متن خبر

پادکست های اپل دستخوش تغییرات اساسی شده اند – در اینجا تغییرات بزرگ وجود دارد

پادکست های اپل دستخوش تغییرات اساسی شده اند – در اینجا تغییرات بزرگ وجود دارد

شناسهٔ خبر: 438026 -




اپل در حال استفاده از محتوای اصلی برای آیفون است زیرا این غول فناوری ارتقای بزرگی را در برنامه پادکست خود در iOS 17 نشان داده است و طرح‌بندی بازطراحی‌شده و آپشن های جدید را معرفی کرده است.

در طول سال، این شرکت قول های مختلفی برای گسترش پادکست های اپل به روش های مختلف داد. این شرکت در آخرین رویداد WWDC خود در ژوئن اعلام کرد که برنامه‌های اصلی جدید برای Apple Music و Apple News Plus آمده است. همچنین قصد داشت با اتخاذ ظاهری مدرن و رنگارنگ، پلتفرم را احیا کند. همه چیزهایی که در چند ماه گذشته مورد کنایه قرار گرفته اند، اکنون اینجا هستند و چیزهای زیادی برای پوشش دادن وجود دارد.

۱. طراحی مجدد اپلیکیشن

بازطراحی پادکست های اپل در واقع از ژوئن زمانی که برای اولین بار در نسخه بتا منتشر شد، وجود داشته است. از آن زمان تاکنون چیز زیادی تغییر نکرده است زیرا ظاهراً اپل تصمیم گرفته است تا به ظاهر اولیه کاملاً نزدیک باشد. همانطور که قبلا گفته شد، همه چیز رنگارنگ تر است. طبق گفته ۹To5Mac، صفحه Now Playing اکنون یک "نسخه تار از هنر جلد پادکست" را نشان می دهد. هر دو "میزان صدا و پیشرفت پخش اسلاید می شوند [از] همان سبک موجود در برنامه موسیقی استفاده می کنند."

بازطراحی پادکست اپل

(اعتبار تصویر: اپل)

فهرست‌های فصل «چقدر زمان باقی مانده تا» قسمت بعدی را نشان می‌دهد. اگر به دنبال چیز خاصی هستید، نتایج جستجو را می‌توان با «نتایج برتر، نمایش‌ها، قسمت‌ها و کانال‌ها» فیلتر کرد.

۲. گسترش محتوا

از ۲۶ سپتامبر، افرادی که اشتراک Apple Music، Apple News Plus، Calm یا Lingokids را دارند، به بیش از ۶۰ پادکست اصلی دسترسی خواهند داشت. این شامل خلاصه‌های خبری، نمایش‌های رادیویی، دوره‌های آموزشی، مراقبه‌های هدایت‌شده و مقالات روایت‌شده است، اما محدود به آن‌ها نیست. آخرین مورد از طریق نمایش Apple News Plus Narrated در دسترس خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، ۱۶ قسمت در Narrated وجود دارد که داستان هایی از GQ تا The New Yorker را پوشش می دهد. به نظر نمی رسد هر مقاله ای که توسط یک نشریه نوشته می شود راوی داشته باشد. فقط چند منتخب

لازم به ذکر است که قسمت هایی از برنامه اصلی هر هفته در طول پاییز پخش می شود. احتمالاً، روند حرکت به سمت زمستان کند خواهد شد

۳. اشتراک های متصل

ماه آینده، غول فناوری یک API (رابط برنامه‌نویسی برنامه) جدید را برای شرکت‌های شخص ثالث ارائه خواهد کرد که به آنها این فرصت را می‌دهد تا برنامه محتوای خود را با پادکست‌های اپل ادغام کنند. به این ترتیب، مردم می توانند بدون نیاز به نصب برنامه دیگری به برنامه های مورد علاقه خود گوش دهند. همه چیز با هم زیر یک سقف خواهد بود.

کاربران باید ابتدا اشتراک خود را به پادکست اپل متصل کنند. پس از انجام این کار، آنها می توانند از طریق کتابخانه پخش در دستگاه های مختلف، از جمله آیفون یا اپل واچ خود، مرور کنند.

فقط تعداد کمی از انتشارات در ابتدا از اتصال پشتیبانی می کنند. نام های قابل توجه عبارتند از وال استریت ژورنال، مامامیا، به علاوه اکونومیست. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا شخص دیگری از API پشتیبانی می کند، وجود ندارد، اما درها برای توسعه دهندگان باز است.

پادکست های متصل

(اعتبار تصویر: اپل)

این به روز رسانی در حال حاضر برای همه کاربران ارائه می شود. بدیهی است که آیفون شما باید iOS 17 را اجرا کند. برای اتصال اشتراک‌های خود به پادکست‌های اپل، به iPadOS 17 یا macOS Sonoma نیز نیاز دارید که امروز منتشر شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است