متن خبر

پاسخ وردل امروز سخت‌ترین پاسخ امسال است، با میانگین امتیاز 5.4، و «Wordle 1037 X» در توییتر پرطرفدار است – در اینجا دلیل سختی آن و اینکه در آینده چه باید کرد

پاسخ وردل امروز سخت‌ترین پاسخ امسال است، با میانگین امتیاز 5.4، و «Wordle 1037 X» در توییتر پرطرفدار است – در اینجا دلیل سختی آن و اینکه در آینده چه باید کرد

شناسهٔ خبر: 465970 -




Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket <a href= از طریق Getty Images" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/FL9G9MDYkifBuAQvhqxL2K.jpg">
(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

Wordle امروزی سخت ترین وردل است که تا به حال در سال 2024 داشته ایم، اما این به توصیف سختی آن نزدیک نمی شود. «Wordle 1037 X» در توییتر روند بالایی دارد، که همیشه نشانه‌ای از یک پازل سخت است و حدود 13 درصد از بازیکنان تاکنون در آن شکست خورده‌اند.

حل آن در شش حدس یا کمتر و حفظ رگه Wordle شما یک چالش خواهد بود، مطمئناً. اما راه هایی برای جلوگیری از درد دل وجود دارد (یا معادل Wordle؛ بالاخره این فقط یک بازی است). این استراتژی‌ها ممکن است اکنون برای کمک به شما خیلی دیر باشد، اما دفعه بعد که چنین بازی‌ای ظاهر شد، می‌توانند شما را نجات دهند. و خواهد شد.

برای توضیح اینکه آنها چه هستند، باید SPOILERS FOR TODAY'S WORDLE، GAME #1,037، در یکشنبه، 21 آوریل 2024 را اضافه کنم. پس لطفاً اگر قبلاً آن را کامل نکرده اید، این مطلب را مطالعه نکنید. فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است قبل از انجام این کار، نکاتی را برای Wordle بخواهید.

چقدر سخت؟

خوب، پس بیایید در مورد کلمه Wordle امروز و اینکه دقیقا چقدر سخت بود صحبت کنیم.

پاسخ به بازی شماره 1037، با فرض اینکه تاکنون ** FINAL SPOILER ALERT ** بازی کرده اید، JOLLY است – و واقعاً مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

روشی که من دشواری هر Wordle را ارزیابی می کنم، مشورت با WordleBot ، ابزار کمکی مبتنی بر هوش مصنوعی نیویورک تایمز است. WordleBot هر روز بازی های هر کسی که بازی می کند را تجزیه و تحلیل می کند و میانگین امتیاز آن را گزارش می کند. و امروز او میگوید که مردم به طور میانگین با 5.4 حدس آن را حل می‌کنند. این بر اساس یک نمونه تصادفی از 1,778,346 Wordler است که تا کنون آن را بازی کرده اند - پس یک نظرسنجی بسیار قابل توجه است.

من میانگین امتیازات WordleBot را از زمانی که این ابزار در آوریل 2022 راه اندازی شد، هر روز ثبت کرده ام، به این معنی که اکنون فهرست ی از 749 بازی را دارم که بر اساس درجه سختی رتبه بندی شده اند. با این معیار، JOLLY سخت‌ترین وردل تا کنون در سال 2024 است که به راحتی از دارنده قبلی آن عنوان، PIPER که در ماه فوریه یک بازی 5.2 بود، شکست می‌دهد.

اما این فقط نیمی از داستان را بیان می کند، زیرا JOLLY در واقع سخت ترین Wordle از ژوئن 2023 است، و در واقع چهارمین بدترین تاریخ است. فقط PARER (میانگین امتیاز 6.3)، MUMMY (5.8) و Jazzy (5.5) سخت تر بوده اند، در حالی که FOYER، RIPER و JOKER همگی میانگین یکسانی 5.4 داشتند.

جای تعجب نیست که بسیاری از بازیکنان در حال مبارزه هستند. حدود 233791 Wordler تا زمان نگارش آن را حل نکرده اند که 13٪ از کل است. این یک نرخ شکست فوق العاده بالا است.

به توییتر مراجعه کنید و می‌توانید واکنش را مشاهده کنید، با تعداد زیادی از بازیکنان که بازی‌های خود را پست می‌کنند و از شانس خود ناله می‌کنند:

Wordle 1,037 X/6⬛⬛⬛⬛⬛ t76 #Wordle1037👍😉🤣 pic.twitter.com/RWbFz6v5bK آوریل 20، 2024

Wordle 1037 X/6⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜🟩 . موفق باشید pic.twitter.com/GjBRBRE9IE 21 آوریل 2024

Wordle 1,037 X/6⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛🩟 pOz8H0bs 21 آوریل 2024

یک نگاه گذرا کافی است تا یکی از دلایل اصلی این انبوه شکست ها را ببینید - یعنی مشکل پاسخ های بیش از حد. اما از تنها مورد بسیار دور است.

پاسخ های بسیار زیاد

پاسخ Wordle <a href= به بازی شماره 1037 در زمینه زرد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/oY7RnyVMtVbFCRtyW3k48F.jpg">

(اعتبار تصویر: نیویورک تایمز)

بسیاری از سخت‌ترین وردل‌هایی که تاکنون یک موضوع مشترک دارند، یعنی پاسخ‌های بسیار زیاد. به عبارت دیگر، راه حلی است که اگر فقط یک (یا گاهی اوقات دو) حرف را تغییر می دادید، می توانست کلمه دیگری باشد.

