متن خبر

پادکست: چگونه یک کنفرانس فناوری با بن دانفی برگزار کنیم

پادکست: چگونه یک کنفرانس فناوری با بن دانفی برگزار کنیم

شناسهٔ خبر: 436465 -




امروز در پادکست freeCodeCamp، با بنجامین دانفی، بنیانگذار بسیاری از کنفرانس های فناوری سانفرانسیسکو از جمله Reactathon مصاحبه می کنم.

بن در رشته روابط بین الملل تحصیل کرد و شغل کوتاهی در امور مالی داشت. در میان چیزهای دیگر، او لایحه‌ای را نوشت که در نهایت در ایالت نیوهمپشایر به تصویب رسید.

اما بن نوشته‌های روی دیوار را دید - که فناوری در حال تبدیل شدن به یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای تأثیرگذاری بر تغییر است. او کدنویسی را یاد گرفت و به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد، جایی که من و او اولین بار در سال ۲۰۱۳ با هم آشنا شدیم.

او Real World React - مجموعه‌ای از رویدادهای شبانه و برنامه‌های آموزشی شرکتی - را ساخت و در نهایت به راه‌اندازی کنفرانس‌هایی مانند Reactathon و JAMstack conf کمک کرد. و اکنون او به برگزاری نشست آتی مهندس هوش مصنوعی کمک می کند.

من با بن در مورد سفر او به فناوری و درس هایی که در این راه آموخته صحبت می کنم. و اگر در نظر دارید یک رویداد فناوری در شهر خود ایجاد کنید، پسر نکاتی را برای شما ارائه کرده است.

امیدوارم این پادکست‌های هفتگی FreeCodeCamp را تحلیل کرده باشید. حتما برای ما نظر بگذارید. و چند قسمت را دانلود کنید تا بتوانید در حال حرکت یاد بگیرید. ما نه تنها پادکست های اسپانیایی و چینی داریم، بلکه به تازگی پادکست پرتغالی خود را نیز راه اندازی کرده ایم.

پیوندهایی از گفتگوی ما:

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است