری او که همین کار را می‌کنند. خوب، جدا از سر آلفرد بروم، یکی از اعضای شورای رینیرا، که پس از ناکامی در متقاعد کردن دیمون برای غصب رینیرا و رهبری حمله به کینگز لندینگ، به مکان نامعلومی می رود.

آلیس ریورز با یک جغد روی ساعد چپش در قسمت 6 فصل 2 House of the Dragon در Godswood هارنهال ایستاده  <a href= است. " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4fUA33kGfi8rrRxRaSvgia.jpg">

آلیس به دیمون کمک می کند تا ببیند که *ahem* "زمستان در راه است" (اعتبار تصویر: لیام دانیل/HBO)

پس ، چه چیزی باعث تغییر قلب دیمون شد؟ همه اینها به چشم انداز درخت Weirwood مربوط می شود که او پس از اینکه توسط Seer معروف به Alys Rivers به ​​Godswood Harrenhal's Godswood برده شد، داشت. دیمون با گذاشتن دست خود روی تنه خونین درخت، چشم اندازهای چرخش مانندی از وقایع دارد که هنوز در وستروس اجرا نشده است، که برخی از آنها اشاره روشنی به اتفاقاتی است که در هشت فصل بازی تاج و تخت می افتد (ببینید آیا با بهترین بازی ما موافق هستید یا خیر. تا زمانی که شما اینجا هستید ، فصل های تاج و تخت رتبه بندی شدند ). در اینجا خلاصه ای سریع از همه چیزهایی است که او می بیند:

یک فرد جوان تارگرین، با یک خال بزرگ بر روی گونه‌ی دست چپ خود، روی تخت چوبی سفیدی نشسته است که تکیه‌گاه‌های بازوی آن‌ها به دور آن‌ها پیچیده شده است. این ممکن است اشاره ای به برایندن ریورز باشد، که تصور می شود کلاغ سه چشمی است که این مانتوی را به بران استارک در فصل 6 بازی تاج و تخت منتقل می کند.

کلاغ سه چشم. یک تکان واضح به دوتایی فوق الذکر

پادشاه شب و ارتش مرده‌اش از وایت واکرها، از نگاه یک گرگ وحشتناک

تعداد زیادی اژدهای مرده و سربازان مرده بی شماری در میدان جنگ. اشاره ای به رقص اژدها و/یا رویدادهای مبتنی بر وایت واکر که در فصل های 7 و 8 بازی تاج و تخت دیده می شود.

غرق شدن دیمون، که نشانه ای آشکار برای مرگ او در «آتش و خون» است.

سه تخم اژدها که با آتش احاطه شده اند، و سپس زنی برهنه با سه بچه اژدها بر روی شانه هایش، روی تکه ای از زمین سوخته نشسته است. اشاره ای واضح به دنریس تارگرین و فرزندان اژدهایش دروگون، ویسریون و ریگال

رینیرا بر تخت آهنین نشسته است

هلینا، بیننده ای مانند آلیس، ناگهان ظاهر شد و به دیمون گفت: "همه اینها یک داستان است، و شما فقط بخشی از آن هستید. شما نقش خود را می دانید."

واضح است که تمام موارد فوق کافی است تا به دیمون ثابت کند که خودش هرگز بر تخت سلطنت نخواهد نشست و نقش او این است که سرسخت ترین متحد رینیرا باشد. امیدواریم در فصل 3 و بعد از آن از ماموریت خود منحرف نشود.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: رانا کدام اژدها را در Vale پیدا می کند؟

رینا تارگرین برای جستجوی دزد گوسفند در قسمت 7 فصل 2 خانه اژدها، وله <a href= را ترک می کند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/v4TzsS6ZdpD8SQUfT9q2J3.jpg">

تا زمانی که دوباره او را در فصل 3 ببینیم، رینا باید Sheepstealer را رام می‌کرد (اعتبار تصویر: HBO)

این Sheepstealer خواهد بود، یکی از دو اژدهایی که تا پایان فصل دوم، هنوز در House of the Dragon نبینیم. تنها کسی که اکنون روی پرده زنده نشده است، دریمفایر، جانور بالدار هلنا است.

اتفاقاً، تلاش موفقیت‌آمیز Rhaena برای یافتن Sheepstealer، داستان یک شخصیت مورد علاقه طرفداران از «Fire and Blood» را بازگو می‌کند. در مطالب منبع، دختری که به سادگی با نام مستعار «Nettles» نامیده می‌شود، یک فرد پست مانند هیو همر و اولف وایت، دزد گوسفند را رام می‌کند و یکی دیگر از اژدها سواران جدید رینیرا می‌شود.

از آنجایی که Rhaena Sheepstealer را پیدا می‌کند و احتمالاً با آن رابطه برقرار می‌کند – فصل 2 قسمت 8 بدون قطع‌نامه‌ای برای این داستان فرعی به پایان می‌رسد – ما نخواهیم دید که «Nettles» اولین بازی خود را در House of the Dragon در مکس، که یکی از بهترین استریم‌های جهان است، انجام دهد. خدمات . پس ، به نظر می رسد که یا شخصیت «Nettles» در قالب شخصیت Rhaena قرار گرفته است، یا مارتین و رایان کوندال، یکی دیگر از مجریان برنامه، اکنون پیشنهاد می کنند که Rhaena «Nettles» است ، که بخش بزرگی از House of the را تغییر می دهد. افسانه های ادبی اژدها .