چندین مورد از این تله ها وجود دارد، به عنوان مثال -IGHT، -OUND و -ATCH. اولین مورد نه راه حل ممکن دارد: WIGHT، EIGHT، RIGHT، TIGHT، LIGHT، FIGHT، SIGHT، MIGHT و NIGHT. دومی دارای هشت عدد است – WOUND، ROUND، POUND، HOUND، FOUND، SOUND، MOUND و BOUND – در حالی که سومی دارای هفت است (WATCH، PATCH، LATCH، HATCH، MATCH، BATCH و CATCH).

در همین حال، تله -OLLY همتراز با -ATCH است، زیرا هفت پاسخ قطعی دارد: LOLLY، JOLLY، HOLLY، GOLLY، FOLLY، MOLLY و DOLLY. آن بالا با بدترین فرمت های ممکن است.

اگر در حالت سخت بازی کنید، این نوع بازی ها یک کابوس هستند، جایی که می توانید به راحتی با چهار حرف سبز گیر کنید و مجبور شوید به طور تصادفی حروف را در جستجوی مورد مناسب حدس بزنید. پس اولین نکته من این است که در حالت سخت بازی نکنید! یا اگر چنین کردید، باید در نظر داشته باشید که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و از همان ابتدا مراقب آن باشید.

بدتر از همه اینجا، پاسخ نهایی JOLLY بود که با کمترین حرف رایج در بازی شروع می شود. این چیزی است که من در تحلیل خود از هر پاسخ وردل ثابت می کنم. J فقط در 27 مورد از 2309 راه حل اصلی Wordle ظاهر می شود و پس حرفی نیست که اکثر مردم اغلب استفاده می کنند.

به این واقعیت اضافه کنید که JOLLY همچنین شامل یک حرف تکراری است - که خود اتفاق کمتری نسبت به دریافت پنج حرف جداگانه است - و شما یک بازی دارید که زندگی را برای شما دشوار می کند.

چگونه یکی از این بازی ها را انجام دهیم و برنده شویم

کلید شکست دادن یک بازی مانند JOLLY - مگر اینکه در حالت سخت بازی کنید - این است که گزینه های خود را در اسرع وقت محدود کنید.

این بدان معناست که به دنبال نمره بالا نیست، زیرا این راه فاجعه است. بیایید بگوییم که شما در اولین حدس سوم این را یک کلمه -OLLY بودید، که بسته به کلمه شروع شما نامعقول نیست. در آن سناریو، حدس زدن کلمات متداول مانند FOLLY، say یا HOLLY در جستجوی نمره متوسط ​​4/6 می تواند وسوسه انگیز باشد.

این کار را نکن.

در عوض، زمانی که متوجه می‌شوید که پاسخ‌های بیشتری نسبت به حدس‌ها باقی مانده است، تنها راه برای شکست مداوم وردل این است که کلمه‌ای باریک پیدا کنید که تا حد امکان گزینه‌های زیادی را حذف کند. در مثال من در بالا، ممکن است - زیرا که MOLLY، GOLLY و HOLLY را در یک حدس رد کرد، و برای من فقط JOLLY باقی ماند تا دفعه بعد بازی کنم.

این برخلاف غریزه بسیاری از افراد است، زیرا شامل کنار گذاشتن حروف سبز است که اشتباه به نظر می رسد. اما این کاری است که WordleBot انجام می‌دهد، و ربات بسیار باهوش‌تر از شما یا من است.

در برخی موارد، حتی ممکن است لازم باشد دو کلمه از این قبیل را اجرا کنید، و در واقع من این کار را انجام دادم. LOWLY، که من قبل از MIGHT حدس را بازی کردم، تا حدی برای رد LOLLY به عنوان یک گزینه انتخاب شد. نکته مهم این است که مشخص کنید همه گزینه ها چه هستند، فهرست ی از تمام حروف ممکن (در این مورد F، H، G، L، M، D و J) تهیه کنید، سپس به کلماتی فکر کنید که حاوی تعداد زیادی از حروف هستند. آنها را تا حد امکان

می‌توانید این را یک روش بیش از حد محتاطانه و شاید بزدلانه برای بازی Wordle در نظر بگیرید، اما اگر برای بازی‌های خود ارزش قائل هستید، این تنها رویکرد منطقی است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

سردبیر جهانی

مارک سردبیر جهانی TechRadar است، آخرین نفر از یک سری از نقش‌های ارشد تحریریه که او در حرفه‌ای که از هفته‌ای که گوگل راه‌اندازی کرد آغاز کرد (که به مناسبت مناسبت از آن‌ها خوب بود) به عهده داشته است. قبل از پیوستن به TR، او سردبیر بریتانیا در راهنمای Tom's Guide بود، جایی که او بر تمامی پوشش‌های بازی، استریم، صدا، تلویزیون، سرگرمی، نحوه انجام کار و دوربین نظارت داشت. او همچنین سردبیر سابق وب‌سایت فناوری Stuff بود و پنج سال را در مجله موسیقی NME گذراند، جایی که وظایفش عمدتاً شامل خراب کردن سرگرمی دیگران بود. او در لندن مستقر است و در مورد تلفن‌ها، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها، جعبه‌های استریم، دستگاه‌های خانه هوشمند، بلندگوهای بلوتوث، هدفون‌ها، بازی‌ها، تلویزیون‌ها، دوربین‌ها و تقریباً هر نوع ابزار دیگری که فکرش را می‌کنید، آزمایش کرده و نوشته است. یک عکاس مشتاق، مارک هیچ چیز را بهتر از عکس گرفتن از چیزهای بسیار کوچک (حشرات، دخترانش) یا چیزهای بسیار بزرگ (کهکشان های دور) دوست ندارد. او همچنین از موسیقی زنده، بازی، دوچرخه سواری، و ضرب و شتم Wordle لذت می برد (او نویسنده صفحه روزانه Wordle Today است).

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است