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: آیا صحنه‌ای در اواسط یا پس از آن وجود دارد؟

سر کریستون کول هنگام نشستن در کنار آتش در جنگلی در پایان فصل دوم House of the Dragon غمگین <a href= به نظر می رسد." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EbYwVQ4jtPmLWFUA2oZTsE.jpg">

ما نداشتیم که سر کریستون در کارت بینگوی فصل دوم به یک نیهیلیست تبدیل شود (اعتبار تصویر: تئو وایتمن/HBO)

جواب منفی. فصل 2 House of the Dragon بدون صحنه‌ای که در میانه‌ی فیلم‌ها وجود دارد یا گزنده‌ای پس از آن به پایان می‌رسد. در فصل 1 نیز همینطور بود، و در تمام هشت فصل بازی تاج و تخت ، پس من انتظار یک سکانس میانی یا پس از آن را نداشتم – و شما هم نباید.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: آیا فصل سوم در حال توسعه است؟

Corlys Velaryon <a href= از بندری در قسمت آخر فصل دوم House of the Dragon به اقیانوس باز نگاه می کند." srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/5KCUSwVGjigF9MBLHBSW2X.jpg">

نمی‌دانم که آیا کورلیز همچنان در فصل‌های آینده جایزه «بدترین پدر سال» را دریافت خواهد کرد. .. (اعتبار تصویر: Ollie Upton/HBO)

آره. همانطور که در قسمت های اولیه این قطعه به آن اشاره کردم، فصل سوم در حال ساخت است. سریال House of the Dragon در 13 ژوئن توسط HBO تایید شد ، درست سه روز قبل از پخش جهانی فصل 2.

اینکه چه مدت باید منتظر بمانیم تا فصل 3 برسد، مشخص نیست. در صحبت با TechRadar قبل از انتشار فصل دوم House of the Dragon در اوایل ژوئن، کوندال به من بيان کرد که او و نویسندگان همکارش "در حال نوشتن فصل سوم در حال حاضر" هستند ، اما توضیحی در مورد میزان کار فیلمنامه انجام نداده است.

پیش‌بینی من این است که فیلمنامه‌های فصل 3 قبل از پایان سال 2024 قبل از تاریخ شروع تولید در سال 2025 نوشته می‌شوند. اگر همه چیز خوب پیش برود - و باید، به شرطی که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد که تولید را متوقف کند، مانند حملات هالیوود 2023 - من کاملاً معتقدم که فصل سوم House of the Dragon را در سال 2026 خواهیم دید.

پایان فصل دوم House of the Dragon توضیح داد: حالا چه اتفاقی می افتد؟

رینیرا اژدها سواران جدید خود <a href= را در یک مهمانی در قسمت 8 خانه اژدها فصل 2 او میگوید " srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/P7fs23v8NUDFK86j4X5EGU.jpg">

تنش هایی بین رینیرا و برخی از اژدها سوارانش وجود دارد که در حال رفتن به فصل 3 هستند (اعتبار تصویر: Ollie Upton/HBO)

خواننده ی عزیز، این خیلی خیلی خراب می شود! اگر واقعاً می‌خواهید بدانید، می‌توانید «آتش و خون» را بخوانید و/یا به دنبال جزئیات پر از اسپویلر آنلاین باشید.

در حال حاضر، تنها چیزی که می‌گویم این است که به نظر می‌رسد رینیرا آماده است تا بالاخره روی تخت آهنین بنشیند و باید چند نبرد در مقیاس بزرگ وجود داشته باشد (بسیار بزرگتر از The Battle of Rook's Rest که بخشی از فصل 2 قسمت 4، FYI) بود. به انتظار. سلام، مونتاژ پیش از اعتبار قسمت 8 شامل فیلم‌های ارتش در حال حرکت نمی‌شد، اگر به چیزی قابل توجه منجر نمی‌شد. اوه، و فراموش نکنیم که اتحادهای ناآرام، خیانت ها، حوادث وحشتناک تکان دهنده، و دیگر ملودرام های فانتزی بالا برای لذت بردن در فصل 3 وجود خواهد داشت. و اکنون انتظار طولانی برای رسیدن آن آغاز می شود...


برای پوشش بیشتر مبتنی بر مکس، راهنمای ما را در مورد فصل دوم The Last of Us ، فصل 3 Euphoria ، بهترین فیلم‌های Max و همه فیلم‌های جدید Max برای ماه اوت بخوانید.

گزارشگر ارشد سرگرمی

تام به‌عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، آخرین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار سرویس پخش را پوشش می‌دهد که باید درباره آن‌ها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و دیگر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از کار، تام را می‌توان در حال تماشای جدیدترین بازی‌های ویدیویی، غوطه‌ور شدن در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال، خواندن بسیاری از کتاب‌های خوانده‌نشده در قفسه‌اش، تناسب اندام در باشگاه، و نوازش هر سگی که می‌بیند، پیدا کرد. در مورد آخرین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است